Bospop 2025

Vorig jaar (?) stond ISE er bijvoorbeeld. Nou dan kun je die spots ook aan lokale bands als Tommy Gazer (nota bene uit Weert), WOLFBOX (waren dit jaar op Mama's Pride erg leuk) en 32 OHM geven. Dat zijn niet eens de meest talentvolle acts uit de regio, maar passen wel bij het Bospop publiek.
Kijk dank...ga ze sowieso ff checken. En wie weet kijkt #bospopfestival mee en doen ze er wat mee..

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Vorig jaar (?) stond ISE er bijvoorbeeld. Nou dan kun je die spots ook aan lokale bands als Tommy Gazer (nota bene uit Weert), WOLFBOX (waren dit jaar op Mama's Pride erg leuk) en 32 OHM geven. Dat zijn niet eens de meest talentvolle acts uit de regio, maar passen wel bij het Bospop publiek.
Top, ik ga ook sowieso ff luisteren 👍

• Leuk
Waarderingen: Bokirules

Midden januari dus nog 10 à 11 namen:

Ook moeten er nog wat extra namen bekend worden. „Dat zal ergens midden januari gebeuren, verwacht ik. Dan zullen we nog tien, elf bands aankondigen. Daar zitten zeker nog leuke namen tussen, maar de echt grote hebben we wel al gehad, natuurlijk.”
Midden januari is volgende week of de week erna. Hebben we (buiten de schijnbare aankondiging van Stahlzeit) nog meer acts waarvoor er aanwijzingen zijn...

Midden januari is volgende week of de week erna. Hebben we (buiten de schijnbare aankondiging van Stahlzeit) nog meer acts waarvoor er aanwijzingen zijn...
Zonder abonnement helaas niet leesbaar...maar ik begrijp dat het goed gaat met de verkoop van de tickets.
En dus vanaf volgende week nog wat nieuwe namen. Zou er nog kans zijn op internationale top acts...😬

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en graaf1
Internationale topacts zou ik niet meer te hard op hopen. Naar mijn idee, zijn alle plaatsen als headliners en subheadliners wel ingevuld met de huidig aangekondigde namen. Wellicht krijgen we nog een kleine verrassing, maar ik ga vooral nog uit van aankondiging van programma opvulling tot maximaal tent afsluiters.

haha zijn beide welkom, Whitesnake zal het niet worden, maar Vandenberg zou meer dan top zijn 🎸🎸
Ik merk dat ik niet helemaal duidelijk was in m'n vorige bericht 😬 ...en om verwarring te voorkomen: Vandenberg gaat binnenkort touren (o.a. in Haarlem, begin februari) onder de noemer "My Whitesnake Years", met andere woorden, Vandenberg speelt alleen nummers van Whitesnake en geen eigen nummers :D. Nou, dat wil ik wel op het Bospop podium zien :).

• Leuk
Waarderingen: Timmy, PJ en Bokirules
Ik merk dat ik niet helemaal duidelijk was in m'n vorige bericht 😬 ...en om verwarring te voorkomen: Vandenberg gaat binnenkort touren (o.a. in Haarlem, begin februari) onder de noemer "My Whitesnake Years", met andere woorden, Vandenberg speelt alleen nummers van Whitesnake en geen eigen nummers :D. Nou, dat wil ik wel op het Bospop podium zien :).
Haha geweldig...zou mooi zijn, toch een beetje van beide 🤔😂

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en graaf1
Ik vraag me trouwens bij het Stahlzeit gerucht inderdaad wel af waarom de organisatie dit alsnog toe zou voegen. Aangezien het inderdaad gewoon dezelfde band is als Maerzfeld, waarom zou het dan niet bekend zijn gemaakt in de eerste drop?

Is er in de Bosuil echt expliciet gezegd dat ze als Stahlzeit naar Bospop zouden komen? Of hebben ze bij hun Stahlzeit concert geroepen: tot op Bospop 2025? Want dat laatste kan net zo goed gewoon als Maerzfeld zijn...

• Leuk
Waarderingen: SureD
Ik heb het bij het concert in de Bosuil opgevat als zijnde dat ze als Maerzfeld naar Bospop komen. Lijkt mij ook sterk dat ze 2 keer dezelfde band in 1 weekend boeken.

• Leuk
Waarderingen: SureD
Trouwens, met het feit dat Kensington nu ook weer met allerlei aankondigingen gaat komen en dat gelijk valt nu met de aankondigingen voor Bospop, zou er dan toch nog plek zijn in de line-up voor een dergelijke naam? Ik zou in eerste instantie zeggen van niet, maar ik weet niet hoe ik Kensington met zo'n hiaat en een nieuwe zanger ook qua plek in moet schatten.

• Leuk
Trouwens, met het feit dat Kensington nu ook weer met allerlei aankondigingen gaat komen en dat gelijk valt nu met de aankondigingen voor Bospop, zou er dan toch nog plek zijn in de line-up voor een dergelijke naam? Ik zou in eerste instantie zeggen van niet, maar ik weet niet hoe ik Kensington met zo'n hiaat en een nieuwe zanger ook qua plek in moet schatten.
Laten we hopen van een plek elders. Stonden een paar jaar geleden nog als headliner en een paar jaar ervoor ook, dat was wmb meer dan genoeg

• Leuk
Waarderingen: Cootje
Laten we hopen van een plek elders. Stonden een paar jaar geleden nog als headliner en een paar jaar ervoor ook, dat was wmb meer dan genoeg
Nee, daarvoor waren ze niet de headliner, alleen de afsluiter. Santana was de headliner maar die wilde niet als laatste spelen en dus mocht Kensington op dat slot opdraven als subheadliner.

• Leuk
Oja, dat klopt. evengoed niet mijn smaak
Dat is het mooie van 'smakenverschillen' ik ben wel nieuwsgierig hoe de nieuwe zanger het gaat doen. Maar ik denk dat ze eerder (en dat gaat ze lukken) de ZiggoDome in duiken. Maar mogen gerust een tijdslot krijgen...een soort try-out 😬 :cool:🎸🎸

Dat is het mooie van 'smakenverschillen' ik ben wel nieuwsgierig hoe de nieuwe zanger het gaat doen. Maar ik denk dat ze eerder (en dat gaat ze lukken) de ZiggoDome in duiken. Maar mogen gerust een tijdslot krijgen...een soort try-out 😬 :cool:🎸🎸
Ik sluit mij er ergens wel bij aan, maar ik stoorde mij het meeste en de zang....ik kon dit niet aanhoren. Muzikaal was het wel ook ..niet hoogstaand maar prima voor op een bv een festival. Dus eigenlijk hoop ik dat er nu een echte rock zanger op het podium komt te staan...een kaart voor bv de ziggo zal ik zeker niet kopen maar op een festival met de juiste zanger...kom maar door.
Eerst ff bij @Cootje de groepsmeeting met een pils en dan vandaaruit ff kijken en luisteren. 😅🍻

Users who are viewing this thread

• Timmy