Cactus 2024

The_mindsweep

Playlistbediener
10 nov 2023
10
11
vrijdag meer op het dansbare gericht, mss The Streets. Of eerder belgisch getint deze dag. Compacti Disk Dummies... Brihang verwacht ik ook wel daar
Bart Peeters? Doet ook een festivaltour deze zomer en doet eerder al een try-out in de cactus club.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
258
168
Verdient ze wel. In combinatie met Patti zeer sterke dag. Deze affiche is qua bovenkant nu al straffer dan die van 2023 - sorry.
Je hoeft geen sorry te zeggen, want je hebt gelijk :) The Libertines waren goed, maar ook nooit meer dan dat en met Tamino heb ik helemaal niks. Goose heb ik niet gezien. Ook op papier zijn de namen voor 2024 nu al indrukwekkender.

Gelukkig waren de iets minder grote namen in 2023 wel fantastisch. Kurt Vile speelde daar de show van het weekend en ook Róisín Murphy, Madrugada en The Comet is Coming waren geniaal. Als ze dit jaar weer een degelijke undercard weten te boeken ben ik misschien toch weer van de partij, ondanks de wat mindere organisatie.
 

Rumour

Playlistbediener
6 dec 2023
6
1
Je hoeft geen sorry te zeggen, want je hebt gelijk :) The Libertines waren goed, maar ook nooit meer dan dat en met Tamino heb ik helemaal niks. Goose heb ik niet gezien. Ook op papier zijn de namen voor 2024 nu al indrukwekkender.

Gelukkig waren de iets minder grote namen in 2023 wel fantastisch. Kurt Vile speelde daar de show van het weekend en ook Róisín Murphy, Madrugada en The Comet is Coming waren geniaal. Als ze dit jaar weer een degelijke undercard weten te boeken ben ik misschien toch weer van de partij, ondanks de wat mindere organisatie.
Van de namen die ze beschikbaar hebben/krijgen hangt ook veel af van wat live nation ter beschikking stelt dat jaar
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.179
1.646
Het War on Drugs effect is wel duidelijk. Die gaan hier voor het eerst in minder dan 24 uur hun drie dagen combi's uitverkopen, nog voor er een naam gelost is voor vrijdag.

Straf.
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Joslittel en nathanvdk

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.543
Het War on Drugs effect is wel duidelijk. Die gaan hier voor het eerst in minder dan 24 uur hun drie dagen combi's uitverkopen, nog voor er een naam gelost is voor vrijdag.

Straf.
Haha oké dan. Dan kan ik er ook mee stoppen om erover te twijfelen om misschien te gaan
 
  • Haha
Waarderingen: Jamel

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Zes nieuwe namen Cactusfestival.
Voorlopige line-up:
Vrijdag: 12 juli Compact Disk Dummies, Brihang, Bazart
Zaterdag 13 juli: Ao, Bluai, Whispering Sons, Het Zesde Metaal, Patti Smith Quartet (exclusief), Brittany Howard (exclusief)
Zondag 14 juli: Waxahatchee, Unknown Mortal Orchestra, Cat Power Sings Dylan, THE WAR ON DRUGS (alle 4 optredens exclusief): UITVERKOCHT
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
601
Zes nieuwe namen Cactusfestival.
Voorlopige line-up:
Vrijdag: 12 juli Compact Disk Dummies, Brihang, Bazart
Zaterdag 13 juli: Ao, Bluai, Whispering Sons, Het Zesde Metaal, Patti Smith Quartet (exclusief), Brittany Howard (exclusief)
Zondag 14 juli: Waxahatchee, Unknown Mortal Orchestra, Cat Power Sings Dylan, THE WAR ON DRUGS (alle 4 optredens exclusief): UITVERKOCHT
Die zondag is wel erg goed!
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Die zondag is wel erg goed!
Daags na Brugge kan je vanaf vandaag vrijdag 10h tickets boeken voor THE WAR ON DRUGS te 15 juli in de Spot te Groningen (Noord-Nederland). Brugge is uitverkocht zowel in dagtickets zondag als tweedaagse en driedaagse tickets.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.872
1.813
Daags na Brugge kan je vanaf vandaag vrijdag 10h tickets boeken voor THE WAR ON DRUGS te 15 juli in de Spot te Groningen (Noord-Nederland). Brugge is uitverkocht zowel in dagtickets zondag als tweedaagse en driedaagse tickets.
Ja oke maar daar krijg je geen Waxahatchee UMO en Cat Power Sings Dylan bij.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
601
Ja oke maar daar krijg je geen Waxahatchee UMO en Cat Power Sings Dylan bij.
Precies, maar ik ga gelukkig al naar Waxahatchee, en mogelijk nog naar Cat Power in Eindhoven. TWOD gaat m dan helaas niet worden.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87

Nog vier namen erbij waaronder De Jeugd van Tegenwoordig op vrijdag, Warhaus op zaterdag en Anna Calvi op zondag.
Zondag is echt een TOPdag met exclusieve concerten van internationale toppers in hun genre. Blij dat ik dat kaartje heb kunnen bemachtigen.
 
Laatst bewerkt:

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Cactusfestival zal wellicht wel uitverkocht geraken. Van de zaterdagtickets zijn er ook al meer dan 90 procent verkocht en volgens de organisatie gaat vrijdag ook hard in de verkoop.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Definitieve volledige line-up voor Cactusfestival 2024

Een overzicht van Cactusfestival per dag in alfabetische volgorde (nieuwe namen in het vet):

Vrijdag 12 juli:
Bazart – Brihang – Compact Disk Dummies – De Jeugd van Tegenwoordig – Kids with Buns

Zaterdag 13 juli: Ão – BEAK> – BLUAI – Brittany Howard – Het Zesde Metaal – Patti Smith Quartet – Warhaus – Whispering Sons

Zondag 14 juli: Admiral FreebeeAnna Calvi – Cat Power – Demob Happy – J. Bernardt – The War On Drugs – Unknown Mortal Orchestra – Waxahatchee
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken