Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Oké oké! Duidelijk! Thanks Dennis! Ik heb een beetje het gevoel dat een staplaats van 100 euro op Megaland terrein te duur is vooral als je te ver weg staat? Of zeg ik nu iets doms ??
Nope, Bruce Springsteen kun je juist overal goed beleven. Landgraf zou ik ook nog wel overwegen om verderop op het terrein te staan, was ook de planing tot ik GC in de schoot geworpen kreeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.611
11.253
Dat zou mooi zijn, maar ik ben bang dat deze pre-sale nog niet zo rap gaat als Mojo had gehoopt; van de tweede ring is vrijwel nog niks verkocht. De pre-sale van de Stones met die krankzinnige prijzen ging harder dan dit, en ook dat concert is nog steeds niet uitverkocht. Maar afwachten dus of dat derde concert er gaat komen.
Ik weet vrijwel zeker dat de meeste mensen niet van deze presale afweten daar hij niet publiekelijk bekend is gemaakt door Mojo (via de nieuwsbrief bijvoorbeeld). Dat gaat morgen gewoon uitverkopen (en nu echt uitverkopen, geen Rolling Stones-praktijken).
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
514
Ik weet vrijwel zeker dat de meeste mensen niet van deze presale afweten daar hij niet publiekelijk bekend is gemaakt door Mojo (via de nieuwsbrief bijvoorbeeld). Dat gaat morgen gewoon uitverkopen (en nu echt uitverkopen, geen Rolling Stones-praktijken).
‪Golden Circle voor zowel Landgraaf en Amsterdam zijn al uitverkocht en de staanplaatsen voor Amsterdam voor meer dan 75% reeds verkocht.‬ Dit is morgen binnen no time uitverkocht waarna snel een tweede concert in de Arena volgt!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Zou die 2e Arena ook niet afhankelijk zijn van hoe snel het gaat met Landgraaf?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
‪Golden Circle voor zowel Landgraaf en Amsterdam zijn al uitverkocht en de staanplaatsen voor Amsterdam voor meer dan 75% reeds verkocht.‬ Dit is morgen binnen no time uitverkocht waarna snel een tweede concert in de Arena volgt!
Maar is het helemaal uitverkocht of zijn er een beperkt aantal kaarten in de voorverkoop gegaan? Dat zou natuurlijk ook nog kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Zou die 2e Arena ook niet afhankelijk zijn van hoe snel het gaat met Landgraaf?
ik denk dat je dat nog even los moet zien.

voor "het zuiden" zal uiteindelijk ook wel een datum in het nabije Belgie er bij komen he
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Weet iemand waar je daar het beste kan parkeren.
mijn advies zou zijn, wacht even af waar de organisatie nog mee komt, ik ga er van uit dat er parkeergelegenheid gerealiseerd zal worden ook door de gemeente (ik vermoed vergelijkbare plekken als Pinkpop, dat de vrijdag er na start).
Al met al, duurt nog meer dan een jaar ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken