Bruce Springsteen

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Vet! Sowieso altijd een van mijn favoriete The Killers nummers geweest (dit is ook hun nummer dat het meest op Bruce lijkt). Mooie versie samen, extra stevig aangezet. Krijgt van mij een pluim!
Haha zeker een ondergewaardeerd nummer van The Killers. Ik ben fan beide enorm fan, maar om eerlijk te zijn vind ik het origineel van The Killers beter. Wat zou ik die band weer graag eens live op een festival zien.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Interview met de manager van Bruce: https://variety.com/2021/music/news...P9_GzrtZ0O3yleBxv1SMkShALEILw3IP5DHFwiOUujHts

Do you think, in an ideal scenario, Bruce and the E Street Band will tour next year, as a couple of bandmembers have said?
Well, I’ll tell you what, I’m gonna concentrate on what we’re doing right now, and I’ll save that for our next conversation (laughing).




En een gerucht voor een optreden op 21 augustus
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Opvallend... De tour van 2022 zal stops hebben in Italië, maar niet in Milaan San Siro, volgens berichten van Claudio Trotta (boeker in Italië)
pinkcadillacmusic.it/brutta-notizia-per-i-fans-di-springsteen-niente-san-siro-nel-2022/#
de italiaanse fansites zitten er wel dik bovenop imo...

oa Nosurrender meld op twitter, aansluitend op bovenstaand:
Bruce #Springsteen Italian manager confirms in an interview that the Boss will be in Europe in 2022 but will not to play in the legendary San Siro stadium in Milan because already booked by other artists during the pandemic !! simply shameful for Milan !!

maar ook:
1626070170918.png

ogen op september voor mogelijk tournieuws....?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Dat bericht van NoSurrender is beetje overenthousiasme, dit lees ik op Backstreets:

"On FB today, Trotta said that in September he will announce the lineup of concerts for his International clients in Italy for 2022 and 2023"

Then again, dit lees ik daar ook van een van de meeste bekende "in the know"mensen:(luckytwn)

There’s no need for hints. There will be a 2022 E Street Tour, Bruce has said that several times himself, and they are booking dates. That’s why Trotta came out and said what he did.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Mooi nieuws hoor! Ik hoop er alleen heel erg op dat de data in de Benelux niet gaan dubbelvallen met reeds geplande festivals. Uiteraard mag Bruce ook d zondag van RW afsluiten, probleem gelijk opgelost :)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Mooi nieuws hoor! Ik hoop er alleen heel erg op dat de data in de Benelux niet gaan dubbelvallen met reeds geplande festivals. Uiteraard mag Bruce ook d zondag van RW afsluiten, probleem gelijk opgelost :)
Daarom plan ik nog niks, keer of 5 hoop ik `m toch wel te zien, maar sowieso in Italie, Ierland en Zweden
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Dat bericht van NoSurrender is beetje overenthousiasme, dit lees ik op Backstreets:

"On FB today, Trotta said that in September he will announce the lineup of concerts for his International clients in Italy for 2022 and 2023"

Then again, dit lees ik daar ook van een van de meeste bekende "in the know"mensen:(luckytwn)

There’s no need for hints. There will be a 2022 E Street Tour, Bruce has said that several times himself, and they are booking dates. That’s why Trotta came out and said what he did.
hoe dan ook...
stel de touraankondiging is in september, leg ik mijn hoop nog ietsje meer bij een eventuele Pinkpop-aankondiging, ongeveer een weekje voor de start van de verkoop daar ( 2 okt fyi )
zolang die derde headliner spot open blijft en die touraankondiging van The Boss nadert, begin ik steeds meer hoop te houden!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
opvallend stukje wel, is een mogelijke wereldtour in 2022/2023 wellicht een farewell tour...?

Burgemeester Milaan heeft gereageerd, het is niet de schuld van de stad dat het stadion San Siro (eigendom van de stad) al geheel volgeboekt is in 2022 (met oa voetbal en evenementen) en daardoor geen plek was voor Springsteen op zijn waarschijnlijk laatste tour...
milanotoday.it/eventi/bruce-springsteen-san-siro-sala.html
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Springsteen zijn laatste tour zal hij zelf wel bekend maken. Ik verwacht niet dat hij die eer geeft aan de burgemeester van Milaan... Ondanks zijn leeftijd zie ik hem nog wel 2 grote touren voordat hij het wat rustiger aan gaat doen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Tijdens zijn laatste optreden op het Malieveld werd deze aangekondigd begin februari met het concert begin juni.
Ik hoop dat we dit jaar nog tourdata gaan krijgen maar het zou dus best ook nog wel even kunnen duren.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Tijdens zijn laatste optreden op het Malieveld werd deze aangekondigd begin februari met het concert begin juni.
Ik hoop dat we dit jaar nog tourdata gaan krijgen maar het zou dus best ook nog wel even kunnen duren.....
Het gerucht gaat, tour aankondiging in september... Ik neem aan (ook) de EU tourdata?
Het is nog even hopen dat hij Nederland/Benelux niet overslaat, maar dat zal vast niet overgeslagen worden!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Plus dan is het de vraag of er festivals bij zitten. Worden deze aangekondigd met de hele tour of worden die eerder anngekondigd ervan uit gaande dat hij festivals zal gaan spelen. Wie weet PP?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken