Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Gaan The Teskey Brothers echt drie festivals in Nederland spelen? Ze staan ook al in Grolloo op 9 juni. Buddy Guy is echt een gigantisch vette boeking door ze, da's enorm jammer voor Bospop. Benny Sings lekker thuislaten. Voor de rest helemaal met je eens!
Lijkt met voor Teskey Brothers an sich geen probleem. Zijn niet direct de grote publiekstrekker en als ze al in Nederland zijn en nog verder niets anders op de planning hebben, is het voor hen ook net zo makkelijk.

Buddy Guy baal ik ook wel een beetje van, die had ik ook echt graag toch nog een keer gezien.

Daar gaat wel een kleine overlap in zitten hier en daar. Maar ik verwacht niet van de grote namen. De bovenkant van de affiche op Bospop lijkt me gevuld. Die zullen dan volgende week wel ergens komen met namen verwacht ik.
Klopt, bovenkant is al aardig gevuld. Daarom dat ik ook al zei dat ik Tom Jones en Van Morrison, ondanks dat ze wel bij Bospop zouden passen, niet meer zie komen. Maar op de lijn net daaronder verwacht ik in de komende worp nog wel iets van namen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Benieuwd of Bospop deze week dan weer wat namen dropt en of Bush daar nu wel bij zit.......
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik ben ook benieuwd. Als het klopt dat in januari nog de nieuwe namen moesten komen, dan zijn er nog maar twee dagen over...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nick Mason's Saucerful Of Secrets hebben vandaag enkele tourdata in Europa toegevoegd net na Bospop. Ook zitten daar enkele festivals bij. Die mogen van mij wel langs komen!
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Nick Mason's Saucerful Of Secrets hebben vandaag enkele tourdata in Europa toegevoegd net na Bospop. Ook zitten daar enkele festivals bij. Die mogen van mij wel langs komen!
Als ik kijk naar dat festival in Polen waar ze de eerste dag van de tour nu staan, dan zijn ook Steve Hackett en Riverside eventueel nog potentiële namen om naar Bospop te reizen (waar het ook in het tourschema past)
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
Als ik kijk naar dat festival in Polen waar ze de eerste dag van de tour nu staan, dan zijn ook Steve Hackett en Riverside eventueel nog potentiële namen om naar Bospop te reizen (waar het ook in het tourschema past)
Te gek. Dan wordt de zaterdag Bosprog. Bring it on!
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Als ik kijk naar dat festival in Polen waar ze de eerste dag van de tour nu staan, dan zijn ook Steve Hackett en Riverside eventueel nog potentiële namen om naar Bospop te reizen (waar het ook in het tourschema past)
Denk niet dat Riverside Bospop gaat spelen, staan al als headliner op Prognosis en passen ook niet echt tussen de “legacy” acts die er normaal staan voor mijn gevoel.

Neemt niet weg dat ik het fantastisch zou vinden mocht ik inderdaad naar de PT dag komen als er meer goeie prog staat natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
Denk niet dat Riverside Bospop gaat spelen, staan al als headliner op Prognosis en passen ook niet echt tussen de “legacy” acts die er normaal staan voor mijn gevoel.

Neemt niet weg dat ik het fantastisch zou vinden mocht ik inderdaad naar de PT dag komen als er meer goeie prog staat natuurlijk.
Riverside heeft al vaker op Bospop gestaan en zou bijv. aan het eind van de middag een mooie aanvulling voor het Bospop-programma zijn voor in de tent.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Met het te verwachten geweld vandaag van Lowlands en Pukkelpop, zal Bospop de aankondiging ook niet vandaag doen denk ik zo. Dus komt het dan wel later deze week nog, of moeten we nog wat langer wachten...?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Met het te verwachten geweld vandaag van Lowlands en Pukkelpop, zal Bospop de aankondiging ook niet vandaag doen denk ik zo. Dus komt het dan wel later deze week nog, of moeten we nog wat langer wachten...?
Ik vermoed ergens volgende week dat ze wel weer van zich zullen laten horen. Mogelijk dan ook een kleine update erbij over de kaartverkoop?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik denk ook dat we nog even geduld moeten hebben. @graaf1 had ons eind januari beloofd :rolleyes: ;)

Trouwens, ik zie dat Tower of Power op verschillende podia in Nederland in de week van Bospop wordt aangekondigd. Zouden die dan ook misschien op het programma komen?
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Ik denk ook dat we nog even geduld moeten hebben. @graaf1 had ons eind januari beloofd :rolleyes: ;)

Trouwens, ik zie dat Tower of Power op verschillende podia in Nederland in de week van Bospop wordt aangekondigd. Zouden die dan ook misschien op het programma komen?
ja, 1 juli op Parkcity Live in Heerlen, festival is al uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
ja, 1 juli op Parkcity Live in Heerlen, festival is al uitverkocht.
Dan wordt het minder aannemelijk. Zijn ze vanwege die reden in NL en doen ze er nog mooi wat losse optredens achteraan. Steken daar wel enigszins af tegen de rest van de line-up moet ik zeggen...

Trouwens, onderstaande viel mij net eigenlijk pas voor het eerst op op de site van Bospop. Waarom is de dagkassa op donderdag geopend als er dan geen programma is...? Of is dit nog een overblijfsel van vorig jaar?
1675259080312.png
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Ik vond het ook al vreemd dat ik mij voor de donderdag als vrijwilliger kon opgeven... Miss komt er toch nog 'n soort donderdag bij zoals vorig jaar met KOL?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Wat mij mbt tickets ook opviel is dat de combi ticket zaterdag zondag niet meer beschikbaar is. Wat zou hier de reden van zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken