Best Kept Secret 2026

Zal dan wel dinsdag worden met wellicht een act die idd een tour bekend maakt. Dat zal dan ook de rede zijn dat ze al zo vroeg zijn dit jaar. De laatste keer dat zoiets gebeurde is 2017 met …….😉

ik denk ook dat er dit jaar toch wel zeker 2 grotere namen als headliner geboekt gaan worden.

Nee, ik bedoel puur dat ik me kan voorstellen dat men dat een droom boeking noemt. Ik vind Radiohead niet realistisch eerlijk gezegd.
Ik voel dat ik m'n gevoel voor realiteit qua headliners begin kwijt te raken. Dat voelt fantastisch. Kan me niet wild genoeg zijn die 'ik denk dat ze xx of xxx gaan aankondigen als headliner' posts. En nee, ik ben straks niet teleurgesteld als er andere 'kleinere' namen worden aangekondigd. Headliners kunnen me niet veel schelen, die mis ik meestal. Maar dan heb ik al een paar dagen m'n BKS-gen weer optimaal geactiveerd.

Laatst bewerkt:
Mooie gok, maar Robyn is al eens headliner geweest op PIPfest. Misschien gaat een LCD Soundsystem nog wat doen deze zomer? Die stonden dit jaar alleen op Primavera Barcelona en niet in Porto.
Maar zou LCD nu nog echt zo'n bijzondere headliner zijn waar meerdere festivals hun aankondiging op afstemmen?

(Als dat uberhaupt al zo is natuurlijk; het kan ook toeval zijn dat meerdere festivals dinsdag met de eerste namen komen).

Vind het persoonlijk balen dat the Smile weer gaat touren. Geef mij maar gewoon een Radiohead tour.
Volgens mij is er geen enkel signaal dat in de richting van een The Smile Tour wijst in 2026. Denk dat Radiohead nu prioriteit heeft en afhankelijk hoe dat gaat verlopen op basis van de komende optredens komt The Smile weer in beeld.

Als Piknik I Parken, dat dinsdag ook een headliner aankondigt, dezelfde naam bekendmaakt als Best Kept Secret volgende week, dan lijkt het me niet om The Smile te gaan. In hun aankondiging staat namelijk dat het een artiest betreft die ze sinds het eerste jaar op hun verlanglijst hebben staan. En die eerste editie vond plaats in 2014, terwijl The Smile pas sinds 2018 bestaat.

LCD Soundsystem lijkt me dan niet, want die stond dit jaar al op We Love Green en dat festival zit ook bij het rijtje dinsdagaankondigers.

Users who are viewing this thread