Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Vanuit Weert is het weer angstvallig stil zo 2 maanden voor het hele circus los moet gaan barsten. We hebben nog minimaal 1 naam tegoed en dat lijkt nog een subheadliner ook te moeten zijn, dus ik ben benieuwd wanneer we daar iets over gaan horen.

Ook blijf ik nog altijd verbaasd over het aankondigen van Skunk Anansie als headliner. Zij zijn normaal op Bospop niet groot genoeg om die spot in te vullen, plus ze liggen niet in lijn met de eerdere headliner Lionel Richie (iets wat de organisatie had aangekondigd wel te willen). Het lijkt me dus echt een noodgreep geweest
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Vanuit Weert is het weer angstvallig stil zo 2 maanden voor het hele circus los moet gaan barsten. We hebben nog minimaal 1 naam tegoed en dat lijkt nog een subheadliner ook te moeten zijn, dus ik ben benieuwd wanneer we daar iets over gaan horen.

Ook blijf ik nog altijd verbaasd over het aankondigen van Skunk Anansie als headliner. Zij zijn normaal op Bospop niet groot genoeg om die spot in te vullen, plus ze liggen niet in lijn met de eerdere headliner Lionel Richie (iets wat de organisatie had aangekondigd wel te willen). Het lijkt me dus echt een noodgreep geweest

Natuurlijk is dat een noodgreep. Die krijgen met moeite AFAS vol laat staan de Ziggo Dome. In combinatie met Melissa Etherridge die dag is het wel leuk maar of daar nu veel mensen alsnog een kaartje zullen kopen waag ik te betwijfelen. Ze zullen toch wel snel komen met de rest van het programma en het tijdschema. Daar ga je toch ook niet mee wachten tot juni lijkt me?
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Natuurlijk is dat een noodgreep. Die krijgen met moeite AFAS vol laat staan de Ziggo Dome. In combinatie met Melissa Etherridge die dag is het wel leuk maar of daar nu veel mensen alsnog een kaartje zullen kopen waag ik te betwijfelen. Ze zullen toch wel snel komen met de rest van het programma en het tijdschema. Daar ga je toch ook niet mee wachten tot juni lijkt me?
Tja, en met Kensington op de zondag is er toch ook niet sprake van een echte topact.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Tja, en met Kensington op de zondag is er toch ook niet sprake van een echte topact.
Ze hebben natuurlijk wel zicht op hoeveel kaarten er al verkocht zijn en hoeveel kaarten er zijn aangehouden door corona. Misschien was de noodzaak er wel niet (meer) om nog een topact neer te zetten op de vrijdag.
Over het algemeen heb ik het idee dat de festivals toch wel goed draaien na 2 jaar te zijn gecanceld..... Desondanks mogen ze nu wel de laatste namen eruit gooien wat mij betreft.....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Kensington zal gewoon kaarten verkopen, en mogelijk meet dan Sting en voormalig Lionel Richie.

blijt jammer, ik wil oude lullen (of lullinnen) acts zien.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Kensington zal gewoon kaarten verkopen, en mogelijk meet dan Sting en voormalig Lionel Richie.

blijt jammer, ik wil oude lullen (of lullinnen) acts zien.
Daar staat wel tegenover dat Kensington door heel Nederland op veel festivals speelt nog los van de Ziggo concerten... Kortom je moet bijna moeite doen om ze niet ergens tegen te komen...... Maar ze zijn erg populair. Blijf het ook niks voor Bospop vinden. Daar kom je gewoon voor een Sting, Lionel Ritchie, John Fogerty, Status Quo, Joe Bonnamassa, Simple Minds, Roger Hodgson.......
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Kensington zal gewoon kaarten verkopen, en mogelijk meet dan Sting en voormalig Lionel Richie.

blijt jammer, ik wil oude lullen (of lullinnen) acts zien.
Kensington zal best wat kaarten wegzetten inderdaad, maar de laatste keer was de dag van Sting compleet uitverkocht. Denk toch dat dergelijke namen inderdaad nog altijd veel interessanter zijn voor de mensen. Ben het dan ook met je eens dat Bospop zich nog steeds op oude(re) lullen en lullinnen moet richten. Als de grote namen uit de jaren 60/70/80 op zijn, kun je altijd nog doorpakken naar de jaren 90.

Ik hoop dan ook dat ze nog een oude(re) lul of lullin voor de zaterdag erbij weten te plaatsen.

PS: zie nu dat Juanes op zijn eigen website Bospop op 9 juli heeft staan (i.p.v. de aangekondigde 10 juli). Is dit een verschuiving die eraan zit te komen of een eerlijke vergissing...?
 
Laatst bewerkt:

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
PS: zie nu dat Juanes op zijn eigen website Bospop op 9 juli heeft staan (i.p.v. de aangekondigde 10 juli). Is dit een verschuiving die eraan zit te komen of een eerlijke vergissing...?
Ik hoop 'n vergissing, want zou het toch wel top vinden als er op zaterdag 'n wat grotere naam bij zou komen... ??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De Bospop app vandaag weer eens geïnstalleerd maar deze moeten ze nog vernieuwen zie ik. Is nog van de laatste editie.....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Paul Carrack en coverband Parris als laatste namen...

Tim Montana is dus ook toch nog uit het programma verdwenen en een subheadliner hebben we niet gekregen ?
 
  • Wow
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Paul Carrack en coverband Parris als laatste namen...

Tim Montana is dus ook toch nog uit het programma verdwenen en een subheadliner hebben we niet gekregen ?
Paul Carrack, en ook nog op de zaterdag. Ik mag niet klagen, blij mee
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
150
95
Paul Carrack en coverband Parris als laatste namen...

Tim Montana is dus ook toch nog uit het programma verdwenen en een subheadliner hebben we niet gekregen ?
Hmm had eigenlijk op Harlem Lake gehoopt \ gegokt nadat ze mochten openen voor Walter Trout in Tilburg
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Paul Carrack en coverband Parris als laatste namen...

Tim Montana is dus ook toch nog uit het programma verdwenen en een subheadliner hebben we niet gekregen ?
Ik vind het programma in z'n totaal ook wat tegenvallen als ik heel eerlijk ben.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik vind het programma in z'n totaal ook wat tegenvallen als ik heel eerlijk ben.
Als ik zo naar het totale overzicht kijk, zie ik een hoop bands waar ik me echt niet bij ga vervelen en waarvan ik het leuk vind dat ze erbij zijn. Maar ik mis een beetje het wow-gevoel. De enige 3 namen die wat mij betreft er enorm uitspringen op het affiche zijn Rag'n'Bone Man, Sting en Beth Hart.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik ga denk ik toch lekker die zaterdag kijken. Dan zal ik binnenkomen zo rond Paul Carrack. Verder die dag lekker laidback wat acts kijken. En dan bij Steve Vai en Sting een mooi plekje uitzoeken. Jammer dat De Dijk voor Sting staat. Enorm leuke band namelijk.
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Vind alleen de zondag wat minder.Dan denk ik alleen Son mieux , seasick steve en juanas wel leuk.
Vrijdag en zaterdag wel genoeg....sting en de dijk, level 42, Skunk anansie, white lies, en jett rebel is altijd vermakelijk....
Kijk er in elk geval naar uit!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Ik vind juist die zondag het beste, op de headliner na weliswaar, maar staan heel veel dagnamen die ik wil zien. Eigenlijk alleen Bløf niet. Niet dat die dag hartstikke sterk is, maar er staan wel leuke namen. In ieder geval een magere editie.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Zondag vind ik in de breedte ook veruit de sterkste dag. Maar ik zal wel weer doen wat ik altijd doe: 3 of 4 namen per dag uitkiezen als absolute must en de rest even kijken waar ik uitkom
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken