Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Eros Ramazzotti en Bryan Adams komen, hoor ik uit zeer betrouwbare bron
Bryan Adams is live uitstekend! Ramazzotti moah, ik loop er niet warm voor..... Geen Sting dan??
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Sting wel, die komt op de zondag als afsluiter. Ga daar maar van uit. Of heel misschien zelfs op de vrijdag, maar ik gok zelf op de zondag.

Bryan Adams zou ik nog niet eens zo gek vinden, valt qua tour ook nog niets over te zeggen. Voor Eros Ramazzotti geldt qua tour hetzelfde, maar die hoef ik niet per se te zien
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Donderdag Iron Maiden
Vrijdag Ramazzotti
Zaterdag Bryan Adams
Zondag Sting.
Niet slecht!!
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Donderdag Iron Maiden
Vrijdag Ramazzotti
Zaterdag Bryan Adams
Zondag Sting.
Niet slecht!!

Dan ben ik er vrijdag, zaterdag en zondag zeker bij!

Zou Snow Patrol z'n afzegging van dit jaar niet goed willen maken trouwens?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Ik denk niet dat we me Bryan Adams en Ramazzotti headliners te pakken hebben hoor. Die staan eerder als subheadliner denk ik zo (als ze er überhaupt staan) en hoeven dus ook niet verspreid over de dagen te staan.

En Snow Patrol heeft wel een stuk meer in te halen dan Sting. Hebben ook niet beloofd (zoals Sting) dat ze het goed zouden komen maken. Dus misschien komen ze, maar ik zie ze voorlopig niet waarschijnlijker dan een hoop andere namen die hier genoemd zijn
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Ik denk niet dat we me Bryan Adams en Ramazzotti headliners te pakken hebben hoor. Die staan eerder als subheadliner denk ik zo (als ze er überhaupt staan) en hoeven dus ook niet verspreid over de dagen te staan.

En Snow Patrol heeft wel een stuk meer in te halen dan Sting. Hebben ook niet beloofd (zoals Sting) dat ze het goed zouden komen maken. Dus misschien komen ze, maar ik zie ze voorlopig niet waarschijnlijker dan een hoop andere namen die hier genoemd zijn

Sorry Bas maar Bryan Adams als sub. Zit je al aan de drank..... :wink:
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
bas2204 wrote:
Ik denk niet dat we me Bryan Adams en Ramazzotti headliners te pakken hebben hoor. Die staan eerder als subheadliner denk ik zo (als ze er überhaupt staan) en hoeven dus ook niet verspreid over de dagen te staan.

En Snow Patrol heeft wel een stuk meer in te halen dan Sting. Hebben ook niet beloofd (zoals Sting) dat ze het goed zouden komen maken. Dus misschien komen ze, maar ik zie ze voorlopig niet waarschijnlijker dan een hoop andere namen die hier genoemd zijn

Sorry Bas maar Bryan Adams als sub. Zit je al aan de drank….. ?

Nee, vandaag nog niet. Laat ik het dan stellen dat ik hem niet als headliner zou zien, omdat ik hem niet op eenzelfde hoogte zet als de headliners van vorig jaar. Dat heeft dan meer met persoonlijke smaak en referentiekader van doen. Gezien zijn hits, zou het een headliner moeten zijn in ieder geval. Wel heb ik het idee dat hij vrijwel nooit op festivals speelt, of zie ik dat heel verkeerd?

Wat ik dan weer heb vernomen, is dat ze echt bezig zijn geweest met het binnenhalen van Joe Bonamassa en die zou ik zo als headliner wel willen zien.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Beste @Bas2204.
Ik heb het idee dat jij je persoonlijke smaak wat te veel laat meewegen in wat jij wel of geen headliner vind.
Natuurlijk is Bryan Adams een headliner en hoe goed ik Bonamassa ook vind, deze man is dus absoluut geen headliner, zelfs niet voor Bospop.
Heel simpel, Bryan Adams is mega klapper, altijd al geweest, en Bonamassa is vnl bekend bij het bluesminnend publiek, heeft daarnaast totaal geen bekende nrs.
Overigens heeft Bryan Adams al eens als headliner op Bospop gestaan, ik weet dat toevallig, omdat ik daar toen bij was ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
PJ wrote:

bas2204 wrote:
Ik denk niet dat we me Bryan Adams en Ramazzotti headliners te pakken hebben hoor. Die staan eerder als subheadliner denk ik zo (als ze er überhaupt staan) en hoeven dus ook niet verspreid over de dagen te staan.

En Snow Patrol heeft wel een stuk meer in te halen dan Sting. Hebben ook niet beloofd (zoals Sting) dat ze het goed zouden komen maken. Dus misschien komen ze, maar ik zie ze voorlopig niet waarschijnlijker dan een hoop andere namen die hier genoemd zijn


Sorry Bas maar Bryan Adams als sub. Zit je al aan de drank…..
1f609.svg


Nee, vandaag nog niet. Laat ik het dan stellen dat ik hem niet als headliner zou zien, omdat ik hem niet op eenzelfde hoogte zet als de headliners van vorig jaar. Dat heeft dan meer met persoonlijke smaak en referentiekader van doen. Gezien zijn hits, zou het een headliner moeten zijn in ieder geval. Wel heb ik het idee dat hij vrijwel nooit op festivals speelt, of zie ik dat heel verkeerd?

Wat ik dan weer heb vernomen, is dat ze echt bezig zijn geweest met het binnenhalen van Joe Bonamassa en die zou ik zo als headliner wel willen zien.
Je hebt gelijk dat Bryan Adams bijna nooit meer festivals doet. De laatste jaren enkel nog arena’s. Maar die komt echt niet voor minder als headliner.
Laat Joe maar komen! Steengoed, alleen als headliner weet ik niet of ze dat aandurven. Heeft misschien te weinig (bijna geen)hits voor het grote publiek......
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Beste @bas2204.
Ik heb het idee dat jij je persoonlijke smaak wat te veel laat meewegen in wat jij wel of geen headliner vind.
Natuurlijk is Bryan Adams een headliner en hoe goed ik Bonamassa ook vind, deze man is dus absoluut geen headliner, zelfs niet voor Bospop.
Heel simpel, Bryan Adams is mega klapper, altijd al geweest, en Bonamassa is vnl bekend bij het bluesminnend publiek, heeft daarnaast totaal geen bekende nrs.
Overigens heeft Bryan Adams al eens als headliner op Bospop gestaan, ik weet dat toevallig, omdat ik daar toen bij was ?

Staat ook dat ik dit zo beleef. Snap na mijn initiële reactie dat Bryan Adams voor niets minder dan headliner zou komen. Maar ik denk ook dat jij Joe Bonamassa onderschat. Die staat op het Holland International Blues Festival ook gewoon voor zo'n 15.000 man te spelen tussen andere headliners als Ringo Star, Lynyrd Skynyrd en ZZ Top.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Rick wrote:
Beste @bas2204.
Ik heb het idee dat jij je persoonlijke smaak wat te veel laat meewegen in wat jij wel of geen headliner vind.
Natuurlijk is Bryan Adams een headliner en hoe goed ik Bonamassa ook vind, deze man is dus absoluut geen headliner, zelfs niet voor Bospop.
Heel simpel, Bryan Adams is mega klapper, altijd al geweest, en Bonamassa is vnl bekend bij het bluesminnend publiek, heeft daarnaast totaal geen bekende nrs.
Overigens heeft Bryan Adams al eens als headliner op Bospop gestaan, ik weet dat toevallig, omdat ik daar toen bij was
1f609.svg


Staat ook dat ik dit zo beleef. Snap na mijn initiële reactie dat Bryan Adams voor niets minder dan headliner zou komen. Maar ik denk ook dat jij Joe Bonamassa onderschat. Die staat op het Holland International Blues Festival ook gewoon voor zo’n 15.000 man te spelen tussen andere headliners als Ringo Star, Lynyrd Skynyrd en ZZ Top.

Klopt, maar HIBF is dan ook een blues festival. Komend jaarr overigens voor het laatst
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Klopt ja, ben er jammer genoeg nog nooit geweest. Wel een paar keer op een kleiner broertje Bluesrock (georganiseerd door Bureau Pinkpop) in Tegelen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Maar goed, zowel Bryan Adams als Eros Rammazotti hebben nog geen tourdata staan dus die info valt niet te checken.
Rammazotti heeft er overigens dit jaar al een flinke tour opzitten. Wel zijn het 2 namen die zonder meer mogelijk zijn.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Ben niet echt goed bekend met hun muziek, en wil niks afdoen aan de grootsheid die ze ongetwijfeld zullen hebben. Maar waarom was Zucchero en zou Ramazzotti headliner zijn op Bospop?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ben niet echt goed bekend met hun muziek, en wil niks afdoen aan de grootsheid die ze ongetwijfeld zullen hebben. Maar waarom was Zucchero en zou Ramazzotti headliner zijn op Bospop?
Ik vind eerlijk gezegd Ramazotti ook niet een droom headliner voor Bospop. Maar is/was wel een gigantisch grote artiest met heel veel fans nog steeds. Een van Italiaans grootste artiesten ooit. En heeft veel eierstokjes doen rammelen, dat ook.

Ken alleen wat hits, en het lijkt me best een keer lachen maar meer ook niet.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
RubenFrusciante wrote:
Ben niet echt goed bekend met hun muziek, en wil niks afdoen aan de grootsheid die ze ongetwijfeld zullen hebben. Maar waarom was Zucchero en zou Ramazzotti headliner zijn op Bospop?

Ik vind eerlijk gezegd Ramazotti ook niet een droom headliner voor Bospop. Maar is/was wel een gigantisch grote artiest met heel veel fans nog steeds. Een van Italiaans grootste artiesten ooit. En heeft veel eierstokjes doen rammelen, dat ook.

Ken alleen wat hits, en het lijkt me best een keer lachen maar meer ook niet.
Ik sluit me hier bij aan. Bospop boekt de laatste jaren toch wat meer artiesten met pophits uit de jaren 80/90.
Aha Simple Minds Toto Live UB40 Roxette Paul Carrack.
Natuurlijk niet allemaal headliners maar ik vermoed dat Rammazotti het voor minder niet doet........
 

degrotegeneraal

Playlistbediener
20 feb 2019
49
0
Donderdag Iron Maiden
Vrijdag Ramazzotti
Zaterdag Bryan Adams
Zondag Sting.
Niet slecht!!

Zou leuk zijn. Zoals hierboven al meer aangegeven zijn ze idd ook bezig met Joe Bonamassa. Voor mij geen interessante naam, maar denk dat ik toch maar eens naar Weert afreis dit jaar, maar eerst vrijdag de 22e Paaspop en zaterdag de 23e PinkPop tickets scoren!
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Ik zie Ramazotti en Adams ook niet als afsluiters hoor, goeie artiesten maar die zullen echt geen vol veld aantreffen als ze af mogen sluiten , Bonamassa heeft in de jaren echt wel een schare fans opgebouwd en stond er al eerder met the BCC. Misschien dit keer met Beth Hart ? Succes verzekerd!!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.923
Ik zie Ramazotti en Adams ook niet als afsluiters hoor, goeie artiesten maar die zullen echt geen vol veld aantreffen als ze af mogen sluiten , Bonamassa heeft in de jaren echt wel een schare fans opgebouwd en stond er al eerder met the BCC. Misschien dit keer met Beth Hart ? Succes verzekerd!!
Samen met Beth Hart zou echt een droom zijn.
In mindere mate eens met je stelling over Adams, wel over Ramazzotti, daar ik Zucchero ook geen headliner vond.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken