Bospop 2025

Of mr. Dancing In The Dark op de donderdag? Zie net aanvulling op z'n Europese tour; tot een kleine week vóór Bospop is hij 'in de buurt'...
Er is geen aanvulling op de Europese tour voor Springsteen. Die eindigt -zoals al lang bekend- op 3 juli in Milaan.

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Nog altijd radiostilte in Weert. Morgen is het nog 90 dagen tot het festival (dus +- 3 maanden). Ik neem dan aan dat binnenkort die laatste paar namen naar buiten komen samen met het tijdschema...?

• Leuk
Waarderingen: Timmy en Bokirules
Hmm, dan is het nog even wachten. Maar vorig jaar hadden ze de totale aankondigingen volgens mij wat meer uitgespreid. Nu hebben we twee grote momenten gehad: een begin december en een begin februari. Het lijkt toch wel langzaam tijd om weer eens wat aandacht op je te vestigen als je tickets wil verkopen denk ik dan...

• Leuk
Waarderingen: Timmy en Bokirules
Bedoel je de website? die is bij mij nog hetzelfde. misschien weer een gevalletje Oeps...? edit: op facebook, de rest gaat nog worden omgezet.

Werd wel tijd want het zag er niet uit als je het mij vraagt
Op social media geven ze aan dat de site binnenkort ook geüpdate wordt, dus klopt dan ook wel.

• Leuk
Ik twijfel dus heel erg over die vrijdag. Is gewoon een leuk pakketje, zelfs Natasha Bedingfield kan ik goed pruimen.
Die staat bij mij ook met potlood in de agenda. Zelf ben ik een beetje aan het wachten tot er een leuk Ticketswapje voorbij komt

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Zoals ik lees is dit ook meteen de definitieve line-up en gaan we positief verrast worden door een sfeervoller, gezelliger festivalterrein met meer beleving
Nou, ik ben benieuwd, ben iig weer 3 dagen aanwezig om jullie te bedienen vanachter de bar!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmy
Zoals ik lees is dit ook meteen de definitieve line-up en gaan we positief verrast worden door een sfeervoller, gezelliger festivalterrein met meer beleving
Nou, ik ben benieuwd, ben iig weer 3 dagen aanwezig om jullie te bedienen vanachter de bar!
@Cootje op voorhand geweldig wat u en de andere vrijwilligers voor ons doen, Ik kom bij tijd en gelegenheid wel even een pils halen... kunnen we ook plannen met forum leden die dit leuk vinden. Op #graspop altijd een groot lache lol succes.
Wij reizen vanuit het westen weer af naar het muzikale zuiden...wij zijn er vanaf donderdag bij ongeacht wat er speelt, Het is gewoon genieten in alle facetten. 🍻 🎸 🚌☀️ met een grote G

Users who are viewing this thread