Bruce Springsteen

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.660
Is Triggerfinger eigenlijk geen kanshebber dan? Als ze toch ook op TWC supporten (en we ervan uitgaan dat Jack Johnson te duur is en Simply Red op Bospop staat). Is ook nog eens een act die een band heeft met het Landgraaf terrein.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Is Triggerfinger eigenlijk geen kanshebber dan? Als ze toch ook op TWC supporten (en we ervan uitgaan dat Jack Johnson te duur is en Simply Red op Bospop staat). Is ook nog eens een act die een band heeft met het Landgraaf terrein.
11 juni, Ancienne Belgique (AB), Brussels, Belgium
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.188
Is Triggerfinger eigenlijk geen kanshebber dan? Als ze toch ook op TWC supporten (en we ervan uitgaan dat Jack Johnson te duur is en Simply Red op Bospop staat). Is ook nog eens een act die een band heeft met het Landgraaf terrein.
Sitting Waiting Wishing is hier anders wel van toepassing.

Staat ook al in AFAS Live trouwens en is al op 11 juni bezet. Lastig...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Di-rect, Nielson, Blof, de NL-lijst gaat nog wel even door.
En hoe langer het duurt hoe groter de kans..
Oeh, BLof zou nog wel passen ook
Pascal is ook Bruce fan, en heeft al eerder gezongen met Adam van de Counting Crows
Ja, dat zie ik nog wel gebeuren
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
die ga ik morgen zien 🍻
Nice ik ook, maar inderdaad hebben toen ook rolling stones gedaan en lijkt me als we guus overwegen dat rowwen heze ook aanemelijk is. Maar eerlijk elke nederlandse band act is aanemelijk met hoe lang dit duurt en ze hoeven voor deze show geen extra kaarten meer te verkopen dusja.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
149
157
Is Sam Fender al helemaal uitgesloten? 18 en 21 mei ook support bij Bruce. 11de volgens mij niets in de agenda(?)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Is Sam Fender al helemaal uitgesloten? 18 en 21 mei ook support bij Bruce. 11de volgens mij niets in de agenda(?)
hij doet zelden 2 dagen achter elkaar spelen, al helemaal geen 3 dagen achter elkaar.
plus, hij staat 9 en 10 juni al in UK.
Lijkt me dan niet dat 11 juni daar voor NL bij komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
hij doet zelden 2 dagen achter elkaar spelen, al helemaal geen 3 dagen achter elkaar.
plus, hij staat 9 en 10 juni al in UK.
Lijkt me dan niet dat 11 juni daar voor NL bij komt.
Ik neem aan dat dit ook voor Inhaler geldt? Staan vandaag en morgen in het voorprogramma van Artic Monkeys en spelen ook in het voorprogramma van Fender op 9 en 10 Juni. Zit daarna wel een week niets tussen voor Inhaler.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
366
296
Even iets heel anders, weet iemand of de consumptiemunten die je dit concert haalt ook geldig zijn op Pinkpop? Zou het wel fijn vinden als ik de rij op Pinkpop kan overslaan.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Even iets heel anders, weet iemand of de consumptiemunten die je dit concert haalt ook geldig zijn op Pinkpop? Zou het wel fijn vinden als ik de rij op Pinkpop kan overslaan.
dat zou idiaal zijn echter op de camping op donderdag ook nooit een rij
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Even iets heel anders, weet iemand of de consumptiemunten die je dit concert haalt ook geldig zijn op Pinkpop? Zou het wel fijn vinden als ik de rij op Pinkpop kan overslaan.
En als je op Pinkpop munten wil halen zonder rij moet je niet aansluiten bij de eerste muntenkassa die je ziet achter de ingang, maar het veld oversteken en ze daar halen.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Even iets heel anders, weet iemand of de consumptiemunten die je dit concert haalt ook geldig zijn op Pinkpop? Zou het wel fijn vinden als ik de rij op Pinkpop kan overslaan.
denk dat MOJO hier eigen munten gaat inzetten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Di-rect, Nielson, Blof, de NL-lijst gaat nog wel even door.
En hoe langer het duurt hoe groter de kans..
en te benken dat het nieuwe album van 3JS is samengewerkt in V.S. met Bob Clearmountain, ook al eens samengewerkt met Springsteen 🙈
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
366
296
Dan zou ik toch zeggen Ernst & Bobbie. Ook een & in de naam, maar daarbovenop nog de E van E-street en de B van Bruce. Kan bijna niet anders.
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
als mojo de support nou gewoon bekend maakt... het is verdorie al over 5 weken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken