Bruce Springsteen

Heel benieuwd wat het dagprogramma voor Bruce wordt op TWC in België. De vorige keer kregen we onder andere Lana Del Rey en Lionel Ritchie nog voor Bruce.

Toen was de volledige affiche al bekend gemaakt voor de verkoop (Bron). Ik vrees dat, nu het al uitverkocht is voor er meer namen bekend zijn, de rest van de affiche wel eens wat magerder zou kunnen zijn.

Was het toen ook al uitverkocht voor de extra namen bekend gemaakt werden? Of is toen heel de affiche meteen bekend gemaakt? Ik vrees toch dat het nu wat goedkoper zal worden dan toen, aangezien het niet meer nodig is.
De grote namen onder Bruce lagen waarschijnlijk al vast bij start kaartverkoop. Die gaan ze niet achteraf nog cancellen. Mogelijk wel een bezuiniging op de Belgische acts die mogen openen.

• Leuk
Waarderingen: zero
@Joslittel , sorry, ik had net m'n bericht dat je quote aangepast, aangezien ik het zelf net gevonden had.

Ik hoop voor de TW Classic-gangers wel dat je gelijk hebt ;)

@Joslittel , sorry, ik had net m'n bericht dat je quote aangepast, aangezien ik het zelf net gevonden had.

Ik hoop voor de TW Classic-gangers wel dat je gelijk hebt ;)
Nuja, TW Classic heeft wel een reputatie hoog te houden he. Al verwacht ik niet zo’n sterk programma als dit jaar haha.

Hoeveel tickets zijn er eigenlijk verkocht voor de show in landgraaf? Weet van een aantal jaar geleden bij die drukke pinkpop dag (ik dacht pearl jam 2018) dat het terrein echt bomvol was en de doorstroming niet optimaal. En nu heb je waarschijnlijk enkel de mainstage waar wat is. Hopelijk wordt dit niet zo’n drukke bedoeling bij de toilletes en bar als dat jaar.

Hoeveel tickets zijn er eigenlijk verkocht voor de show in landgraaf? Weet van een aantal jaar geleden bij die drukke pinkpop dag (ik dacht pearl jam 2018) dat het terrein echt bomvol was en de doorstroming niet optimaal. En nu heb je waarschijnlijk enkel de mainstage waar wat is. Hopelijk wordt dit niet zo’n drukke bedoeling bij de toilletes en bar als dat jaar.
Reken maar op zo'n 60.000. De 70.000 van Pinkpop zullen ze waarschijnlijk niet doen om de rede die jij geeft: alleen mainstage is open.

Hier een fotootje van de Rolling Stones op Megaland in 1999, het laatste losse concert van een mega-act op dat terrein, geloof ik. Druk zat!

stones%20in%20Groningen.jpg

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: zero en DennisvdBr
Voor de geinterresseerden, die willen weten wat ze kunnen verwachten, zie onderstaande link, voor wat er afgelopen week gerepeteerd is:
Songs
Lekker Johnny 99. Maar ik ga er vanuit dat elke avond weer compleet anders zou zijn. Ik ben ook heel benieuwd wanneer we het voorprogramma weten. Enkel die van Italië nog bekend?

• Leuk
Waarderingen: PJ

Users who are viewing this thread