Bruce Springsteen

heywoodu

Nieuw lid
31 mei 2022
3
2
Gelukkig wist de massa niet van de pre-sale af, scheelt een hoop gedoe en stress.
Wel jammer, tot nu toe altijd alle tickets via Ticketmaster besteld (waaronder drie keer voor Bruce Springsteen, Pinkpop 2012, Nijmegen en Den Haag), maar gisteren hoorde ik überhaupt pas voor het eerst over een presale.

Nou ja, het is vanmorgen gewoon gelukt, netjes twee tickets kunnen kopen na een uurtje wachten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Wel jammer, tot nu toe altijd alle tickets via Ticketmaster besteld (waaronder drie keer voor Bruce Springsteen, Pinkpop 2012, Nijmegen en Den Haag), maar gisteren hoorde ik überhaupt pas voor het eerst over een presale.

Nou ja, het is vanmorgen gewoon gelukt, netjes twee tickets kunnen kopen na een uurtje wachten :)
Wat dat betreft is dit forum wel handig. Hier worden toch ook vaak pre-sales gedeeld, die ik zelf ook niet wist te vinden. Altijd handig!
Dus dank voor degene die bereid zijn deze regelmatig te delen.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave en Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
nou, ik wens iedereen alvast succes voor 11:00

Ook Rick uiteraard die voor zijn zoveelste ticket gaat in de tour voor de 2e Amsterdam show!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

heywoodu

Nieuw lid
31 mei 2022
3
2
Succes vandaag voor degenen die het gisteren niet voor elkaar krijgen! En uiteraard vooral succes voor degenen die überhaupt nog geen ticket hebben voor welk concert dan ook!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Hoppakee... ook Düsseldorf gelukt om Golden Circle te bemachtigen. Ging probleemloos! :)
werkelijk

je hebt fans en je hebt... tja... superfans

GIF by Chris Gannon
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
opvallend dat er hier geen reacties volgen over de Ticketmasterverkoop momenteel?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Net even gekeken, meer dan 100.000 mensen voor me in de wachtrij. Bizar. Bij wijze van spreke probeert 1 op de 170 mensen in dit land op dit moment tickets te kopen.
 

fallingsky

Playlistbediener
2 jun 2022
8
3
Tot nu toe een lurker geweest maar wilde toch even zeggen: @Rick1617899545 heel erg dank voor de pre-sale link, al een kaartje hebben scheelde een hoop stress gisteren. Ik was de vorige keer wel bij het optreden, in Wembley en toen ook vanuit Londen dat kaartje gekocht, weet niet hoe pre-sale mails werken maar misschien daarom die zelf mail niet gehad ?

Tevens is het me net binnen 5 minuten ook nog gelukt een kaartje te bemachtigen voor de 27e ! Ik kwam op firefox , zowel normaal als prive venstern, zoveel sneller door de wachtrijen heen dan op chrome. Is dat toeval of bekende trick ?

Toen ik door de tweede wachtrij heenkwam realiseerde ik me pas dat ik ook naar golden circle tickets kon kijken en die bleken er nog gewoon te zijn, yay. Die ervaring ga ik voor het eerst meemaken! Maar nu heb ik dus een golden cirkle ticket, en uit de eerste "stress alles moet snel" aankoop, een reguliere staplek voor de 27e (waar ik ook al superblij mee was). Ik zie dat ik die via ticketmaster weer kan verkopen maar laat het weten als ik hier iemand er op legale manier blij mee kan maken en zo ja hoe.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Net even gekeken, meer dan 100.000 mensen voor me in de wachtrij. Bizar. Bij wijze van spreke probeert 1 op de 170 mensen in dit land op dit moment tickets te kopen.
Bij wijze van spreken inderdaad, want minstens de helft van die 100.000 wachtenden zijn bots van Viaggo, Stubhub, Topticketshop en ander tuig.
 

Nicofloep

Nieuw lid
2 jun 2022
1
0
Sinds kort volg ik dit topic over The Boss. Dankzij de pre-sale heel eenvoudig kaarten kunnen kopen voor de 25e en vandaag (na gisteren eindeloos proberen) ook kaarten voor de 27e kunnen kopen. Na betaling kreeg ik wel een 'oeps er ging iets mis'-scherm, maar de kaarten staan gewoon in mijn account. Dus dat zal wel goed zijn.

Heeft iemand een idee wanneer de kaarten zelf in het account komen? Nu 'werken ze nog aan een paar details'. Waarom is voor de kaarten voor de 25e 'doorverkoop niet beschikbaar' en voor de 27e wel? Niet dat ik dat zou willen natuurlijk, maar ik vond het wel verwonderlijk.

Hoe dan ook, erg blij dat ik 2x met mijn pa naar Bruce kan!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken