Best Kept Secret 2026

Kan.. want ze zou aan het opnemen zijn en 8 nummers klaar hebben. Maar de roddel is dat de tour pas voor eind 2026 zou zijn.
Als ze festivals zou doen dan sowieso Primavera zou je zeggen.

Het was ook niet serieus bedoeld. We missen nu alleen Sufjan nog.

• Leuk
Waarderingen: Bubba
episode 9 GIF by South Park

Aangezien er altijd wat overloop is tussen primavera barcelona en porto komen ervoor in aanmerking massive attack, maar stond in 2024 op piknik i parken, valt de mysterieuze headliner af. De volgende the cure staat op oya, valt ook dus af. Blijft my bloody valentine over als mogelijk als headliner van porto, maar ook die van piknik i parken de gedroomde headliner, zou zomaar kunnen qua genre van het festival. Met als sub slowdive die ook op barcelona staat.

Aangezien er altijd wat overloop is tussen primavera barcelona en porto komen ervoor in aanmerking massive attack, maar stond in 2024 op piknik i parken, valt de mysterieuze headliner af. De volgende the cure staat op oya, valt ook dus af. Blijft my bloody valentine over als mogelijk als headliner van porto, maar ook die van piknik i parken de gedroomde headliner, zou zomaar kunnen qua genre van het festival. Met als sub slowdive die ook op barcelona staat.
The xx?

• Leuk
Waarderingen: elo en Processierups
Piknik i parken is meer van my bloody valentine dan the xx, maar voor bks een prima naam

Piknik i parken heeft in ieder geval nooit echt grote headliners, dus ik denk dat we het vooral klein moeten zoeken.

Piknik i parken is meer van my bloody valentine dan the xx, maar voor bks een prima naam
Ik vind the xx wel mooi het midden houden tussen het soort headliners dat ze daar hebben gehad. En Parijs - Barcelona - Porto - Hilvarenbeek - Oslo is te doen.

The xx lijkt zeker kandidaat. Ik vraag me dan alleen af waarom Open 'Er al eerder met die naam naar buiten mocht. Dat festival heeft toch niet de status van Primavera Barcelona?

Ik vind the xx wel mooi het midden houden tussen het soort headliners dat ze daar hebben gehad. En Parijs - Barcelona - Porto - Hilvarenbeek - Oslo is te doen.
Zou ook zomaar kunnen, we zien het dinsdag, ik heb voor porto tickets gekocht (earlybirds), hoop op my bloody valentine!

The xx lijkt zeker kandidaat. Ik vraag me dan alleen af waarom Open 'Er al eerder met die naam naar buiten mocht. Dat festival heeft toch niet de status van Primavera Barcelona?
Kan ook gewoon een centenkwestie zijn. Beetje exclusiviteit kopen qua aankondiging ofzo. Geen idee. Ik gokte eigenlijk op The Cure. Maar nu ga ik wel uit van iets anders eigenlijk.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Idem voor Jack White, die al op InMusic in Kroatië aangekondigd werd. Het lijkt me vreemd dat die dan nu plots een tijd later bij 3 andere festivals samen zou aangekondigd zou worden. Tenzij InMusic ervoor betaald zou hebben, zoals elo zei natuurlijk.

Dan toch Beach House? Alhoewel je die dan toch ook op de affiche van Primavera Sound had verwacht.
Maar natuurlijk staat ook niet alles (meer) op Primavera Sound. Jack White staat er ook niet trouwens.

Wie blijft er dan over?

Idem voor Jack White, die al op InMusic in Kroatië aangekondigd werd. Het lijkt me vreemd dat die dan nu plots een tijd later bij 3 andere festivals samen zou aangekondigd zou worden. Tenzij InMusic ervoor betaald zou hebben, zoals elo zei natuurlijk.

Dan toch Beach House? Alhoewel je die dan toch ook op de affiche van Primavera Sound had verwacht.
Maar natuurlijk staat ook niet alles (meer) op Primavera Sound. Jack White staat er ook niet trouwens.

Wie blijft er dan over?
En Beach House stond vorig jaar ook al op We Love Green, als we die meetellen in het rijtje van festivals dat de naam gaat droppen.

• Leuk
Waarderingen: Bubba
Ah ja, Tones and I met " Dance, Monkey" !
Precies. Lijkt me duidelijk dan. Vraag is dan of Gorillaz ook op BKS headliner wordt, of dat ze dat weekend alleen Primavera Porto en Piknik i Parken doen. Ik vind het een hele typische DTRH-naam, maar BKS zou natuurlijk best kunnen.

Laatst bewerkt:
Het doet mij trouwens totaal niet aan Gorillaz denken. Eerder The Chemical Brothers. Denk ook niet dat het een aap is, eerder een soort bloem figuurtje.

Users who are viewing this thread