Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ah heerlijke setlist hoor! Die zal steeds meer en meer op smaak gemaakt gaan worden met deep cuts. Nummer 16 t/m 19 zou mijn hoogtepunt zijn van deze show.
Niet alleen kippenvel, heb toch regelmatig een traantje moeten weg pinken.
Nooit verwacht dat we dit spektakel nog (semi) live zouden kunnen aanschouwen
Overigens, dat einde; I`ll See you in my dreams accousticsch, daar bleef het niet bij 1 traantje, damn, wat kwm die binnen
Overigens, dat einde; I`ll See you in my dreams accousticsch, daar bleef het niet bij 1 traantje, damn, wat kwm die binnen
Nee, bij dit concert (nog) niet. Arena shows in US zijn wellicht wel een ander verhaal tov stadionshows in Europa. Benieuwd hoeveel wijzigingen er zijn bij de volgende show.
Wat een heerlijke eerste setlist. Genoeg op aan te merken wat mist natuurlijk, maar Rosalita en Johnny 99 staan er gewoon op. Sign request moeten wel terug komen natuurlijk. Beste nieuws is dat de stem en energie goed lijken te zitten op basis van de paar yt filmpjes die ik zag.
Bijv. of Sherry Darling of LOHAD of Trapped of Racing in the Streets of .... Kortom, met 3 verschillende sets en daarmee 90 verschillende nummers zou ik niet ontevreden zijn deze zomer
Afgezien van de greatest hits-compilatie van '95 heb ik nog nooit echt een album van Bruce geluisterd, op The River en Born na dan. Welke albums raden jullie aan? Ik heb nog wat huiswerk te doen voor Landgraaf!
Afgezien van de greatest hits-compilatie van '95 heb ik nog nooit echt een album van Bruce geluisterd, op The River en Born na dan. Welke albums raden jullie aan? Ik heb nog wat huiswerk te doen voor Landgraaf!
Darkness on the Edge of Town zeker! Ik ben zelf ook gek op Greetings from Asbury Park, NJ (debuut). En bedoel je Born to Run of Born in the USA? Zeker Born to Run is aan te raden! Nebraska is mooi als je van een wat duister geluid houdt, Tunnel of Love is weer mooier als je van vrolijker houdt.