Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.739
1.899
Dan doe ik een gokje naar aanleiding van je reactie.
Tributeband: The Australian Pink Floyd show.
Rockact: The Who/Bryan Adams./Status Quo.
:wink:
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Ik ga toch voor: Sting - Beth Hart & Joe Bonamassa - Deep Purple, 3 waardige headliners!
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
605
586
Dan droom en hoop ik verder over the Who ?

Ik denk helaas dat we Deep Purple kunnen afschrijven gezien hun tourschema...
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Dan droom en hoop ik verder over the Who ?

Ik denk helaas dat we Deep Purple kunnen afschrijven gezien hun tourschema…

Dat zou dan jammer zijn, ze hebben inderdaad weinig ruimte in hun schema ja... als alternatief the Who vind ik ook prima hoor!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.739
1.899
Eerste show voor Duran Duran half juni op isle of wight festival... Zal het lijstje nog eens aanpassen eind van de week...Deep Purple en eigenlijk ook wel KISS kunnen we dus wegstrepen.. PJ heb ik er niet opgezet, Zou wat zijn.............
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
613
315
Eens zien of we de komende dagen nog meer namen af kunnen strepen voor de eerste namen daadwerkelijk bekend worden.

Ben ook benieuwd hoe veel namen meteen naar buiten komen. Vorige jaar kregen we direct het halve programma, waaronder de drie headliners. Eens zien of dat weer het geval is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
zou best eens wat voor Bospop in zitten via IOW

Snow Patrol kan zomaar de cancel goed maken. Als Sting dat ook gaat doen.
Is er nog maar 1 spot over voor een headliner, kan imo The Who best doen?

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.739
1.899
Snow Patrol Dido Supergrass Duran Duran mogen van mij allemaal doorkomen :wink:
Ik vrees voor Lionel Ritchie, die heeft tijdens Bospop zeeën van tijd in zijn tourschema.......
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Snow Patrol Dido Supergrass Duran Duran mogen van mij allemaal doorkomen ?
Ik vrees voor Lionel Ritchie, die heeft tijdens Bospop zeeën van tijd in zijn tourschema…….

Lionel... liever niet... dan liever Primal Scream of the Kaiser Chiefs...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.739
1.899
Als we de insiders hier mogen geloven kunnen we het volgende concluderen.
De kleine generaal poste 3 weken geleden dat ze bezig waren met Bryan Adams en Eros Ramazotti.
Bas2204 poste gisteren info over een coverband van wereldformaat. Dat kan bijna niet anders dan The Australian Pink Floyd show zijn. En hij had volgens mij over een rockact met nog geen data rond Bospop.
Kom ik weer uit bij Bryan Adams. The Who zou ook kunnen.
Sting zal ook wel van de partij zijn normaal gesproken.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Als The Australian Pink Floyd Show (weer) hoog op de affiche van Bospop staat, zou ik dat persoonlijk erg armoedig vinden. Ik heb ze ooit op een Arrow Rock Festival voorbij zien komen en zag destijds niet in wat daar nou zo bijzonder aan moet zijn. Zeker niet zolang David Gilmour en Rogers Waters zelf nog met enige regelmaat op tournee gaan. Coverbands hoeven wat mij betreft sowieso niet, maar zeker niet als ze ook nog op een prominente plek worden neergezet (wat bij The Australian Pink Floyd Show waarschijnlijk wel gaat gebeuren.)

Het blijven uiteindelijk toch gewoon een stel bekwame, maar onbekende muzikanten die muziek naspelen waar ze zelf (wat de originele opnames betreft) nooit iets mee te maken hebben gehad. Dan heb ik bijvoorbeeld liever een zanger(es) die licht vals zingt, maar wel een hoop gave nummers als uitvoerend muzikant, laat staan als songwriter op zijn of haar naam heeft staan. Ja, zelfs nog liever een kraai als Bob Dylan dan The Australian Pink Floyd Show (afgezien van de hoge gage die Dylan ongetwijfeld zal verlangen dan).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.739
1.899
Ik vind het eerlijk gezegd ook niets en als ze komen zetten ze die op een avond in de tent. Is nog wel te doen maar voor mij hoeft het ook niet...
 

Hennie24

Playlistbediener
6 nov 2019
26
4
Is een flinke lijst met een aantal geweldige namen. Ik ben inmiddels ook enorm benieuwd.

Ik heb echter een bron die mij al wat zaken door heeft gespeeld, al moest hij nog een kleine slag om de arm houden. Ik heb moeten beloven er niets over los te laten, maar wat ik heb doorgekregen is een tributeband van topniveau en een rockact, nog zonder huidige tourdata rond Bospop, uit de absolute wereldtop als een van de headliners. Verder neem ik, net als de meesten, wel aan dat Sting zijn afzegging van vorig jaar goed komt maken. En ik weet bijna zeker dat ze bezig zijn geweest met Joe Bonamassa, maar of hij daadwerkelijk is vastgelegd, weet ik niet. Voor de verdere opvulling, laat ik me graag verrassen.

Ga er trouwens ook vanuit dat de eerste namen nog niet deze week zullen komen, maar volgende week. Deze week is iedereen nog afgeleid door Sinterklaas en de voorverkoop start pas de 14e als ik mij niet vergis.

Foo Fighters zal te hoog gegrepen zijn. Maar wel absolute wereldtop
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.626
11.352
Als The Australian Pink Floyd Show (weer) hoog op de affiche van Bospop staat, zou ik dat persoonlijk erg armoedig vinden. Ik heb ze ooit op een Arrow Rock Festival voorbij zien komen en zag destijds niet in wat daar nou zo bijzonder aan moet zijn. Zeker niet zolang David Gilmour en Rogers Waters zelf nog met enige regelmaat op tournee gaan. Coverbands hoeven wat mij betreft sowieso niet, maar zeker niet als ze ook nog op een prominente plek worden neergezet (wat bij The Australian Pink Floyd Show waarschijnlijk wel gaat gebeuren.)

Het blijven uiteindelijk toch gewoon een stel bekwame, maar onbekende muzikanten die muziek naspelen waar ze zelf (wat de originele opnames betreft) nooit iets mee te maken hebben gehad. Dan heb ik bijvoorbeeld liever een zanger(es) die licht vals zingt, maar wel een hoop gave nummers als uitvoerend muzikant, laat staan als songwriter op zijn of haar naam heeft staan. Ja, zelfs nog liever een kraai als Bob Dylan dan The Australian Pink Floyd Show (afgezien van de hoge gage die Dylan ongetwijfeld zal verlangen dan).
Van wat ik heb gezien, is The Australian Pink Floyd Show wel aardig goed. Komt goed in de buurt van het origineel. Al zet je die aan het begin van de avond neer, heb ik er geen problemen mee. Ik denk dat ik me er in ieder geval goed mee kan vermaken, aangezien ik Pink Floyd zelf niet meer ga kunnen zien (op de losse artiesten na).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.739
1.899
sledgehammer wrote:
Als The Australian Pink Floyd Show (weer) hoog op de affiche van Bospop staat, zou ik dat persoonlijk erg armoedig vinden. Ik heb ze ooit op een Arrow Rock Festival voorbij zien komen en zag destijds niet in wat daar nou zo bijzonder aan moet zijn. Zeker niet zolang David Gilmour en Rogers Waters zelf nog met enige regelmaat op tournee gaan. Coverbands hoeven wat mij betreft sowieso niet, maar zeker niet als ze ook nog op een prominente plek worden neergezet (wat bij The Australian Pink Floyd Show waarschijnlijk wel gaat gebeuren.)

Het blijven uiteindelijk toch gewoon een stel bekwame, maar onbekende muzikanten die muziek naspelen waar ze zelf (wat de originele opnames betreft) nooit iets mee te maken hebben gehad. Dan heb ik bijvoorbeeld liever een zanger(es) die licht vals zingt, maar wel een hoop gave nummers als uitvoerend muzikant, laat staan als songwriter op zijn of haar naam heeft staan. Ja, zelfs nog liever een kraai als Bob Dylan dan The Australian Pink Floyd Show (afgezien van de hoge gage die Dylan ongetwijfeld zal verlangen dan).

Van wat ik heb gezien, is The Australian Pink Floyd Show wel aardig goed. Komt goed in de buurt van het origineel. Al zet je die aan het begin van de avond neer, heb ik er geen problemen mee. Ik denk dat ik me er in ieder geval goed mee kan vermaken, aangezien ik Pink Floyd zelf niet meer ga kunnen zien (op de losse artiesten na).
David Gilmour is helaas niet op tour, was anders misschien wel een optie geweest....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken