Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.641
786
Voor alle duidelijkheid, zo gek is Landgraaf als locatie niet.
Jessica woont net over de grens in Belgie.
Hij is regelmatig bij Tops in Eindhoven ivm de paarden
En hij kent de locatie natuurlijk
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.641
786
Klopt! Maar de uitspraak is ook gedaan rondom de Wrecking Ball tour en de bijbehorende aankondiging van destijds in het Goffertpark.
Dat weet ik niet meer, maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Het probleem met de Arena is dat het vooraan meestal gewoon goed geluid is, de pit dus, maar hoe verder naar achteren, hoe slechter, en dat is nou juist waar de wat meer casual fans staan.
Maar goed, ik twijfel sowieso of ik NL ga doen, ALS er al een tour komt, setlists zijn hier niet vaak bijster interressant
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
618
478
Dat weet ik niet meer, maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Het probleem met de Arena is dat het vooraan meestal gewoon goed geluid is, de pit dus, maar hoe verder naar achteren, hoe slechter, en dat is nou juist waar de wat meer casual fans staan.
Maar goed, ik twijfel sowieso of ik NL ga doen, ALS er al een tour komt, setlists zijn hier niet vaak bijster interressant
Dat is weer een volgende afweging.. Alhoewel de passage op het Malieveld met de combi Racing in the Street - Jungleland en de rarities Jersey Girl -Detroit Medley toch door veel Springsteen fans als jaloersmakend werd bestempeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
618
478
Die hebben nog nooit dusdanig grote headliners gehad, geloof ik, dus het lijkt me heel stug.
Nee klopt inderdaad. Minieme kans. Lionel Richie stond wel eerst gepland op de afsluitende zondag 3 juli en is later verplaatst naar de zaterdag. Mogelijk in verband met de nog aan te kondigen zondag headliner? Maar inderdaad een gemiddeld aantal bezoekers van 20.000 per dag is te weinig voor The Boss.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Mr Bean Reaction GIF
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Nee klopt inderdaad. Minieme kans. Lionel Richie stond wel eerst gepland op de afsluitende zondag 3 juli en is later verplaatst naar de zaterdag. Mogelijk in verband met de nog aan te kondigen zondag headliner? Maar inderdaad een gemiddeld aantal bezoekers van 20.000 per dag is te weinig voor The Boss.
Elbow en Simply Red.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
618
478
Weer een "insider" op Backstreets die meldt dat er vandaag een grote aankondiging komt. Ik ben benieuwd en zou überhaupt al blij zijn als we iets horen de komende weken. Met het ticketalarm van Eventim lijkt het in elk geval aanstaande...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.641
786
Ik houd mij maar even vast aan deze posting op Backstreets:

From the None but the brave podcast twitter:
” Happy Thanksgiving! Our next episode will be out Monday with a look at No Nukes & a discussion with @Krosen about @springsteen’s recent appearances in NYC. With much excitement in the air, of course, we also look forward to covering any news that breaks.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
618
478

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Laatste tour kwam rond half 10 via Bruce zijn eigen website als ik me niet vergis. Kaarten voor Den Haag waren toen in anderhalf uur allemaal weg.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
618
478
Laatste tour kwam rond half 10 via Bruce zijn eigen website als ik me niet vergis. Kaarten voor Den Haag waren toen in anderhalf uur allemaal weg.
De aankondiging zelf kwam op 2 februari om 10:00 of om 14:00, dat weet ik even niet meer. Kaarten gingen op 12 februari in de verkoop en waren inderdaad binnen anderhalf uur uitverkocht. Maar geen paniek dat de verkoop direct start ;)
 
  • Confetti
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken