Bospop 2024

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
178
44
Gaan ze niet meer doen. Dan was dit jaar wel het moment geweest. Als je al weet dat je minder budget hebt en dan toch nog dit elkaar draait.. Volgens mij rommelt het ook nog in de organisatie. Dat nieuws hebben we ook al eerder gehad toch? Over de gehele breedte is het best een aardig programma echter aan speeltijd en invulling is duidelijk te zien dat ze wat beknibbeld hebben.....
Voor volgend jaar zou het toch prima zijn en ook goed te verantwoorden? het in de hand houden van de kosten is sowieso een goed argument dat je ook volgend jaar kunt gebruiken. Het festival heeft veel trouwe bezoekers die het volgens mij prima vonden en ook zullen vinden (maar puur inschatting mijnerzijds).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Timmy

Playlistbediener
31 okt 2023
39
31
Gaan ze niet meer doen. Dan was dit jaar wel het moment geweest. Als je al weet dat je minder budget hebt en dan toch nog dit in elkaar draait.. Volgens mij rommelt het ook nog in de organisatie. Dat nieuws hebben we ook al eerder gehad toch? Over de gehele breedte is het best een aardig programma echter aan speeltijd en invulling is duidelijk te zien dat ze wat beknibbeld hebben.....
Zoals ik al eerder zei, ze hadden beter wat thuis gelaten en er 2 volledige festivaldagen van gemaakt...
"
Volgens mij rommelt het ook nog in de organisatie"
Klopt, daar staan de nodige story's van in de 'Limburger" en daarbij komt dat de locatie ook onderdruk staat.

1715945876133.png
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.791
1.934
Voor volgend jaar zou het toch prima zijn en ook goed te verantwoorden? het in de hand houden van de kosten is sowieso een goed argument dat je ook volgend jaar kunt gebruiken. Het festival heeft veel trouwe bezoekers die het volgens mij prima vonden en ook zullen vinden (maar puur inschatting mijnerzijds).
Eerst dan maar eens afwachten waar ze volgend jaar mee komen. Wij als buitenstaanders weten natuurlijk niet de werkelijke reden waarom ze dit jaar dit programma zo gemaakt hebben. En een uitverkochte editie gaat het hierdoor zeker niet worden dus de inkomsten zullen dan ook minder zijn. Dat kan ook weer invloed zijn op volgend jaar als je al niet vlees op de botten hebt zeg maar.......

En met betrekking tot de locatie is het jammer mocht deze verdwijnen. Zullen ze wel weer wat anders vinden. Ik zeg terug naar de sportvelden......
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en Bokirules

chansadres

Playlistbediener
12 dec 2023
24
44
De blokkenschema's zijn op de gehele website nu aangepast. Er is geen overlap meer in tijden. Al staan de blokken op de site nog steeds niet goed, maar dat zal geen prioriteit hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en Bokirules

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
75
53
Eerst dan maar eens afwachten waar ze volgend jaar mee komen. Wij als buitenstaanders weten natuurlijk niet de werkelijke reden waarom ze dit jaar dit programma zo gemaakt hebben. En een uitverkochte editie gaat het hierdoor zeker niet worden dus de inkomsten zullen dan ook minder zijn. Dat kan ook weer invloed zijn op volgend jaar als je al niet vlees op de botten hebt zeg maar.......

En met betrekking tot de locatie is het jammer mocht deze verdwijnen. Zullen ze wel weer wat anders vinden. Ik zeg terug naar de sportvelden......
Mooi omschreven...en denk ook dat we wat jij hier schreef...geduld is een schone zaak...en eerst deze editie lekker genieten 🤩☀️🎸🎸🥁🎤🍸🍺
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.791
1.934
ik kan het artikel niet lezen, maar afgaande op de kop staat de komst van het zorghuis eerder onder druk dan bospop?
Kan het ook niet lezen maar het lijkt me dat de locatie van Bospop niet in gevaar is. Ze zijn in het verleden al vaker van locatie veranderd en uiteindelijk zitten ze nu toch al een aantal jaar op dezelfde plek. Ik neem aan dat de gemeente daar toch goed over gedacht heeft. Is een prima locatie nu en altijd alles strak geregeld. Lees/hoor eigenlijk ook weinig klachten. Maar misschien dat andere forumleden hier meer info over hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
178
44
Kan het ook niet lezen maar het lijkt me dat de locatie van Bospop niet in gevaar is. Ze zijn in het verleden al vaker van locatie veranderd en uiteindelijk zitten ze nu toch al een aantal jaar op dezelfde plek. Ik neem aan dat de gemeente daar toch goed over gedacht heeft. Is een prima locatie nu en altijd alles strak geregeld. Lees/hoor eigenlijk ook weinig klachten. Maar misschien dat andere forumleden hier meer info over hebben?
Plus dat er ook niet al te lang geleden is geïnvesteerd in infrastructuur op het terrein (Kabels en leidingen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
625
328
Nog maar anderhalve maand en het is zo ver! Begin er langzaam wel erg veel zin in te krijgen.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het staat met de verkoop. Uitverkopen zal het wel niet, maar ik ben wel benieuwd naar hoe de dagen zich onderling verhouden eigenlijk. En ook naar de plattegrond. Met het verplaatsen van het derde podium naar de 24-uurs tent ben ik ook wel benieuwd hoe ze dat dan verder doen met het feit dat je in de 24-uurs tent ook altijd nog de gehele dag door eten kon krijgen en het werd gebruikt ook als zitplaats die deels overdekt was.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.791
1.934
Nog maar anderhalve maand en het is zo ver! Begin er langzaam wel erg veel zin in te krijgen.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het staat met de verkoop. Uitverkopen zal het wel niet, maar ik ben wel benieuwd naar hoe de dagen zich onderling verhouden eigenlijk. En ook naar de plattegrond. Met het verplaatsen van het derde podium naar de 24-uurs tent ben ik ook wel benieuwd hoe ze dat dan verder doen met het feit dat je in de 24-uurs tent ook altijd nog de gehele dag door eten kon krijgen en het werd gebruikt ook als zitplaats die deels overdekt was.
Die tent is groot genoeg. Dat podium voor die coverbands staat denk ik gewoon aan de kopse kant naast de bar... Ik hoor veel mensen die echt zin hebben in die vrijdag met Fogerty Cooper en Heart. Die dag verkoopt denk ik het beste...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.987
8.054
Heart heeft Berlijn show op 22 juni geschrapt wegens operatie Ann Wilson waarvan ze dan nog herstellende is. (https://www.rollingstone.de/heart-sagen-berlin-konzert-ab-ann-wilson-muss-unters-messer-2726245/)
Heart op Graspop is nu een beetje heel erg twijfelachtig

Even deze citeren naar Bospop.

6 weken revalidatie op een operatie eind mei. Kan net goed uitkomen, maar wel op het randje.

(in het artikel spreekt men over een "noodzakelijke, maar routinematige operatie. Eind mei met 6 weken revalidatietijd)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.363
11.004
Mocht Heart wel naar Bospop komen dan is de kans wel aanwezig dat ik nog op Ticketswap een betaalbaar vrijdagticket probeer te scoren. Met John Fogerty als mooie bonus erbij dan.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
625
328
Even deze citeren naar Bospop.

6 weken revalidatie op een operatie eind mei. Kan net goed uitkomen, maar wel op het randje.

(in het artikel spreekt men over een "noodzakelijke, maar routinematige operatie. Eind mei met 6 weken revalidatietijd)

Dat zou inderdaad wel zuur zijn mochten ze niet komen. Is denk ik wel een van de belangrijkste namen waardoor het toch wel nog een mooie line-up is
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.791
1.934
Even deze citeren naar Bospop.

6 weken revalidatie op een operatie eind mei. Kan net goed uitkomen, maar wel op het randje.

(in het artikel spreekt men over een "noodzakelijke, maar routinematige operatie. Eind mei met 6 weken revalidatietijd)
Die komen niet voor 1 of 2 concerten de oceaan over. Geloof ik niks van. Bospop is ook het laatste concert van hun Europese leg. Zwaar klote want had ze graag gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
75
53
Die komen niet voor 1 of 2 concerten de oceaan over. Geloof ik niks van. Bospop is ook het laatste concert van hun Europese leg. Zwaar klote want had ze graag gezien.
Ik las het net... Das balen... Twee x.. want ook geen Heart op Graspop 😔
 

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
75
53
Maar wel meteen benieuwd met wat voor een plaatsvervanger ze komen... Moet toch wel een serieuze naam zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken