Bruce Springsteen

slagroomsoes

Nieuw lid
30 jun 2024
2
0
Dat zou best een mogelijkheid kunnen zijn, of wellicht is de 2025 agenda nog niet definitief. Ik vond Werchter een prima locatie, het Belgische publiek was wel wat tam maar er werd in ieder geval weinig gekletst tussen het concert door.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
728
577
In Nijmegen sloot Bruce dus af met de woorden: The ESB loves you
In Werchter sloot hij af met: We’ll be seeing you

Dus kunnen we dan voorzichtig opmaken dat hij volgend jaar niet in Nederland staat maar wel in België?
Neuh, zo snel zou ik niet conclusies trekken. Wellicht staat hij volgend jaar niet in Nederland, maar alleen op basis hiervan is het te snel conclusies trekken. Zijn plaatsen waar hij het vorig jaar ook niet zei na zijn concerten en dit jaar weer op de bühne staat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
Neuh, zo snel zou ik niet conclusies trekken. Wellicht staat hij volgend jaar niet in Nederland, maar alleen op basis hiervan is het te snel conclusies trekken. Zijn plaatsen waar hij het vorig jaar ook niet zei na zijn concerten en dit jaar weer op de bühne staat.
Zou hij überhaupt al weten welke landen hij allemaal volgend jaar aandoet?? De afgelaste concerten zijn duidelijk maar vraag me wel eens af in hoeverre de artiest zelf inspraak heeft op waar hij speelt... Wordt toch al geregeld door zijn management lijkt me.....
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.306
886
Backstage boven de trap richting het podium hangt altijd een bordje met de naam van de stad waar hij op dat moment speelt. Die heeft echt geen idee of hij "The E Street band loves you" of "we'll be seeing you" moet zeggen. :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Sanatax

Nieuw lid
5 jul 2024
2
1
Laat ons hopen dat hij volgend jaar terugkeert, en tussen zijn opnieuw ingeplande concerten nog eens langs België passeert. Ik zou hem weleens willen zien optreden op De Nieuwe Koers in Oostende, het terrein waar Rammstein vorige maand speelde. Eens een andere locatie dan Werchter. Kunnen ook veel meer mensen staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
Backstage boven de trap richting het podium hangt altijd een bordje met de naam van de stad waar hij op dat moment speelt. Die heeft echt geen idee of hij "The E Street band loves you" of "we'll be seeing you" moet zeggen. :cool:
Ik moet wel zeggen dat het verschilt per act. Bij de Stones is Mick Jagger nauw betrokken bij de steden waar ze overal spelen heb ik wel eens begrepen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken