Bospop 2026

Hmm, dat is er nog een die op het lijstje kan komen ja. Zou daarmee de andere optie zijn voor de vrijdag weer

Zijn er jaren geweest dat er zoveel goede opties waren voor Bospop? Mega benieuwd waar ze mee komen!

Ik weet het niet, er lijkt in ieder geval inderdaad genoeg te kiezen te zijn.

Maar vorig jaar kwamen ze uiteindelijk compleet verrassend met The Black Keys, terwijl die eigenlijk nog helemaal niet genoemd waren. Dus ik laat mij ook graag nog verrassen

De touraankondiging van Chris Isaak heeft een gapend gat in het Bospop weekend terwijl hij in de buurt is. Die zie ik wel komen,
Ik weet dat hij op Paaspop staat maar ik zie een Tom Odell ook nog wel langswippen als hij in de buurt is.

Omdat de webbeheerder hier ook meeleest. De website werkt niet 100% lekker. Nieuwe nieuwsberichten komen niet automatisch bij het nieuws op de hoofdpagina.

Ik weet het niet, er lijkt in ieder geval inderdaad genoeg te kiezen te zijn.

Maar vorig jaar kwamen ze uiteindelijk compleet verrassend met The Black Keys, terwijl die eigenlijk nog helemaal niet genoemd waren. Dus ik laat mij ook graag nog verrassen
Dat zeiden we in het RockWerchter topic ook al maandenlang haha..... Niet slecht daar, maar de vijver leek oneindig einde vd zomer/aanvang herfst

In de Presale van Gracia Live voor ZZ Top in Brussel staat dat ze ook Nederland aandoen. Dus ZZTop kan met pen worden genoteerd!

• Leuk
Waarderingen: PJ
Hele mooie namen beschikbaar!! Bryan Adams, ZZ Top, Chris Isaak Within Temptation, Lenny Kravitz,.Pet Shop Boys,.zijn stuk voor stuk geweldige namen voor Bospop. Bryan Adams is al even geleden en is al veel weggezet op andere locaties in NL dus zou inderdaad wel eens de vrijdag headliner kunnen worden. Voor Kravitz geld hetzelfde en past prima op de zondag. Let wel, er moet nog wat naar Spoorpark Tilburg (stond Adams vorig jaar) Royal Park Live, North Sea Jazz en Holland international blues festival. Maar dst ze keus hebben en wederom een fantastische bovenkant van de affiche kunnen hebben is wel duidelijk.

Laatst bewerkt:
Naar aanleiding van je laatste post ruil ik Pet Shop Boys in voor Richard Ascroft.
Naar aanleiding van het nieuws van vandaag kan Ascroft mooi sub spelen en Bryan Adams wordt dan headliner.

• Leuk
Waarderingen: graaf1
Bryan Adams zou wel heel gaaf zijn, weet altijd een hele goede show neer te zetten. Ben erg benieuwd naar de eerste namen!

In de Presale van Gracia Live voor ZZ Top in Brussel staat dat ze ook Nederland aandoen. Dus ZZTop kan met pen worden genoteerd!
Sterker nog, in het persbericht worden alle landen op volgorde genoemd. Dus ja, na luxemburg gaan ze naar Nederland. Ik verwacht ze op Bospop maar Royal Park Live kan ze nog wegkapen of heel misschien is Norh Sea Jazz of Spoorpark Tilburg ook wel een optie.... We gaan het zien..

Dag 28,5 met dezelfde discussie.
Never Ending Life GIF by Barbara Pozzi

• Haha
Waarderingen: elo en PJ

Users who are viewing this thread