Bruce Springsteen

coolstom

Playlistbediener
8 jan 2019
33
12

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Jammer dat het in Nijmegen is. Slechte ervaring mee met Muse: Ze stampen dat veld veel te vol, dus een groot deel van het veld heeft een zeer matige ervaring, en dan is 130 euro wel erg veel.
 
  • Leuk
Waarderingen: lucmeuws

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Plattegrond Bruce Praag.png

In Praag zetten ze het podium over de lange zijde, dit maakt het wel beter dan in het Goffertpark naar mijn mening.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
Baal toch wel van de prijzen en planning. Voor dat geld op een dinsdagavond terwijl er al zoveel andere dingen in die periode zijn. Jammer dat we de tour daardoor moeten skippen
 

huug

Playlistbediener
5 aug 2023
29
36
Er ging vanmiddag per ongeluk een concept online waarvan we er tientallen hebben klaar staan in deze tijd van het jaar, gebaseerd op geruchten die de ronde doen. Allerlei varianten van grote announcements staan klaar en 90% ziet het daglicht niet omdat ze niet blijken te kloppen, maar zo kunnen we na aankondigingen snel schakelen. Menselijke fout helaas. Het bericht dat 5 minuten online stond was ook vaag en bevatte geen concrete data of ticket sale info oid, wat er wel in zou staan als het om embargo info ging.

Deze was achteraf wel een beetje flauw. Festileaks wist dit gewoon en had hem gisteren al per ongeluk online gegooid.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Benieuwd naar de ticketprijzen in het buitenland. Mocht iemand deze kunnen achterhalen, zou dat mooi zijn :)

Stockholm heb ik zelf inmiddels kunnen vinden: € 52,00 tot € 125,00 per stuk.

Spanje:
Seats will be 65, 72, 82, 92, 108 and 128 euros
FOS or pit tickets 128 euros
GA 88 euros
Ik hoorde op de radio al een hoop geklaag over de prijzen, en terecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Baal toch wel van de prijzen en planning. Voor dat geld op een dinsdagavond terwijl er al zoveel andere dingen in die periode zijn. Jammer dat we de tour daardoor moeten skippen
Werchter is voor mij qua planning al een no go op die darum. Blijft Goffertpark over maar die prijzen en de ervaringen die sommige ermee hebben maakt mij minder enthousiast. In m'n achterhoofd zit ook nog ACDC McCartney Eagles Pearl Jam Bospop PP. Keuzes maken...... En zoals ik al eerder zei vind ik z'n schema in juni wel heel veel ruimte open laten. Komt er nog wat bij???
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

glider5

Playlistbediener
1 mei 2023
17
2
Reizen naar een andere stad kost ook geld. Maar voor Nijmegen dus geen echte Golden Circle tickets maar meer een druk op de roll calls?
Worden ergens presale linkjes verzameld voor deze tour?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Reizen naar een andere stad kost ook geld. Maar voor Nijmegen dus geen echte Golden Circle tickets maar meer een druk op de roll calls?
Worden ergens presale linkjes verzameld voor deze tour?
Front Field Tickets zijn waarschijnlijk Golden Circle. Alleen is de vraag hoe groot deze golden circle is nu het front field tickets zijn geworden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken