Bruce Springsteen

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
In theorie wel, ja. Maar de vraag is of Sam Fender zin/tijd/energie heeft om na 2 thuiswedstrijden even naar Landgraaf te vliegen.
Die kans is nihil. Zeker gezien de situatie waarin Fender dit jaar verkeert. Voor Landgraaf kunnen we die naam doorstrepen in elk geval.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
oke, dus we hebben Fogerty 2 dagen voor Bruce Springsteen in Landgraaf al in Grolloo.
En nu ook op 9 juli op Bospop, Southside Johnny & The Ashbury Jukes.
als Southside Johnny een paar weken voor Bospop al door europa gaat en in de buurt is, zou dat ook ideaal zijn als voorprogramma.
ook The White Buffalo naar Bospop, al aangekondigd in Rome 21 mei als voorprogramma.
Teskey Brothers ook in Grolloo op 9 juni en ook al voorprogramma in Monza 25 juli.

ook in Italie bij het voorprogramma Tash Sultana en Sam Fender...
Tash Sultana lijkt door de Pinkpop show en de tourdates niet in aanmerking voor voorprogramma in NL.
Sam Fender lijkt me door de UK dates lastig voor Landgraaf, voor ArenA lijkt hij makkelijk mee te kunnen touren met The Boss.

momenteel zijn imo de grootste kanshebbers voor het voorprogramma in NL:
John Fogerty, Southside Johnny & The Ashbury Jukes, The White Buffalo, Teskey Brothers en misschien Sam Fender.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
John Fogerty kun je wel schrappen, die gaat nooit in het voorprogramma van Springsteen staan. The White Buffalo en Sam Fender (Amsterdam) zouden nog kunnen. Voor SSJ lijkt me de kans nihil. Speelt in Londen rondom de Hyde Park shows, maar geen indicatie dat hij ergens een voorprogramma verzorgt.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
John Fogerty kun je wel schrappen, die gaat nooit in het voorprogramma van Springsteen staan. The White Buffalo en Sam Fender (Amsterdam) zouden nog kunnen. Voor SSJ lijkt me de kans nihil. Speelt in Londen rondom de Hyde Park shows, maar geen indicatie dat hij ergens een voorprogramma verzorgt.
Niet mee eens, ik zie Fogerty dat wel degelijk doen.
Vergeet niet dat ze vrienden zijn, Bruce Fogerty reglematig covert enz
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
In december zie je bij In Concert bij de NTR alleen de grote hitleveranciers van de Top 2000.
En ditmaal kijk je naar een bijna drie uur durende show van Bruce Springsteen & The E Street Band uit 2002, opgenomen in Palau Sant Jordi in Barcelona tijdens de tournee voor het album The Rising. Maar liefst 10 nummers van dat album staan die avond op de setlist naast klassieke Springsteen-nummers uit de jaren 70 en 80 als Darkness on the Edge of Town, Born In The USA, Badlands, Dancing in the Dark, Spirit In The Night, Born To Run en Thunder Road. In The E Street Band treffen we uiteraard inmiddels illustere namen van saxofonist Clarence Clemons, toetsenisten Roy Bittan en Danny Federici, bassist Garry Tallent, drummer Max Weinberg en de gitaristen Nils Lofgren, Patti Scalfia en Stevie Van Zandt. Nieuwe toevoeging bij deze tour is Soozie Tyrell, zij speelt viool, gitaar en verzorgt achtergrondvocalen. Geniet van The Boss en consorten op NPO 2 extra vanaf 21:55 uur. NPO Radio 2 Top 2000 a gogo Nacht van de Popmuziek #borntorun
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Niet mee eens, ik zie Fogerty dat wel degelijk doen.
Vergeet niet dat ze vrienden zijn, Bruce Fogerty reglematig covert enz
Die kunnen we dus nu definitief schrappen met Grollo en Antwerpen net na Bruce. 3 concerten achter elkaar doet Fogerty niet meer. Maar een gastoptreden daarentegen........ Hij is in de buurt......
Edit: ik heb me even vergist in die datum van Bruce šŸ¤«. Eerst Antwerpen en Grollo voor Fogerty. Dagje vrij en door naar Landgraaf.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
In december zie je bij In Concert bij de NTR alleen de grote hitleveranciers van de Top 2000.
En ditmaal kijk je naar een bijna drie uur durende show van Bruce Springsteen & The E Street Band uit 2002, opgenomen in Palau Sant Jordi in Barcelona tijdens de tournee voor het album The Rising. Maar liefst 10 nummers van dat album staan die avond op de setlist naast klassieke Springsteen-nummers uit de jaren 70 en 80 als Darkness on the Edge of Town, Born In The USA, Badlands, Dancing in the Dark, Spirit In The Night, Born To Run en Thunder Road. In The E Street Band treffen we uiteraard inmiddels illustere namen van saxofonist Clarence Clemons, toetsenisten Roy Bittan en Danny Federici, bassist Garry Tallent, drummer Max Weinberg en de gitaristen Nils Lofgren, Patti Scalfia en Stevie Van Zandt. Nieuwe toevoeging bij deze tour is Soozie Tyrell, zij speelt viool, gitaar en verzorgt achtergrondvocalen. Geniet van The Boss en consorten op NPO 2 extra vanaf 21:55 uur. NPO Radio 2 Top 2000 a gogo Nacht van de Popmuziek #borntorun
Voor de liefhebbers, deze komt er ook nog voor vanavond:

The Promise: The Making of Darkness on the Edge of Town
Documentaire
NPO 2 Extra
Vandaag om 20:30 uur
Deze bekroonde film combineert nooit eerder vertoonde beelden van Bruce Springsteen en de E Street Band, gemaakt tussen 1976 en 1978, inclusief thuisrepetities en studiosessies, met nieuwe interviews met Springsteen, E Street Band-leden, manager Jon Landau, voormalig manager Mike Appel en anderen die nauw betrokken waren bij het maken van de plaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Die kunnen we dus nu definitief schrappen met Grollo en Antwerpen net na Bruce. 3 concerten achter elkaar doet Fogerty niet meer. Maar een gastoptreden daarentegen........ Hij is in de buurt......
Antwerpen is op 8 juni 2023? Zo vlak na elkaar is dat toch niet?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Voorprogramma in ItaliĆ« is blijkbaar ingepland op voorspraak van Claudio Trotta, een tourorganisator en goede vriend van Bruce. Ben benieuwd of we in Nederland Ć¼berhaupt een voorprogramma krijgen. In Landgraaf lijkt me dit zeer waarschijnlijk, maar in Amsterdam kan ik me voorstellen dat het alleen Bruce en ESB zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Voorprogramma in ItaliĆ« is blijkbaar ingepland op voorspraak van Claudio Trotta, een tourorganisator en goede vriend van Bruce. Ben benieuwd of we in Nederland Ć¼berhaupt een voorprogramma krijgen. In Landgraaf lijkt me dit zeer waarschijnlijk, maar in Amsterdam kan ik me voorstellen dat het alleen Bruce en ESB zijn.
Ik hoop het van harte! Ben bijzonder nieuwsgierig wat ze uit de hoge hoed hiervoor halen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Voorprogramma in ItaliĆ« is blijkbaar ingepland op voorspraak van Claudio Trotta, een tourorganisator en goede vriend van Bruce. Ben benieuwd of we in Nederland Ć¼berhaupt een voorprogramma krijgen. In Landgraaf lijkt me dit zeer waarschijnlijk, maar in Amsterdam kan ik me voorstellen dat het alleen Bruce en ESB zijn.
Heel benieuwd wat het dagprogramma voor Bruce wordt op TWC in Belgiƫ. De vorige keer kregen we onder andere Lana Del Rey en Lionel Ritchie nog voor Bruce.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken