Gaat waarschijnlijk sowieso niet meer dan 2u worden. Op LiveisLive ook niet.Nick Cave zou 2,5 uur krijgen op Live Is Live. Benieuwd wat BKS doet. Neem aan in ieder geval 2 uur.
Deze week nieuws daarover?
Ethel en Job zullen wel de drukste optredens in TWO worden.Wordt druk in de tent bij Ethel!
O jee....Naar aanleiding van de aanpassingen in de app, ververs ik graag mijn voornemen om met jullie de komende weken door te nemen:
- dinsdag 21 april, bekendmaking van laatste namen + TIMEMTABLE + nog steeds ongeloof dat MBV er toch niet bij is. Op de spot van Sharon van Etten staat "to be announced". Een week lang berichten van stuiterende BKS Forum bewoners.
- Laatste week april: inventarisatie van de clashes van alle BKS Forum bewoners. Boosheid en euforie wisselen elkaar af. Ën speculatie wie Van Etten moet doen vergeten.
- 1e en 2e week mei: we maken ons gezamenlijk nog steeds druk over onze persoonlijke clashes. Neigt af en toe naar blinde paniek. Vervanger Van Etten wordt bekend gemaakt bij Hart van Nederland.
- 3e week mei: berusting en voorzichtig optimisme dat het toch weer goed gaat komen. Plattegrond van nieuwe terrein wordt gedeeld. Wederom boosheid en euforie.
- 4e week mei: informatie over eten, drinken, kunst etc. Toch nog een last minute wijziging door afzegging van drie artiesten.
- 1e week juni: check weerbericht, paklijst etc.
- 12 juni: showtime.
Nog erger ... door pauperkabouterO jee....
Jij denkt dat Van Etten vervangen gaat worden door Susan & Freek??
Doe dan maar Kaboutertje PutluchtNog erger ... door pauperkabouter
Al erg genoeg dat hij met zijn vriendjes de Alpha mag afsluiten...Nog erger ... door pauperkabouter
Ik denk dat niet, dat weet ik!O jee....
Jij denkt dat Van Etten vervangen gaat worden door Susan & Freek??
Ik leef echt voor deze MBV-saga.Naar aanleiding van de aanpassingen in de app, ververs ik graag mijn voornemen om met jullie de komende weken door te nemen:
- dinsdag 21 april, bekendmaking van laatste namen + TIMEMTABLE + nog steeds ongeloof dat MBV er toch niet bij is. Op de spot van Sharon van Etten staat "to be announced". Een week lang berichten van stuiterende BKS Forum bewoners.
- Laatste week april: inventarisatie van de clashes van alle BKS Forum bewoners. Boosheid en euforie wisselen elkaar af. Ën speculatie wie Van Etten moet doen vergeten.
- 1e en 2e week mei: we maken ons gezamenlijk nog steeds druk over onze persoonlijke clashes. Neigt af en toe naar blinde paniek. Vervanger Van Etten wordt bekend gemaakt bij Hart van Nederland.
- 3e week mei: berusting en voorzichtig optimisme dat het toch weer goed gaat komen. Plattegrond van nieuwe terrein wordt gedeeld. Wederom boosheid en euforie.
- 4e week mei: informatie over eten, drinken, kunst etc. Toch nog een last minute wijziging door afzegging van drie artiesten.
- 1e week juni: check weerbericht, paklijst etc.
- 12 juni: showtime.
Ja, grappig om te zien dat de lijstjes op vrijdag en zaterdag best divers zijn, maar op zondag hebben veel forumleden hun zinnen gezet op Ethel Cain (en Anna en Gorillaz)Wordt druk in de tent bij Ethel!
Ik durf er dan ook wel te stellen dat deze mensen naast Pinkpop en Lowlands niets kennen, ook geen Down the Rabbit HoleDe reden dat ik dit zei, is dat ik oprecht geloof in dat er nog heel veel potentie is qua extra publiek die nu geen kaartje koopt. Ter beeldvorming: ik woon een half uur rijden van de Beekse Bergen af en fans kijken me regelmatig glazig aan als ik aangeef dat hun favoriete acts daar dit jaar of een van de afgelopen jaren hebben gespeeld.