Bruce Springsteen

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
153
97
Bedankt voor het delen van link en code!
Ik heb in de spanning te snel geklikt en per ongeluk golden circle tickets gekocht in plaats van reguliere :oops:
Heeft iemand ervaring met deze te wisselen bij ticketmaster toevallig?
de kans dat je dat voor elkaar krijgt is klein
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
ik had ook "verkeerd / te snel / ongeduldig" geklikt
maar tja, ik neem dit nu niet als een foutje, maar zie het nu als voorbestemd geschenk.
plekje ver vooraan bij The Boss, wat kan door nu verkeerd aan zijn ?
“We don't make mistakes. We just have happy accidents.”
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Hier ook 5 tickets in de pocket!
Dankzij Rick want morgen hadden we allemaal geen mogelijkheid om te kopen
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
ik had ook "verkeerd / te snel / ongeduldig" geklikt
maar tja, ik neem dit nu niet als een foutje, maar zie het nu als voorbestemd geschenk.
plekje ver vooraan bij The Boss, wat kan door nu verkeerd aan zijn ?
“We don't make mistakes. We just have happy accidents.”
haha dit zei mijn man ook meteen.
Helaas zijn er anderen in de groep die niet persé enthousiast zijn met de hogere kosten dankzij mijn actie ?
Wat ik ook wel snap natuurlijk...
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
392
298
haha dit zei mijn man ook meteen.
Helaas zijn er anderen in de groep die niet persé enthousiast zijn met de hogere kosten dankzij mijn actie ?
Wat ik ook wel snap natuurlijk...
Denk maar zo je bent erbij. En zoals al gezegd zou ik gewoon reguliere kaartjes kopen als jullie dat willen. En deze verkopen, je raakt ze echt wel kwijt.
 

Vogelund

Nieuw lid
31 mei 2022
3
0
Bedankt voor het delen van link en code!
Ik heb in de spanning te snel geklikt en per ongeluk golden circle tickets gekocht in plaats van reguliere :oops:
Heeft iemand ervaring met deze te wisselen bij ticketmaster toevallig?
Tip. Meld je aan bij de Facebook groep 'Tramps of the lowlands'. Daar wordt veel geruild, gekocht en verkocht. Heb je kaarten voor de Arena of Landgraaf?
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Ik heb verzocht lid te worden van de groep, bedankt voor de tip!
Ik denk dat ze verkopen inderdaad niet zo'n probleem zal worden, alleen een beetje onhandig van me ?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ook 8maal in de pocket voor Landgraaf! Grotendeels met de oude Pinkpop groep. Gaan naar dezelfde B&B en eten bij dezelfde Griek, maken er maar gelijk een weekend Limburg van. Super veel zin in en fijn dat we allemaal geen ticketstress hebben gehad!
 

Texico72

Nieuw lid
2 dec 2021
4
0
Hebben jullie dit ook na aanschaf van de tickets: 'We werken nog aan een paar laatste details voordat je tickets hier beschikbaar zullen zijn. Maar maak je geen zorgen, ze zullen minstens 3dag(en) voor het evenement klaar zijn.'.
 

Vogelund

Nieuw lid
31 mei 2022
3
0
Hebben jullie dit ook na aanschaf van de tickets: 'We werken nog aan een paar laatste details voordat je tickets hier beschikbaar zullen zijn. Maar maak je geen zorgen, ze zullen minstens 3dag(en) voor het evenement klaar zijn.'.
Jup. Iedereen die ik ken met kaartjes heeft dit
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Hebben jullie dit ook na aanschaf van de tickets: 'We werken nog aan een paar laatste details voordat je tickets hier beschikbaar zullen zijn. Maar maak je geen zorgen, ze zullen minstens 3dag(en) voor het evenement klaar zijn.'.
Dit heb ik ook inderdaad
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Thanks voor de link. GC voor Landgraaf in the pocket.
Als iemand een GC voor Parijs over heeft: let me know, ik neem hem graag over.
Ik heb nog een staanplaats (geen GC) voor Goteborg 24 jun in de aanbieding,
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken