Bruce Springsteen

Landgraver

Support act
13 apr 2021
922
437
hopelijk lukt het om veel auto's snel van de parkeerplaats naar de N300 te krijgen in een gepaste stoet.


idem! helaas kan ik dat niet vaker zeggen voor zo'n grote concerten 😅
Ik verwacht een verkeersinfarct zeker na afloop.Hoop dat ze genoeg verkeersregelaars/politie inzetten.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
922
437
Kan ik de auto dan niet bij één van jullie parkeren dan... 😉
We zijn van plan om in Heerlen/Hoensbroek te parkeren en dan met de trein, ik zag dat je de treintickets met korting kan kopen...
Helaas is mijn oprit al gereserveerd voor vrienden/familie anders was je welkom geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
139
84
Haha!

Ik verwacht dat de uittocht na het concert een groot drama wordt. Dat is bij Pinkpop al niet best, en daar heb je nog spreiding. Nu willen 70k mensen tegelijk naar huis.
Goed dat je het zegt; zelf zat ik eerst te denken om met de auto te gaan, maar dan moet ik nuchter blijven. De trein leek me een goede optie, maar met zoveel mensen gaat dat denk ik een drama worden. Een andere optie zou zijn om met een busreis te gaan, maar daar heb ik geen ervaring mee. Als er iemand andere suggesties heeft, dan hoor ik het graag!
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
Goed dat je het zegt; zelf zat ik eerst te denken om met de auto te gaan, maar dan moet ik nuchter blijven. De trein leek me een goede optie, maar met zoveel mensen gaat dat denk ik een drama worden. Een andere optie zou zijn om met een busreis te gaan, maar daar heb ik geen ervaring mee. Als er iemand andere suggesties heeft, dan hoor ik het graag!
Ik weet niet waar je naartoe moet, maar er rijden behoorlijk wat extra treinen na het concert. Voor mij (ik moet richting Maastricht) zelfs tot 2:06u 's nachts.

https://www.ns.nl/reisplanner/#/?ve...PUBLIC_TRANSPORT&disabledTransportModalities=
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
238
Goed dat je het zegt; zelf zat ik eerst te denken om met de auto te gaan, maar dan moet ik nuchter blijven. De trein leek me een goede optie, maar met zoveel mensen gaat dat denk ik een drama worden. Een andere optie zou zijn om met een busreis te gaan, maar daar heb ik geen ervaring mee. Als er iemand andere suggesties heeft, dan hoor ik het graag!
Zo’n busreis met On-The-Move kan ik van harte aanraden. Kan je meteen na afloop van concert in de bus gaan tukken, dus hoef je jezelf niet op te vreten over de file bij uittocht, en hoef je ook niet tot diep in de nacht achter het stuur. Ze staan ook vrij dicht bij het concertterrein geparkeerd dus je hoeft niet eerst 20 minuten naar je auto te zoeken. Beste manier om vanuit de Randstad naar Landgraaf te gaan by far. Ik heb trouwens nog twee bustickets vanaf Amsterdam over mocht je interesse hebben die ik best onder de kostprijs wil verkopen. (Opstapplek kan wellicht gewijzigd worden).
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Ik weet niet waar je naartoe moet, maar er rijden behoorlijk wat extra treinen na het concert. Voor mij (ik moet richting Maastricht) zelfs tot 2:06u 's nachts.

https://www.ns.nl/reisplanner/#/?ve...PUBLIC_TRANSPORT&disabledTransportModalities=
Voor mij ideaal dat ze tot 2 uur 's nachts doorrijden. Had er nog niet naar gekeken en vind dit toch wel een positieve meevaller. Twijfelde eerst om met de auto van Maastricht te gaan, maar nu ik dit lees. Sta toch niet op tijd en wil ook nooit als eerste weg na een concert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
Voor mij ideaal dat ze tot 2 uur 's nachts doorrijden. Had er nog niet naar gekeken en vind dit toch wel een positieve meevaller. Twijfelde eerst om met de auto van Maastricht te gaan, maar nu ik dit lees. Sta toch niet op tijd en wil ook nooit als eerste weg na een concert.
Normaal is dat niet zo. Is nu speciaal voor het evenement denk ik.
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Neem aan dat ze voor het concert langere treinen inzetten. De laatste jaren gaat het aardig met OV rondom grote megaland evenementen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Neem aan dat ze voor het concert langere treinen inzetten. De laatste jaren gaat het aardig met OV rondom grote megaland evenementen.
https://www.mojo.nl/over-mojo/vervoer-bruce-springsteen/openbaar-vervoer

DE VOORDELEN VAN REIZEN MET HET OPENBAAR VERVOER​

  • Je stapt dicht bij huis op;
  • Filevrij Landgraaf in en uit;
  • Je kiest zelf hoe laat je vertrekt naar het concert;
  • Je reist vertrouwd met je bestaande abonnement of maak eenvoudig gebruik van OV-Pay en betaal met je bankpas of telefoon. Houd wanneer je met NS reist rekening met een overstap in Heerlen naar Arriva;
  • Langere treinen en extra OV inzet na afloop van het concert;
  • Door gebruik te maken van openbaar vervoer kies je voor een duurzame manier van reizen.

PRAKTISCHE INFORMATIE​

  • Afstand tot de entree: Vanaf station Landgraaf loop je in ongeveer 20 minuten naar de entree van het concert.
  • Plannen van je reis: Voor de heenreis bepaal je zelf hoe laat je vertrekt naar de concertlocatie. Houd voor de terugweg rekening met drukte bij het verlaten van het concertterrein doordat alle bezoekers op hetzelfde tijdstip weggaan. Hierdoor kan het op station Landgraaf wat drukker zijn en mogelijk moet je hierdoor iets langer wachten op een aansluiting van station Landgraaf naar station Heerlen.
    Voor de terugreis vertrekt er iedere 5 minuten een stoptrein vanaf station Landgraaf naar station Heerlen. Na afloop van het concert zet NS extra treinen in vanaf station Heerlen. De laatste NS treinen vanuit Heerlen naar Rotterdam vertrekken rond 00.15u. Gok niet op de laatste trein, deze kan erg druk zijn. Bereid je goed voor door je reis van tevoren uit te stippelen in de reisplanner en plan je reis vlak voor vertrek nogmaals om zeker te zijn van je terugreis.
  • Prijs: Afhankelijk van je opstaplocatie. Kijk op de website van de vervoerder voor meer prijsinformatie.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Parkeren bij de stations Heerlen-Woonboulevard, Voerendaal, Schin op Geul, Klimmen-Ransdaal, Valkenburg. Er gaat elk kwartier een trein.
Is Sittard een handig alternatief? We moeten richting Utrecht
Vanaf Sittard kun je dan kiezen om de A73 of De A2 te pakken, net wat minder druk is

Trouwens, nergens staat waar die park+bike is
Edit: Van Swietenstraat Kerkrade
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken