Bospop 2025

Kans is groot dat ik de vrijdag of zaterdag weer met mijn Weertse vrienden zal gaan. Ik heb eigenlijk maar één wens en dat is Simple Minds. En vooruit, ook een tweede: dit keer graag geen carnavalbands en zoveel coverband meer.

• Leuk
Waarderingen: Cootje, PJ en Timmetje
Kans is groot dat ik de vrijdag of zaterdag weer met mijn Weertse vrienden zal gaan. Ik heb eigenlijk maar één wens en dat is Simple Minds. En vooruit, ook een tweede: dit keer graag geen carnavalbands en zoveel coverband meer.
Ben je aan het ijlen Jos?

• Haha
Waarderingen: Jamel
Ik deel die wens

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Lijstje gemaakt met alles wat hier zo'n beetje gepasseerd is en kijkend naar tourschema's hebben we de volgende kanshebbers voor headliners:
Scorpions
Bryan Adams
Simple Minds
Snow Patrol
Sting
Skunk Anansi

En daaronder:
Kraftwerk
Joe Bonamassa
Beth Hart
Texas
Billy Idol
Bywater Call
Death Cult
Amy Macdonald
Natasha Bedingsfield
Alison Moyet
Seasick Steve
Melissa Etherridge
Bonnie Raitt
Benieuwd waar ze uiteindelijk mee gaan komen.......
2 namen in je eerste lijstje kloppen al als HL, de 3de van zondag heb ik nog nergens zien voorbij komen. Een jongere band. Gotta Get Away ;-)

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Glow en Jamel
2 namen in je eerste lijstje kloppen al als HL, de 3de van zondag heb ik nog nergens zien voorbij komen. Een jongere band. Gotta Get Away ;-)
Aangezien morgen een aantal "kleinere" UK festivals met een headliner komen hou ik het dan toch maar op Kings of Leon. Stonden niet op dat eerste lijstje en worden sinds afgelopen weekend nadrukkelijk genoemd voor die UK festivals... En zijn ook een jongere band dan de mogelijk andere headliners....

Aangezien morgen een aantal "kleinere" UK festivals met een headliner komen hou ik het dan toch maar op Kings of Leon. Stonden niet op dat eerste lijstje en worden sinds afgelopen weekend nadrukkelijk genoemd voor die UK festivals... En zijn ook een jongere band dan de mogelijk andere headliners....
Op basis van de hint gok ik op The Black Keys als jongere headliner. Zijn ook op tour in die periode.

Ik wist niet dat je zoveel gaf om carnavalbands Dave. Zo leren we je nog eens kennen.
Werd tijd toch? Nee, maar het is Bospop, dus ik verwacht niet zowaar een verandering qua type line-up. Hoop met je mee, daar niet van, maar realistisch is het niet.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Met The Black Keys moeten ze wel even wat extra vrijwilligers regelen om de mensen na afloop uit slaap te wekken. Live aardig saai.

Users who are viewing this thread