Er moeten natuurlijk nog enkele namen bekend worden gemaakt, maar het zal ook niet lang meer duren tot het blokkenschema er is (vorig jaar zelfs al in deze week). Hoe staan jullie er inmiddels in? Welke clashes moeten er worden voorkomen?
Zelf merk ik dat ik dit jaar vooralsnog iets minder aan echt gericht inluisteren ben toegekomen; de 4-jarige en 1-jarige in huis hebben al genoeg strijd over 'Smurfenverhaaltjes' of 'Bollo Berendans' dat papa's muziek er amper tussenkomt als ze wakker zijn. Hoe gezellig het thuis ook is; het allermeest kijk ik misschien nog wel uit naar het eerste biertje op vrijdagmiddag en het heerlijk relaxed ontbijten en koffietje drinken op een nog nagenoeg leeg terrein op zaterdag- en zondagochtend.
Maar qua muziek hoop ik dat dit na het verschijnen van het blokkenschema (en het uitblijven van meer annuleringen) enigszins mogelijk blijft:
Vrijdag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Blood Incantation
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Jack White, Sudan Archives
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: NewDad, Pacifica, Croithe, Femi Kuti, Ao
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Elmer, Femi Kuti, Swordes
Zaterdag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Wolf Alice
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Madra Salach, Nick Cave (hoeft niet per se de hele show te zijn)
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Hiqpy, Aldous Harding, The Zawose Queens, Kumo 99, Radio Free Alice
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Bruno Berla, Naika, Sef, Sorry, GHOSTWOMAN, Etta Marcus, Dame Area, BCUC, Nation Of Languague, Grote Geelstaart
Zondag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Ethel Cain
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Gorillaz, Dressed Like Boys
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Anna von Hausswolf, Lime Garden, Another Country $$$$$
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Etella, Skullcrusher, Good Flying Birds, Yard Act, Joey Valence & Brae, Sammy Virji, Men An Tol