Bruce Springsteen

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Gisterenavond is de opname van St Paul online gekomen.
Sinds de eerste afgelasting zijn er ook geen nieuwe opnames verschenen.
Dit zou dus kunnen betekenen dat de tour morgenavond inderdaad weer verder gaat, sowieso zal een eventuele afgelasting vandaag moeten komen indien noodzakelijk
Als ze weer aflassen mag er ook wel iets meer context komen over wat er aan de hand is toch? Op deze manier is het voer voor wilde speculatie. Ik las ergens dat Bruce zijn lul gebroken zou hebben..
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Standaard nr als ie in Boston speelt, wel apart dat deze op de setlist verschijnt.
Een ding is zeker, er is wat ruimte voor variatie, maar het blijft beperkt
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Vraagje: ik kom met negen man en drie auto's naar Landgraaf en moet dus zo'n parkeerticket hebben. Op de site van Mojo staan alleen P3, P4 en P5 beschikbaar. Ik kom er op Maps niet echt uit welke nu welke is. Welke parkeerplek is het beste voor ons?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436

Bruce Springsteen krijgt hoogste Amerikaanse onderscheiding​



Bruce Springsteen gaat dinsdag op bezoek bij de Amerikaanse president Joe Biden. De zanger is een van de twaalf sterren die tijdens een ceremonie in de East Room van het Witte Huis de National Medal of Arts ontvangt, de hoogste onderscheiding die een artiest kan krijgen van de Amerikaanse overheid.

In een verklaring van het Witte Huis wordt Springsteen omschreven als ’een van onze grootste artiesten en verhalenvertellers’. „De muziek van Bruce Springsteen viert onze triomfen, heelt onze wonden en geeft ons hoop en vat de geest van wat het betekent om Amerikaan te zijn.”

De prestigieuze prijs wordt al sinds 1985 uitgereikt. Dinsdag zal dat voor de eerste keer worden gedaan sinds Biden president van de Verenigde Staten is. Tijdens de ceremonie op dinsdag krijgen ook onder anderen zangeres Gladys Knight, actrice Julia Louis-Dreyfus en modeontwerpster Vera Wang een medaille.

 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
771
De setlist lijkt toch echt op 2 songs na muurvast te zitten. Ik vrees er een beetje voor dat dit ook in Europa het geval zal zijn. Had dit niet zien aankomen, eigenlijk... Ben benieuwd!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
De setlist lijkt toch echt op 2 songs na muurvast te zitten. Ik vrees er een beetje voor dat dit ook in Europa het geval zal zijn. Had dit niet zien aankomen, eigenlijk... Ben benieuwd!
Inderdaad. Hij wil blijkbaar een verhaal vertellen dit keer, net zoals BoB
Wel ben ik benieuwd wat er uitendelijk van overeinbd gaat blijven in die grote stadions.
Nog 4,5 week dan weten we meer
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
De setlist lijkt toch echt op 2 songs na muurvast te zitten. Ik vrees er een beetje voor dat dit ook in Europa het geval zal zijn. Had dit niet zien aankomen, eigenlijk... Ben benieuwd!
Net het leukste aan Springsteen live is hoe die setlist er elke avond compleet anders uitziet, met wilde ingevingen op het moment, requests enzovoort.

Tot nu toe ene beetje teleurgesteld...
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
771
Net het leukste aan Springsteen live is hoe die setlist er elke avond compleet anders uitziet, met wilde ingevingen op het moment, requests enzovoort.
Precies dit. En voor mij een grote reden om heel vaak te gaan deze lente/zomer. Maar goed, we wachten af...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Eigenlijk vind ik de setlist op zich prima zo.
Alleen mis ik Burning Train en If I was The Priest, voor de rest mag ie `m wat mij betreft zo laten
Oh ja, en I`m On Fire er uit!!!!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Eigenlijk vind ik de setlist op zich prima zo.
Ja maar je wil bij hem toch vooral het gevoel hebben dat je niet weet wat er gaat komen. Ik toch in ieder geval. Al een geluk dat ik de setlist nog niet echt duidelijk bekeken heb. Zal ik nu niet meer doen ook om het alsnog fris te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Ja maar je wil bij hem toch vooral het gevoel hebben dat je niet weet wat er gaat komen. Ik toch in ieder geval. Al een geluk dat ik de setlist maar een keer vluchtig bekeken heb. Zal ik nu niet meer doen ook om het alsnog fris te houden.
Ik heb via een een gezamelijke inkoop alle shows van deze tour, en ik ben sinds gisteren gestopt met luisteren om de verrassing erin te houden.
Ik check uiteraard wel de setlists nog altijd
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Ik heb via een een gezamelijke inkoop alle shows van deze tour, en ik ben sinds gisteren gestopt met luisteren om de verrassing erin te houden.
Ik check uiteraard wel de setlists nog altijd
Maar als je de setlist(s) checkt, dan is de verrassing toch net weg? En net dat wil je toch hebben bij zo'n Bruce show? Elke avond iets compleet anders?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Setlist checken is gewoon een kwestie van kijken of er iets anders is gespeeld
Op GreasyLake doen ze dat met een kleurtje, ben je dus heel snel mee klaar
Geen kleurtje is niks nieuws
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • tom93
  • Jos