Bruce Springsteen

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Ik ben nog op zoek naar 2 GC tickets voor Landgraaf. Eventueel te ruilen tegen 2 gewone tickets voor die show. Ik zag de pré sale link hier te laat en de toen was de GC al uitverkocht.
 

Rosflurg

Nieuw lid
31 mei 2022
2
0
Heb met de link en code van Rick ook tickets kunnen scoren, zag wel deze melding op de site:
Bestel niet meer tickets dan de ticketlimiet toestaat. Als je dit toch doet kunnen wij één of al jouw bestellingen annuleren. Dit kan gaan om bestellingen met hetzelfde e-mailadres, factuuradres, creditcardnummer en/of andere gegevens.
Zou dit ook van toepassing kunnen zijn op dezelfde code? Hoorde van een bekende dat die een waarschuwing bij zijn presalecode had gekregen dat als de code meerdere malen gebruikt werd de tickets geannuleerd werden. Ben benieuwd...
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.616
11.276
Heb met de link en code van Rick ook tickets kunnen scoren, zag wel deze melding op de site:

Zou dit ook van toepassing kunnen zijn op dezelfde code? Hoorde van een bekende dat die een waarschuwing bij zijn presalecode had gekregen dat als de code meerdere malen gebruikt werd de tickets geannuleerd werden. Ben benieuwd...
Nee, want het is een algemene code. Zoiets gebeurt alleen met gepersonaliseerde codes.
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Rosflurg

Ivodepivo

Playlistbediener
31 mei 2022
5
4
Na eerst de melding te hebben gekregen dat GC kaarten voor Landgraaf al waren uitverkocht, is het een half uur geleden toch gelukt om 2 kaarten te boeken! Ik moet bekennen dat ik nog niet precies wat nu precies de Golden Circle inhoud. Ik ben geen concertganger, alleen 2 keer eerder bij Springsteen geweest (Goffert en Malieveld) en daar was het uren van tevoren aanwezig zijn om nog een beetje zicht op het podium te hebben. Mijn hoop is dat je met GC toegang geen halve dag op het veld hoeft te staan wachten. Ik hoef echt niet vooraan te staan, dus achteraan in GC lijkt me geen probleem. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545 en Moniek

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
514
Na eerst de melding te hebben gekregen dat GC kaarten voor Landgraaf al waren uitverkocht, is het een half uur geleden toch gelukt om 2 kaarten te boeken! Ik moet bekennen dat ik nog niet precies wat nu precies de Golden Circle inhoud. Ik ben geen concertganger, alleen 2 keer eerder bij Springsteen geweest (Goffert en Malieveld) en daar was het uren van tevoren aanwezig zijn om nog een beetje zicht op het podium te hebben. Mijn hoop is dat je met GC toegang geen halve dag op het veld hoeft te staan wachten. Ik hoef echt niet vooraan te staan, dus achteraan in GC lijkt me geen probleem. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
GC is een afgesloten deel vooraan bij het podium. Enkel toegankelijk middels de speciale kaarten. Om vooraan te kunnen staan zul je alsnog smiddags aanwezig moeten zijn, maar een plek in GC is altijd prima!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Ivodepivo

Ivodepivo

Playlistbediener
31 mei 2022
5
4
GC is een afgesloten deel vooraan bij het podium. Enkel toegankelijk middels de speciale kaarten. Om vooraan te kunnen staan zul je alsnog smiddags aanwezig moeten zijn, maar een plek in GC is altijd prima!
ok, vooraan hoef ik echt niet, maar je kunt dan dus nog prima om 18.00 aankomen. Als tegen die tijd aansluit op het grote veld staan er 40.000 man voor je neus.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Ik moet bekennen dat ik nog niet precies wat nu precies de Golden Circle inhoud.
Golden Cirlce zijn de voorste vakken voor het podium.
Dus ticket voor Golden Circle, betekend dat je toegang hebt voor die voorvakken.
De reguliere tickets voor de rest van het veld, of de overige staanplaatsen.

1653999768063.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivodepivo

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Golden Cirlce zijn de voorste vakken voor het podium.
Dus ticket voor Golden Circle, betekend dat je toegang hebt voor die voorvakken.
De reguliere tickets voor de rest van het veld, of de overige staanplaatsen.

Inderdaad. Ik vind GC ideaal. Hoef niet perse helemaal vooraan te staan, maar sta heel graag achterin de GC. Daar heb je ruimte, goed zicht, en je kunt op je gemak naar toilet en een nieuw drankje halen zonder je door een mensenmassa heen te duwen. Als het goed is krijg je een GC-bandje waarmee je in-en-uit kunt. Op Malieveld 2016 was dat top!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivodepivo

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Inderdaad. Ik vind GC ideaal. Hoef niet perse helemaal vooraan te staan, maar sta heel graag achterin de GC. Daar heb je ruimte, goed zicht, en je kunt op je gemak naar toilet en een nieuw drankje halen zonder je door een mensenmassa heen te duwen. Als het goed is krijg je een GC-bandje waarmee je in-en-uit kunt. Op Malieveld 2016 was dat top!
lijkt me idd ideaal. neem ook idd aan dat er GC-bandjes zijn die dag.

fyi, op Pinkpop 2012 had ik ook een perfecte plek bij The Boss, was dan niet Golden Circle maar kwestie van optijd zijn, maar toen linker voorvak langs het middenpad tegen de barrier in het midden...
Inderdaad ook beetje achterin, zicht op podium en schermen en misschien komt hij nog even tussen de mojo-barriers door gelopen!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik had golden circle tickets kunnen kopen uiteindelijk niet gedaan vanwege de toch hoge kosten en de vele concerten die ik nog op de planning heb staan. Ben nu nog aan het bedenken of ik voor staplekken ga. Ben geen ultieme Bruce fan , jonge generatie ook dus geen idee of ik het wel iets vind.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Ik had golden circle tickets kunnen kopen uiteindelijk niet gedaan vanwege de toch hoge kosten en de vele concerten die ik nog op de planning heb staan. Ben nu nog aan het bedenken of ik voor staplekken ga. Ben geen ultieme Bruce fan , jonge generatie ook dus geen idee of ik het wel iets vind.
ik denk dat we inmiddels kunnen concluderen dat Rick1617899545 de ultieme Bruce fan is op het Festileaks Forum ?

maar, laat me zo zeggen, als je niet weet hoe Springsteen live is, misschien beter het zo te laten... Want als je hem 1 maal live ziet, is de kans heel groot dat hij je te pakken heeft... Althans, spreek ik voor mezelf, van de paar concerten die ik heb gezien, zal het denk ik niet meer lukken om Springsteen te overtreffen. Voor mij beste wat ik ooit gezien heb, vanaf seconde 1.

Dus, stel je vraag zou zijn, raad je een concert om Springsteen met E-Street 1 maal te zien aan, dikke jazeker imo
ik raad bij twijfel, zoek het concert van Hyde Park "London Calling" 2009 op Youtube. Of Badlands op Pinkpop 2009, mijn ultieme kippenvelmoment!

of The River op Glasto, ook fenomenaal gefilmd ook:
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
ik denk dat we inmiddels kunnen concluderen dat Rick1617899545 de ultieme Bruce fan is op het Festileaks Forum ?

maar, laat me zo zeggen, als je niet weet hoe Springsteen live is, misschien beter het zo te laten... Want als je hem 1 maal live ziet, is de kans heel groot dat hij je te pakken heeft... Althans, spreek ik voor mezelf, van de paar concerten die ik heb gezien, zal het denk ik niet meer lukken om Springsteen te overtreffen. Voor mij beste wat ik ooit gezien heb, vanaf seconde 1.

Dus, stel je vraag zou zijn, raad je een concert om Springsteen met E-Street 1 maal te zien aan, dikke jazeker imo
ik raad bij twijfel, zoek het concert van Hyde Park "London Calling" 2009 op Youtube. Of Badlands op Pinkpop 2009, mijn ultieme kippenvelmoment!

of The River op Glasto, ook fenomeneel gefilmd ook:
Oké oké! Duidelijk! Thanks Dennis! Ik heb een beetje het gevoel dat een staplaats van 100 euro op Megaland terrein te duur is vooral als je te ver weg staat? Of zeg ik nu iets doms ??
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
294
251
Ik had golden circle tickets kunnen kopen uiteindelijk niet gedaan vanwege de toch hoge kosten en de vele concerten die ik nog op de planning heb staan. Ben nu nog aan het bedenken of ik voor staplekken ga. Ben geen ultieme Bruce fan , jonge generatie ook dus geen idee of ik het wel iets vind.
Een beroemd speekwoord luidt: 'There are 2 kinds of people: Bruce Springsteen fans and people who have never seen him live'. Gaan dus, absoluut.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
ik denk dat we inmiddels kunnen concluderen dat Rick1617899545 de ultieme Bruce fan is op het Festileaks Forum ?

maar, laat me zo zeggen, als je niet weet hoe Springsteen live is, misschien beter het zo te laten... Want als je hem 1 maal live ziet, is de kans heel groot dat hij je te pakken heeft... Althans, spreek ik voor mezelf, van de paar concerten die ik heb gezien, zal het denk ik niet meer lukken om Springsteen te overtreffen. Voor mij beste wat ik ooit gezien heb, vanaf seconde 1.

Dus, stel je vraag zou zijn, raad je een concert om Springsteen met E-Street 1 maal te zien aan, dikke jazeker imo
ik raad bij twijfel, zoek het concert van Hyde Park "London Calling" 2009 op Youtube. Of Badlands op Pinkpop 2009, mijn ultieme kippenvelmoment!

of The River op Glasto, ook fenomeneel gefilmd ook:
Ik ga ondertussen 13 jaar naar concerten toe, en Bruce Springsteen op het Malieveld blijft nog steeds de allerbeste waar ik ooit ben geweest. Nog steeds kippenvel als ik eraan terug denk :)

Op naar 11 juni!
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
294
251
qua staanplaatsen al ver weg, Golden Tickets al geheel.
de verwachting is wel dat 27 mei in de loop van de ochtend morgen wel er bij gaat komen voor ArenA
Dat zou mooi zijn, maar ik ben bang dat deze pre-sale nog niet zo rap gaat als Mojo had gehoopt; van de tweede ring is vrijwel nog niks verkocht. De pre-sale van de Stones met die krankzinnige prijzen ging harder dan dit, en ook dat concert is nog steeds niet uitverkocht. Maar afwachten dus of dat derde concert er gaat komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Oké oké! Duidelijk! Thanks Dennis! Ik heb een beetje het gevoel dat een staplaats van 100 euro op Megaland terrein te duur is vooral als je te ver weg staat? Of zeg ik nu iets doms ??
Pinkpop 2009 stond ik veraf, Pinkpop 2012 vooraan.
Ik ben bij de strot gegrepen sinds het eerste nummer van Springsteen 2009, dus maakt niet uit waar je staat.

dit dus!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • dann