Bruce Springsteen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Het lijkt me logisch dat een aankondiging komt ergens tussen 08 en 16 uur. Hetzij vandaag of morgen...
Voor vandaag mogen ze dus wel opschieten ?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Van Backstreets, van iemand in the know:

No, it was planned for today. As the German announcement showed, tickets were going on sale in that market this coming Friday.

Kortom, waarom het (weer) uitgesteld is, is onduidelijk
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Langzaamaan begint het wel irritant te worden.

Aankondiging zou september komen, uitgesteld.
Aankondiging zou oktober komen, uitgesteld.
Aankondiging zou november komen, uitgesteld...

Geen idee, maar ik denk dat er zelfs nog een aantal locaties niet helemaal rond zijn en dat daardoor de touraankondiging steeds verschuift. Kan me voorstellen dat er met data en locaties geschoven is, last minute...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Van Backstreets, van iemand in the know:

No, it was planned for today. As the German announcement showed, tickets were going on sale in that market this coming Friday.

Kortom, waarom het (weer) uitgesteld is, is onduidelijk
Dus met andere woorden, deze week niets meer.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nu las ik trouwens wel ergens onlangs dat er een Arena tour in de VS ook op de rol staat na Europa. Vanwege corona heeft men er blijkbaar voor gekozen om te starten in Europa wat al niet gebruikelijk is en daarna door te gaan in de VS. Mogelijk dat ze de hele tour voor volgend jaar en ineens uit doen en er nog wat last minute geschoven wordt met data in Amerika wat de aankondiging al een paar keer heeft doen verplaatsen......
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Langzaamaan begint het wel irritant te worden.

Aankondiging zou september komen, uitgesteld.
Aankondiging zou oktober komen, uitgesteld.
Aankondiging zou november komen, uitgesteld...

Geen idee, maar ik denk dat er zelfs nog een aantal locaties niet helemaal rond zijn en dat daardoor de touraankondiging steeds verschuift. Kan me voorstellen dat er met data en locaties geschoven is, last minute...
Misschien moeten we ook niet alles geloven ;).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Als meerdere bronnen dicht bij het vuur allemaal hetzelfde zeggen zal er wel een kern in waarheid inzitten.

Dat en die Tweet van Eventim natuurlijk. :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Als die Tweet van Eventim klopt en vrijdag de presale zou starten zullen we vandaag of uiterlijk morgen wel nieuws krijgen toch? :D
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik heb er toch een hard hoofd aan, maar hoop op het beste.
Aangezien ze die tweet weer verwijderd hebben zal het denk ik weer opgeschoven zijn. Of ze moesten hem verwijderen omdat de officiële bekendmaking nog niet geweest was. Met andere woorden, ze waren te vroeg.
 

thomasstones

Playlistbediener
15 jun 2018
47
40
Die tweet lijkt mij fake
Waarom staan daar geen data bij? Maar wel dat je je voor de Presale kan inschrijven? Vreemd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Die tweet lijkt mij fake
Waarom staan daar geen data bij? Maar wel dat je je voor de Presale kan inschrijven? Vreemd.
er staat niets over inschrijven van een presale.
Er staat dat je je kan inschrijven voor het ticketalarm.
dat is trouwens die link die er onder staat, dan kom je gewoon op https://www.eventim.de/artist/bruce-springsteen/
wat ook op de frontpagina van Eventim de Ticketalarm link is.

echter in de post staat als extra info dat de verkoop voor 3 duitse data start op vrijdag 3 december om 10:00 en dat is heel nieuwe info out in the open... die best minder fake is dan je zou kunnen denken.
 

thomasstones

Playlistbediener
15 jun 2018
47
40
er staat niets over inschrijven van een presale.
Er staat dat je je kan inschrijven voor het ticketalarm.
dat is trouwens die link die er onder staat, dan kom je gewoon op https://www.eventim.de/artist/bruce-springsteen/
wat ook op de frontpagina van Eventim de Ticketalarm link is.

echter in de post staat als extra info dat de verkoop voor 3 duitse data start op vrijdag 3 december om 10:00 en dat is heel nieuwe info out in the open... die best minder fake is dan je zou kunnen denken.
Ik hoop in ieder geval dat het echt is! Duurt veel te lang dit?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik ben trouwens er van af gestapt om Mad Cool in de gaten te houden op hints.
volgens mij is de situatie momenteel adhoc en last minute wachten op groen licht vanuit enthourage Springsteen, dat zelfs vanuit daar niet eens meer gehint kan worden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken