Cactus 2024

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.623
871
Toch Pearl Jam op een Vlaams podium!!
Het schijnt dat Imagine Dragons ook groot is... 😂

Damien Rice of LCD Soundsystem? 🤔

Hopelijk niks wat ik graag wil zien, want Cactus probeer ik toch te vermijden.
Lokatie is mooi, maar infrastructuur een ramp.
Hoofdpodium staat enorm laag zodat enkel de eerste 10 rijen iets kunnen zien.
Met mijn 1m85 heb ik daar ooit eens veel concerten gehoord, maar eigenlijk geen bal van gezien.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.170
1.633
Het schijnt dat Imagine Dragons ook groot is... 😂

Damien Rice of LCD Soundsystem? 🤔

Hopelijk niks wat ik graag wil zien, want Cactus probeer ik toch te vermijden.
Lokatie is mooi, maar infrastructuur een ramp.
Hoofdpodium staat enorm laag zodat enkel de eerste 10 rijen iets kunnen zien.
Met mijn 1m85 heb ik daar ooit eens veel concerten gehoord, maar eigenlijk geen bal van gezien.

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Alleen al die wc's die zo ver van de rest liggen of het feit dat je drankbonnen enkel per ouderwets vel van 10 kon kopen ( Zijn die effectief zot in Brugge of wat?) 😅
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.623
871
Alleen al die wc's die zo ver van de rest ligge
Je hoort soms op andere festivals dat mensen klagen. "Goh, we hebben zekers drie kwartier moeten wachten om naar de WC te kunnen gaan".
Als je dan effectief gaat timen, dan was het misschien 10 minuutjes.
Maar men overdrijft al eens graag...

Het ding op Cactus is: dáár is het effectief zo... 😔
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Alleen al die wc's die zo ver van de rest liggen of het feit dat je drankbonnen enkel per ouderwets vel van 10 kon kopen ( Zijn die effectief zot in Brugge of wat?) 😅
Ja, dat zijn ze daar.
De meesten ook geen smaak daar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
Oew nice. Ik kom graag in Brugge en klinkt als een ideale combinatie. Maar begrijp ik goed van jullie dat dit dus eigenlijk een matig festival is qua sfeer en organisatie?
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Dat publiek valt al bijna in slaap, nu gaat het wellicht effectief snoozen zijn. Jammer voor TWOD.
Dit jaar op LiveisLive geen mogelijkheid tot in slaap vallen hoor. Ze speelden fel, stevig en flink door. Dat is ''harder'' dan wanneer je het op je FM luistert.
Ik denk dat Cactus een naam van jewelste heeft geboekt, schitterend.

Veel gehoord commentaar; alles is hetzelfde, langdradig, concert is 1 lang nummer en blablabla. Ieder mag zijn mening hebben uiteraard , maar mocht je het nooit gezien hebben; het verrast menig mens positief denk ik ;) Uitzonderingen daar gelaten, wat ook prima is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
257
168
Mooie boeking inderdaad! Maar door de matige organisatie van afgelopen editie koop ik toch ook niet meteen een ticket.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Dit jaar op LiveisLive geen mogelijkheid tot in slaap vallen hoor. Ze speelden fel, stevig en flink door. Dat is ''harder'' dan wanneer je het op je FM luistert.
Ik denk dat Cactus een naam van jewelste heeft geboekt, schitterend.

Veel gehoord commentaar; alles is hetzelfde, langdradig, concert is 1 lang nummer en blablabla. Ieder mag zijn mening hebben uiteraard , maar mocht je het nooit gezien hebben; het verrast menig mens positief denk ik ;) Uitzonderingen daar gelaten, wat ook prima is.
Ik ben geen liefhebber van TWOD, al kunnen ze in de juiste setting zeker excelleren.

Maar Cactus is voor geen enkele band de juiste setting. Heel loom publiek, dat is jammer voor de echte TWOD fans.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Ik houdt het wel even in de gaten wat hier nog bij gaat komen> TWOD is voor mij altijd een reden om te gaan :D ben benieuwd wat er nog bij gaat komen
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
144
130
Het schijnt dat Imagine Dragons ook groot is... 😂

Damien Rice of LCD Soundsystem? 🤔

Hopelijk niks wat ik graag wil zien, want Cactus probeer ik toch te vermijden.
Lokatie is mooi, maar infrastructuur een ramp.
Hoofdpodium staat enorm laag zodat enkel de eerste 10 rijen iets kunnen zien.
Met mijn 1m85 heb ik daar ooit eens veel concerten gehoord, maar eigenlijk geen bal van gezien.
Ik sta elk jaar met op Cactus en ben zowat even groot. Ik heb altijd alles gezien en gehoord aldaar, ook enkele rijen lager. Ik weet werkelijk niet waar je dit van haalt.
Verder lijkt Cactus mij vrij goed georganiseerd, niet beter of slechter dan andere festivals. Alleen had ik dit jaar het gevoel dat ze op vrijdag teveel volk hadden binnen gelaten, dat was te druk.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.100
924
bedankt aan de dm's en tags hier

heerlijk nieuws wat ik nodig had na waar ik gisteren privé wise even nieuws kreeg die niemand wil horen.

wat zou een kaartje kosten?
hoe groot is cactus qua capaciteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.170
5.500
Capaciteit is 20000 dacht ik. Ticketprijs nog niet bekend, maar verkoop start vrijdag. Dus ik vermoed morgen nog namen Cactus en ticketinfo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken