Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ellende is het!
Heb al sinds afgelopen vrijdag van dit soort VVK-ochtenden. Niet goed voor mijn hart, maar deze zijn inmiddels gelukt:

Dublin #3 ✅
Parijs #1 GC ✅
Amsterdam #2 GC ✅
Landgraaf GC ✅
Goteborg #1 GC ✅
Hier binnen inmiddels:

Paris 1
Paris 2
Rome (geen GC)
Amsterdam 1
Landgraaf
Gothenburg 1
Gothenburg 2
Gothenburg 3
Monza

Alles GC, behalve Rome dus.
Morgen nog proberen voor Amsterdam, en volgende week voor Barcelona
Hoort allemaal bij het healings proces
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Paris 1
Paris 2
Rome (geen GC)
Amsterdam 1
Landgraaf
Gothenburg 1
Gothenburg 2
Gothenburg 3
Monza

Lekkerrrr!
Gothenburg 3x gelukt? Nice!
Succes met hotels daar trouwens, dat is een net zo grote uitdaging als de tickets.
Heb met veel moeite en voor veel te veel geld 2 nachten kunnen boeken.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Lekkerrrr!
Gothenburg 3x gelukt? Nice!
Succes met hotels daar trouwens, dat is een net zo grote uitdaging als de tickets.
Heb met veel moeite en voor veel te veel geld 2 nachten kunnen boeken.
Ik weet het, niks meer te krijgen voor ene normale prijs, gelukkig heeft een maatje van mij een Kennis in Zweden op zijn 45 minuten rijden.
Deal was snel gemaakt, hij GC kaarten, wij onderdak
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.435
Ticketmaster DE en NL geven nu "password 6 times wrong" als je probeert in te loggen.
Nieuwe account maken op ander emailadres lukt ookt niet. Man oh man.
Ligt ook aan je cache & cookies :p Heb net hetzelfde meegemaakt vorige week. Deze even wissen en dan met je normale account een nieuw wachtwoord aanvragen, dan lukt het prima.
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
153
97
Het nu officieel duidelijk wie de grootste artiest op aarde is!

Voorverkoop van U2, Stones, etc. liepen niet vast :cool:
De enige keer dat ik de puinhoop nog erger heb meegemaakt is een jaar of 10 geleden bij Robbie Williams. Stuk of 25 concerten in heel Europa tegelijk in de verkoop, waarna iedereen werd doorgelinkt naar Royal Bank of Scotland voor de betaling. Als je al in een wachtrij kwam duurde het zo lang dat je de kaarten kwijt was voor je af kon rekenen. Verkoop is toen ook gestopt en in de dagen erna per land in de verkoop gegaan.
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Ligt ook aan je cache & cookies :p Heb net hetzelfde meegemaakt vorige week. Deze even wissen en dan met je normale account een nieuw wachtwoord aanvragen, dan lukt het prima.
Dat dacht ik ook, cache gewist cookies gewist pc opnieuw opgestart en tada *header overflow*.....
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Ligt ook aan je cache & cookies :p Heb net hetzelfde meegemaakt vorige week. Deze even wissen en dan met je normale account een nieuw wachtwoord aanvragen, dan lukt het prima.
Weird. Incognito dezelfde problemen. Op mobiel met 4G inderdaad niet.
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Hmmz kwam er net wel in met een compleet ander chrome profiel (incognito hielp niet, alsof er bij ticketmaster wat gelogd wordt). In ieder geval 4 kaarten Innenraum Stehplatz voor Dusseldorf gescoord.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Probeer eens een andere internetbrowser?
Ik heb de oorzaak gevonden. Niet zo'n leuke: ze hebben mijn IP geblokt.

Vanaf mijn 4G verbinding kan ik prima inloggen. Maar zodra ik via laptop/desktop of telefoon via Wifi probeer lukt niks meer.
Geen idee waarom. Ben uiteraard geen scalper, maar heb wel heel wat pogingen gedaan vandaag om tickets te scoren. Zouden er dat teveel zijn geweest waardoor Ticketmaster mijn IP heeft geblokt?
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
@jonasvh Dat gebeurde al met explorer, ook uitzetten van ad blocker had geen effect. Leek dus ook echt aan de kant van ticketmaster te liggen , bij ticketmaster.de hetzelfde.

@Bartjuh1981 IP block probeerde ik te omzeilen met VPN in Duitsland maar toen kreeg ik ook die error.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
@Bartjuh1981 IP block probeerde ik te omzeilen met VPN in Duitsland maar toen kreeg ik ook die error.
Wat gezocht op Twitter. Blijkbaar gaat die IP block er na 4 tot 6 uur vanaf. Vind het wel een hele rare actie. Scalpers tegengaan: prima. Maar fans die geblokt worden omdat ze heel veel en lang moeite doen voor tickets... stom.
 
Laatst bewerkt:

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Heeft iemand ervaringen met het geluid in de Merkur Spiel-Arena (Esprit Arena)? Hoe verhoudt zich dit tot het geluid in bijvoorbeeld de Johan Cruijff Arena?
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Heeft iemand ervaringen met het geluid in de Merkur Spiel-Arena (Esprit Arena)? Hoe verhoudt zich dit tot het geluid in bijvoorbeeld de Johan Cruijff Arena?
Afgelopen weekend toevallig in Düsseldorf geweest, kan je niet vertellen hoe het geluid in de Arena is maar wel waar je lekker kan eten ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken