Bospop 2024

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Ik hoop voor het bospop publiek dat het The Script bespaard blijft.
The Script tourt met Pink mee komende zomer toch? Die staan in de Johan Cruijff ArenA met haar in ieder geval. Dat is 2 dagen voor Bospop.
 
Laatst bewerkt:

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Het zou ook niet mijn eerste voorkeur zijn, maar als ze zo duidelijk in de buurt zijn en in je achterhoofd houdt dat er de afgelopen jaren ook best wel wat pop wordt geboekt op Bospop, denk ik toch echt dat ze in de mix kunnen zitten
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Het zou ook niet mijn eerste voorkeur zijn, maar als ze zo duidelijk in de buurt zijn en in je achterhoofd houdt dat er de afgelopen jaren ook best wel wat pop wordt geboekt op Bospop, denk ik toch echt dat ze in de mix kunnen zitten
Ik denk dan eerder aan CAS
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Daar passen ze qua stijl etc. wel beter, maar de datums van Bospop vallen natuurlijk precies tussen de Amsterdam en Brussel show van The Script als support bij Pink
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Acda en de Munnik headliner op Paaspop. Ik begin ervoor te vrezen....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Die gaan inderdaad op een hoop Nederlandse festivals staan. Hoeft niet te betekenen dat ze natuurlijk overal staan. En als ze al overal staan, dan hoeven ze van mij ook niet een headliner positie op Bospop in te nemen...
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Acda en de Munnik afgelopen weekend gezien op het Hier Festival in Ahoy. Best leuk hoor, maar toch ook vrij saai. Veel meer energie bij de andere bands. Wat een enorme hype opeens rondom hun, vind dat allemaal erg overdreven. Zal binnenkort ook wel minder worden als die shows in Ziggo voorbij zijn en iedereen die wil ze een keer heeft gezien.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Ik vind ze eerlijk gezegd niet passen op Bospop (maar dat wil ook niet altijd iets zeggen 😉)

Ik hoop dat Black Pumas hun optreden komen inhalen
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Voor zover het nieuws is: de acts worden weer aangekondigd door dezelfde persoon als de afgelopen jaren. Hij bevestigd nog een keer dat de eerste namen "binnenkort" komen, maar dat is met wat op de website staat geen verrassing...
1700640823708.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Joslittel

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Alice Cooper als (co-)headliner bekend gemaakt voor Graspop. Nu is dat natuurlijk een ander type festival, maar de meningen daar zijn ook (grotendeels) dat die promotie tot headliner niet echt verdiend is. Op bijvoorbeeld Novarock en Pinot & Rock is hij juist subheadliner (onder Maneskin en Scorpions). Dus ik ben benieuwd of hij op Bospop staat en op welke spot hij dan staat.

Zag overigens dat Rival Sons ook op een van de festivals is aangekondigd waar Cooper speelt. Laat die in ieder geval ook maar weer door komen naar Bospop. Een aantal jaar geleden een van de beste optredens van het weekend!
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Alice Cooper als (co-)headliner bekend gemaakt voor Graspop. Nu is dat natuurlijk een ander type festival, maar de meningen daar zijn ook (grotendeels) dat die promotie tot headliner niet echt verdiend is. Op bijvoorbeeld Novarock en Pinot & Rock is hij juist subheadliner (onder Maneskin en Scorpions). Dus ik ben benieuwd of hij op Bospop staat en op welke spot hij dan staat.

Zag overigens dat Rival Sons ook op een van de festivals is aangekondigd waar Cooper speelt. Laat die in ieder geval ook maar weer door komen naar Bospop. Een aantal jaar geleden een van de beste optredens van het weekend!
Alice Cooper staat op Bospop komend jaar. Positie weet ik niet.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje en bas2204

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Oké, dat is duidelijke taal. Dan ben ik al helemaal benieuwd hoe ze dat gaan doen qua spot.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Hele mooie naam voor Bospop, Alice Cooper. Zoals ik het festival dit jaar heb leren kennen en hoe ik me Alice Cooper op Graspop '22 herinner is dat echt een goede match.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken