Bospop 2025

Of mr. Dancing In The Dark op de donderdag? Zie net aanvulling op z'n Europese tour; tot een kleine week vóór Bospop is hij 'in de buurt'...
Er is geen aanvulling op de Europese tour voor Springsteen. Die eindigt -zoals al lang bekend- op 3 juli in Milaan.

Dacht gelezen te hebben dat er aan het begin van z'n EU tour wat datums bij waren gekomen.
Ja dat klopt alleen dat bericht van die extra datums komt uit oktober. Daarnaast is Bruce veel te groot voor het Bospopterrein.

Nog altijd radiostilte in Weert. Morgen is het nog 90 dagen tot het festival (dus +- 3 maanden). Ik neem dan aan dat binnenkort die laatste paar namen naar buiten komen samen met het tijdschema...?

Nog altijd radiostilte in Weert. Morgen is het nog 90 dagen tot het festival (dus +- 3 maanden). Ik neem dan aan dat binnenkort die laatste paar namen naar buiten komen samen met het tijdschema...?
Vorig jaar kwamen ze 9 mei met het tijdschema....

Hmm, dan is het nog even wachten. Maar vorig jaar hadden ze de totale aankondigingen volgens mij wat meer uitgespreid. Nu hebben we twee grote momenten gehad: een begin december en een begin februari. Het lijkt toch wel langzaam tijd om weer eens wat aandacht op je te vestigen als je tickets wil verkopen denk ik dan...

Users who are viewing this thread