Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lekkerrrr!
Gothenburg 3x gelukt? Nice!
Succes met hotels daar trouwens, dat is een net zo grote uitdaging als de tickets.
Heb met veel moeite en voor veel te veel geld 2 nachten kunnen boeken.
Lekkerrrr!
Gothenburg 3x gelukt? Nice!
Succes met hotels daar trouwens, dat is een net zo grote uitdaging als de tickets.
Heb met veel moeite en voor veel te veel geld 2 nachten kunnen boeken.
Ik weet het, niks meer te krijgen voor ene normale prijs, gelukkig heeft een maatje van mij een Kennis in Zweden op zijn 45 minuten rijden.
Deal was snel gemaakt, hij GC kaarten, wij onderdak
Ticketmaster DE en NL geven nu "password 6 times wrong" als je probeert in te loggen.
Nieuwe account maken op ander emailadres lukt ookt niet. Man oh man.
Ligt ook aan je cache & cookies Heb net hetzelfde meegemaakt vorige week. Deze even wissen en dan met je normale account een nieuw wachtwoord aanvragen, dan lukt het prima.
De enige keer dat ik de puinhoop nog erger heb meegemaakt is een jaar of 10 geleden bij Robbie Williams. Stuk of 25 concerten in heel Europa tegelijk in de verkoop, waarna iedereen werd doorgelinkt naar Royal Bank of Scotland voor de betaling. Als je al in een wachtrij kwam duurde het zo lang dat je de kaarten kwijt was voor je af kon rekenen. Verkoop is toen ook gestopt en in de dagen erna per land in de verkoop gegaan.
Ligt ook aan je cache & cookies Heb net hetzelfde meegemaakt vorige week. Deze even wissen en dan met je normale account een nieuw wachtwoord aanvragen, dan lukt het prima.
Hmmz kwam er net wel in met een compleet ander chrome profiel (incognito hielp niet, alsof er bij ticketmaster wat gelogd wordt). In ieder geval 4 kaarten Innenraum Stehplatz voor Dusseldorf gescoord.
Ik heb de oorzaak gevonden. Niet zo'n leuke: ze hebben mijn IP geblokt.
Vanaf mijn 4G verbinding kan ik prima inloggen. Maar zodra ik via laptop/desktop of telefoon via Wifi probeer lukt niks meer.
Geen idee waarom. Ben uiteraard geen scalper, maar heb wel heel wat pogingen gedaan vandaag om tickets te scoren. Zouden er dat teveel zijn geweest waardoor Ticketmaster mijn IP heeft geblokt?
@jonasvh Dat gebeurde al met explorer, ook uitzetten van ad blocker had geen effect. Leek dus ook echt aan de kant van ticketmaster te liggen , bij ticketmaster.de hetzelfde.
@Bartjuh1981 IP block probeerde ik te omzeilen met VPN in Duitsland maar toen kreeg ik ook die error.
Wat gezocht op Twitter. Blijkbaar gaat die IP block er na 4 tot 6 uur vanaf. Vind het wel een hele rare actie. Scalpers tegengaan: prima. Maar fans die geblokt worden omdat ze heel veel en lang moeite doen voor tickets... stom.
Heeft iemand ervaringen met het geluid in de Merkur Spiel-Arena (Esprit Arena)? Hoe verhoudt zich dit tot het geluid in bijvoorbeeld de Johan Cruijff Arena?
Heeft iemand ervaringen met het geluid in de Merkur Spiel-Arena (Esprit Arena)? Hoe verhoudt zich dit tot het geluid in bijvoorbeeld de Johan Cruijff Arena?