Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Niet heel snugger om de verkoop van alle 3 deze landen op dezelfde dag te laten starten als je het mij vraagt.
De officiele verkoop voor de Duitse shows start morgen. Vandaag was "slechts" een Paypal presale. Maar goed, dat zullen nog genoeg mensen zijn. Hoop/neem aan dat er van elke categorie ook "slechts" een percentage wordt verkocht en we morgen weer een kans hebben voor de Duitse shows. Amsterdam geef ik maar op... Toch een galmbak ;-)
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
De officiele verkoop voor de Duitse shows start morgen. Vandaag was "slechts" een Paypal presale. Maar goed, dat zullen nog genoeg mensen zijn. Hoop/neem aan dat er van elke categorie ook "slechts" een percentage wordt verkocht en we morgen weer een kans hebben voor de Duitse shows. Amsterdam geef ik maar op... Toch een galmbak ;-)
Ik kan nu gewoon GC bestellen voor de 27e in die galmbak ;) blijkbaar toch nog tickets die weer vrijkomen na alle ticketmaster ellende.
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Ticketmaster lijkt nu echt vastgelopen te zijn, wachtrij verandert al 5 minuten niet meer.
Grote kans dat er zo meteen nog tickets vrijkomen die in het systeem hangen.
Naamloos.jpg
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
776
1.610
hij doet het weer, kan bij het nieuwe concert nog alle plekken kiezen

edit: nu verlaat ik m zodat anderen er inderdaad bij kunnen.
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Nu komt de error 'header overflow' bij het doorklikken naar betaalscherm, Bruce heeft Ticketmaster goed gesloopt :cautious:

@Bartjuh1981 Nooit refreshen heb ik geleerd, beter om een nieuw incognitovenster te openen.
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
153
97
Ik schiet er ineens door
alles uitverkocht

edit: er beginnen kaarten terug te vallen, net ook weer veld en GC beschikbaar
en ik sta ineens weer in de wachtrij. systeem is nog niet erg stabiel lijkt het
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
wie zou het voorprogramma worden in Landgraaf, althans neem aan tussen ca 18:00 en 19:00 een support act met Bruce vanaf 19:30 tm 23:00?

vermoed dat Guus Meeuwis aanwezig is?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179

De eerste show is bijna uitverkocht, aldus concertorganisator Mojo, dat nu vanochtend ook een extra concert op 27 mei aankondigde in de Arena.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Ik vermoed dat Bruce gezien zijn leeftijd geen 3,5 uur meer gaat spelen. Zou me verbazen althans. In positieve zin dan wel. :)
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
581
298
Zat er wel in, met nog open stoelen, maar welke ik ook selecteerde, kreeg dan elke keer een fout melding.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken