Bruce Springsteen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Sinds kort volg ik dit topic over The Boss. Dankzij de pre-sale heel eenvoudig kaarten kunnen kopen voor de 25e en vandaag (na gisteren eindeloos proberen) ook kaarten voor de 27e kunnen kopen. Na betaling kreeg ik wel een 'oeps er ging iets mis'-scherm, maar de kaarten staan gewoon in mijn account. Dus dat zal wel goed zijn.

Heeft iemand een idee wanneer de kaarten zelf in het account komen? Nu 'werken ze nog aan een paar details'. Waarom is voor de kaarten voor de 25e 'doorverkoop niet beschikbaar' en voor de 27e wel? Niet dat ik dat zou willen natuurlijk, maar ik vond het wel verwonderlijk.

Hoe dan ook, erg blij dat ik 2x met mijn pa naar Bruce kan!
Dat laatste zal wel een foutje zijn.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ook vandaag weer GC weten te scoren voor de 27e
En inderdaad, het lijkt uitverkocht
M.a.w. de beste man verkoopt gewoon 3 showss in NL uit, a 60.00 man?
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
M'n dochter wilde nog graag mee naar Landgraaf maar ik ben er helaas niet meer tijdig doorgekomen...
Vind het zo irritant dat je gewoon niet eerder 'n melding krijgt dat er geen tickets meer zijn, zit je voor noppes je tijd op 't werk te verdoen... ?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kent iemand tickets kopen via de doorverkoop site van ticketmaster? Heeft iemand daar ervaring mee?
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Ik was er door vanmorgen, maar een 'technische fout' bij de laatste stap. Heel erg frustrerend, nadat dit gisteren ook al was gebeurd.
Ik snap dat je bij dit soort artiesten kans hebt om er naast te grijpen, maar als je tickets hebt, en het gaat dan nog mis door een technische fout is dat wel echt heel erg zuur.
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Ik was er door vanmorgen, maar een 'technische fout' bij de laatste stap. Heel erg frustrerend, nadat dit gisteren ook al was gebeurd.
Ik snap dat je bij dit soort artiesten kans hebt om er naast te grijpen, maar als je tickets hebt, en het gaat dan nog mis door een technische fout is dat wel echt heel erg zuur.

@neus Waar was je naar op zoek dan?
 

Just Me

Nieuw lid
2 jun 2022
1
0
Weet iemand wat de kaart ‘Official Platinum Ticket -Golden Circle’ voor Bruce Springsteen bij Landgraaf precies inhoudt?
Ik zag alleen maar Golden Circle, ‘gewone’ staanplaatsen en Premium package…
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
M'n dochter wilde nog graag mee naar Landgraaf maar ik ben er helaas niet meer tijdig doorgekomen...
Vind het zo irritant dat je gewoon niet eerder 'n melding krijgt dat er geen tickets meer zijn, zit je voor noppes je tijd op 't werk te verdoen... ?

Ik zou het blijven proberen, mij is het zojuist ook nog gelukt. Wel heeeeel vaak refreshen :S
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken