Bospop 2025

Ik zag Natascha Bedingfield op een poster voorbijkomen, die heeft ook nog iets in te halen op Bospop, zou ik wel leuke opvulling vinden voor in de middag... 😊

• Leuk
Waarderingen: jasperl en Timmy
Ik zag net dat de Beach Boys op 20 juli in de UK spelen, misschien een kanshebber? Helaas is er weinig van over en is het tegenwoordig alleen nog Mike Love...

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Mijn gokje:
Vrijdag: Scorpions / Beth Hart
Zaterdag: Simple Minds / Heart
Zondag: Bryan Adams / Joe Bonamassa
Met alles wat er rond gaat ga ik voor een groot gedeelte met je mee. Heart zou ik (helaas) wel vervangen voor Texas.
Echter zou Bospop ook makkelijk met Skunk Anansi, Snow Patrol en Sting kunnen komen als headliners.
Alles past in de tourschema's... maar in deze namen moeten we het wel zoeken tenzij ze iets hebben wat nog geen tourdata heeft staan...

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje en Bokirules
Lijstje gemaakt met alles wat hier zo'n beetje gepasseerd is en kijkend naar tourschema's hebben we de volgende kanshebbers voor headliners:
Scorpions
Bryan Adams
Simple Minds
Snow Patrol
Sting
Skunk Anansi

En daaronder:
Kraftwerk
Joe Bonamassa
Beth Hart
Texas
Billy Idol
Bywater Call
Death Cult
Amy Macdonald
Natasha Bedingsfield
Alison Moyet
Seasick Steve
Melissa Etherridge
Bonnie Raitt
Benieuwd waar ze uiteindelijk mee gaan komen.......

Laatst bewerkt:
Ook bij dit nieuwe festival komt de line up maandag 2 december en zingen de namen rond van oa Billy Idol, The The, Kraftwerk en The Cult.... bospop kanshebbers wat mij betreft.
Lijstje gemaakt met alles wat hier zo'n beetje gepasseerd is en kijkend naar tourschema's hebben we de volgende kanshebbers voor headliners:
Scorpions
Bryan Adams
Simple Minds
Snow Patrol
Sting
Skunk Anansi

En daaronder:
Joe Bonamassa
Beth Hart
Texas
Billy Idol
Bywater Call
Death Cult
Amy Macdonald
Natasha Bedingsfield
Alison Moyet
Seasick Steve
Melissa Etherridge
Bonnie Raitt
Benieuwd waar ze uiteindelijk mee gaan komen.......
Al zal de helft maar komen ben ik al blij... :love:☀️🍻🚌

• Leuk
Waarderingen: PJ
Dan doe mij maar Scorpions, Bryan Adams en Snow Patrol met Joe Bonamassa, Texas en Billy Idol eronder. Maar dat zal het vast niet worden 😓...

We zien het maandag!

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Ze geven specifiek aan maandag om 10 uur. Normaal geeft Bospop nooit een tijdstip en meestal komen ze op een woensdag/donderdag. Zou de dag en tijdstip misschien dan toch te maken hebben met een touraankondiging van een act?

Users who are viewing this thread