Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Born To Run
Darkness on the Edge of Town
Born in the USA
The Rising

Dan heb je wel de belangrijkste albums te pakken waar ook veel live van voorbij komt.
Vergeet Letter To You niet.
Ik zou Born in The USA trouwens skippen voorlopig, 2 nrs maar tot nu toe
Andere optie is de Spotify lijst van de rehearsals die ik gedeeld heb, dan heb je alle nrs die gerepeteerd zijn
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Afgezien van de greatest hits-compilatie van '95 heb ik nog nooit echt een album van Bruce geluisterd, op The River en Born na dan. Welke albums raden jullie aan? Ik heb nog wat huiswerk te doen voor Landgraaf!
The Rising.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Setlist van de 1e show, en nu ga ik nog ff proberen te slapen, maar damn, die uitvoering dat laatste nr:cry:

Show Start: 8:04 pm, EST

Main Set:
<E Street Band Only>
1. No Surrender
2. Ghosts
3. Prove It All Night
4. Letter To You
5. The Promised Land
6. Out In The Street
7. Candys Room
<With The E Street Choir & Horns>
8. Kittys Back
9. Brilliant Disguise
10. Nightshift
11. Don't Play That Song
12. The E Street Shuffle
13. Johnny 99
14. Last Man Standing (Solo)
15. House Of A Thousand Guitars
16. Backstreets
17. Because The Night
18. She's The One
19. Wrecking Ball
20. The Rising
21. Badlands

Encores:
22. Burning Train
23. Born To Run
24. Rosalita (Come Out Tonight)
25. Glory Days
26. Dancing In The Dark
<Band Introductions>
27. Tenth Avenue Freeze-Out
<Food Bank PSA>
28. I'll See You In My Dreams (Solo)

Show End: 10:43 pm EST
Deze setlist mogen ze zo copy-pasten in Wechter. Paar favorietjes hier.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
stonden vanochtend rond 11:30 2 doorverkoop veldkaarten voor Landgraaf voor zo'n 134 euro (op ticketmaster) ...

ze zijn al weer weg
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
In hoeverre staat de setlist vast bij bruce? Mis toch wel een aantal echte classics die ik zeker hoop te gaan horen in landgraaf.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Oké. Had een drukke dag vandaag... Dus vanmorgen alleen snel de setlist bekeken. Nu filmpjes, reacties, "reviews". Maar nu:
  • Setlist: prima om mee te af te trappen, hopelijk wat meer deep-cuts tijdens de Europese legs. DITD, Rosalita, Glory Days, Because The Night etc hoeven voor mij niet meer zo. Oh, dat Backstreets er nu al op stond verraste me wel. Die moet blijven!
  • Lekker om te horen dat de tempo's van verschillende nummers weer wat opgeschroefd zijn (No Surrender, Prove It All Night). Die leken wat ingekakt vorige tour.
  • Heerlijk om te zien hoe de band er weer plezier in heeft. Natuurlijk oogt het allemaal wat statischer dan 7 jaar geleden, maar dat had ik wel ingecalculeerd. Man van 73 gaat niet meer aan microfoonstandaards hangen, over het podium rennen en van piano's afspringen. Het is hem vergeven. Hij oogt fit en vol vreugde! En vooral: HIJ KAN HET NOG!
  • Ben ik de enige die Nightshift een heerlijk nummer vindt? Op allerlei forums wordt dat als hét plasmoment benoemd. Ik wil het juist horen. Lekker!
  • En dan... het is al een paar keer hier gezegd: die akoestische afsluiter I'll See You In My Dreams was kippenvel. Djezus... Dit is dus waarom Bruce mijn God is: 1 gitaar, 1 harmonica, en elke vezel in mijn lijf wordt beroerd. Rillingen. Dit moet blijven! De nieuwe "This Hard Land", zeg maar.
Kan niet wachtent to 28 april, Barcelona. BRUUUUUUUUCE!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
die YouTube filmpjes spelen inmiddels al lekker weg...

en de "WHOOOHOOOHOOOO!!!" voor tijdens Burnin'Train zit er ook al goed in merk ik
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Oké. Had een drukke dag vandaag... Dus vanmorgen alleen snel de setlist bekeken. Nu filmpjes, reacties, "reviews". Maar nu:
  • Setlist: prima om mee te af te trappen, hopelijk wat meer deep-cuts tijdens de Europese legs. DITD, Rosalita, Glory Days, Because The Night etc hoeven voor mij niet meer zo. Oh, dat Backstreets er nu al op stond verraste me wel. Die moet blijven!
  • Lekker om te horen dat de tempo's van verschillende nummers weer wat opgeschroefd zijn (No Surrender, Prove It All Night). Die leken wat ingekakt vorige tour.
  • Heerlijk om te zien hoe de band er weer plezier in heeft. Natuurlijk oogt het allemaal wat statischer dan 7 jaar geleden, maar dat had ik wel ingecalculeerd. Man van 73 gaat niet meer aan microfoonstandaards hangen, over het podium rennen en van piano's afspringen. Het is hem vergeven. Hij oogt fit en vol vreugde! En vooral: HIJ KAN HET NOG!
  • Ben ik de enige die Nightshift een heerlijk nummer vindt? Op allerlei forums wordt dat als hét plasmoment benoemd. Ik wil het juist horen. Lekker!
  • En dan... het is al een paar keer hier gezegd: die akoestische afsluiter I'll See You In My Dreams was kippenvel. Djezus... Dit is dus waarom Bruce mijn God is: 1 gitaar, 1 harmonica, en elke vezel in mijn lijf wordt beroerd. Rillingen. Dit moet blijven! De nieuwe "This Hard Land", zeg maar.
Kan niet wachtent to 28 april, Barcelona. BRUUUUUUUUCE!
Bijna volledig eens met je, behalve dat Rosalita er zeker in moet blijven.
En ja, ik zie I`ll See You In My Dreams ook als een vervanger van This Hard Land(Weet nog hoe die in Kilkenny in 2013 "Stay Alive" heel erg benadrukte)
En daarnaast, nee, ik kan ook niet wachten tot Barcelona
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De Kuip, ik meen 2002 trapte hij af met de akoestische versie van Born in the USA. Ik was er bij en zal het nooit vergeten.....Fantastisch...
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Zoals verwacht, slechts een paar wijzigingen ten opzichte van de eerste avond. Helaas vielen er wel twee pareltjes weg gisteren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken