Bruce Springsteen

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Een mooie opstap naar een grotere tour met de E Street Band van komend jaar. Dergelijke Broadway shows kunnen relatief "makkelijk" gepland worden zonder heel veel beperkingen in verband met de locaties over heel Amerika / heel de wereld. Plus een mooie manier om eens wat nieuwe nummers uit te proberen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zolang greasy lake niets heeft reken ik nergens op.
Benieuwd wanneer er een nieuw gerucht de kop op steekt......
Even off topic maar ook niet onbelangrijk. Roger Waters gaat in juli 2022 op tour door Amerika. Die hoeven we dus in Europa niet te verwachten.
offtopic... Die tour van Waters start 6 juli 2022, mei / juni 2022 in Europa, is toch niet gek hoor?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Oh, je bedoeld dat dat een mogelijkheid is? Zou zomaar kunnen maar ik zie Waters eerder een volledige tour van 2-3 maanden in de zomer van 2023 door Europa doen. Al vraag ik me ook af welke headliner men in petto heeft voor die 2e Werchter Classic dag.... Dat zou ook Springsteen kunnen zijn maar daar is het nu weer erg stil geworden. Weinig geruchten............
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Oh, je bedoeld dat dat een mogelijkheid is? Zou zomaar kunnen maar ik zie Waters eerder een volledige tour van 2-3 maanden in de zomer van 2023 door Europa doen. Al vraag ik me ook af welke headliner men in petto heeft voor die 2e Werchter Classic dag.... Dat zou ook Springsteen kunnen zijn maar daar is het nu weer erg stil geworden. Weinig geruchten............
als Springsteen niet op TW staat... dan is de kans op een scenario als 2009/2012 mogelijk waar een benelux exclusief gekozen kan worden op een benelux centrale positie ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
als Springsteen niet op TW staat... dan is de kans op een scenario als 2009/2012 mogelijk waar een benelux exclusief gekozen kan worden op een benelux centrale positie ;)
Waarom wordt zo'n concert nooit eens in Luxemburg-Stad gehouden?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Oh, je bedoeld dat dat een mogelijkheid is? Zou zomaar kunnen maar ik zie Waters eerder een volledige tour van 2-3 maanden in de zomer van 2023 door Europa doen. Al vraag ik me ook af welke headliner men in petto heeft voor die 2e Werchter Classic dag.... Dat zou ook Springsteen kunnen zijn maar daar is het nu weer erg stil geworden. Weinig geruchten............
Volgens mij is Werchter Classic elk jaar een eendaags festival? Of zijn er edities geweest waarbij dit festival is verspreid over meerdere dagen?

Wel kan ik me herinneren dat vaak nog "Werchter Boutique" wordt georganiseerd. Mogelijk dat Springsteen & ESB hier als headliner wordt gepresenteerd, zo heeft Werchter de afgelopen jaren bijvoorbeeld Metallica, Robbie Williams en Fleetwood Mac op dit festival geplaatst.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
offtopic... Die tour van Waters start 6 juli 2022, mei / juni 2022 in Europa, is toch niet gek hoor?
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet, eigenlijk zou zijn tour 8 juli 2021 beginnen en waren er nog geen geruchten voor Europa, denk dat Roger pas 2023 naar Europa komt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Werchter Classic is volgend jaar 2 dagen. Zie het daarvoor bestemde topic.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
variety.com/2021/music/news/bruce-springsteen-talks-broadway-killers-mellencamp-tour-1234993677/

Bruce Springsteen Talks ‘Broadway’ Return, New Music With Killers and John Mellencamp, and 2022 Tour?

In addition to the show — tickets go on sale today, and fans must be fully vaccinated for two weeks to attend —Springsteen says he spent time in Indiana with John Mellencamp, working on a few songs for a fall release, as well as a project with Brandon Flowers and the Killers on a track that could debut as soon as this month.

As for the Broadway show, Springsteen said he was asked to help with the revival of the Great White Way, but wasn’t sure because he was planning a 2022 tour with the E Street Band.

“[Manager] Jon [Landau] mentioned it to me,” he said. “I knew we were going to tour with the band next year, so I said, ‘Maybe I’ll take the time off.'” But a conversation with a friend convinced him to return to Broadway — although it was unclear whether that was a confirmation that a long-expected 2022 E Street Band tour is definitely in the works (Springsteen’s didn’t really say during the interview; a rep did not immediately respond to Variety‘s requests for comment).
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Bruce + E Street tour in 2022 dus!

Train Hype GIF
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zou Bruce geen goede voor de grotere boekingen in Groningen zijn? Ze willen daar in het Stadspark grotere acts naar toehalen. Nu eerst GnR natuurlijk maar zou het ook niet gek vinden als Mojo Springsteen ook in het Stadspark plaatst.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik kom er dus net pas achter dat het een nieuwe versie is van Dustland Fairytale van het album Day & Age van The Killers...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken