Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Misschien stond ik niet op een goede plek, maar ik vond Sudan Archives een beetje tegenvallen in 2023. Alsnog heeft ze leuke muziek!

1.
2. The orchestra (for now)
3.
4. Sudan Archives
5.

Act nummer 3: Rilo Kiley

Deze band, actief zo'n 10-15 jaar geleden, is destijds compleet langs mij heen gegaan. Inmiddels treden ze weer samen op, vooral in de VS, maar begin juni staan er 3 shows gepland in de UK en op Primavera. En als ze er dan toch zijn, en als vorig jaar Wu Lyf in de latere batch kon zitten, waaron niet? Hun plaat Take Offs And Landings klinkt alsof het eigenlijk de soundtrack van Juno of (500) days of Summer, of iedere andere indiefilm uit die tijd, had moeten zijn.

• Leuk
Waarderingen: Bubba en AngieH
Ik kende het gek genoeg nog niet. Op het eerste oor nog geen gigantisch fan maar het klinkt ook niet vervelend en ik vind het altijd wel leuk als er zo'n comeback op BKS staat. Al vond ik Wu Lyf vorig jaar enorm tegenvallen. Hoe dan ook:

1:
2: Rilo Kiley
3: The Orchestra (For Now)
4: Sudan Archives
5:

• Leuk
Waarderingen: Aard
Prima bandje, Portions of Foxes is een lekker nummer. Verder niet zo spannend voor mij en tevens een itch die Hayley Williams ook al scratcht.

Heb alleen nog maar topplekken over, dus mijn verwachtingen zijn hoog haha.

1.
2.
3. Sudan Archives
4. The Orchestra (for now)
5. Rilo Kiley

1. Rilo Kiley
2. The Orchestra (For Now)
3.
4. Sudan Archives
5.

Het lijkt me wel leuk om Rilo Kiley eens live te zien, al heb ik me nooit echt in hun muziek verdiept. Ik zet ze gewoon op 1, want ben bang wat er anders op mijn topplek kan eindigen.

Sudan archives lijkt me mooi, maar als het clasht met the Orchestra ga ik naar de laatste.
  1. ...
  2. The Orchestra (For Now)
  3. ...
  4. Sudan Archives
  5. Rilo Kiley
Edit: ik loop achter! Heb Rilo Kiley toegevoegd op nummer 5. Dit soort act komt voor mij nooit heel goed uit de verf op bks.

Laatst bewerkt:
Hele fijne band! Ik ga ze gelukkig op Primavera zien. Wordt spannend voor de volgende namen! Wordt het nummer 1 of 5? 😅

1:
2: The Orchestra (For Now)
3: Rilo Kiley
4: Sudan Archives
5:

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
1
2
3 The Orchestra (for now)
4 Rilo Kiley
5 Sudan Archives

Kan er toch zo maar een act die ik totaal niet wil zien op nummer 1 komen. Risicootje nemen.

Users who are viewing this thread