Best Kept Secret 2026

Zal qua show wel ongeveer dezelfde invulling zijn als de Wild God tour, aangezien de 2026 tour een verlenging is van de Wild God tour. Dus voornamelijk het Wild God album. Benieuwd of ook de opzet qua band en bijbehorende koor hetzelfde gaat zijn. Was in ieder geval een fijn optreden destijds in het Sportpaleis.
Wel een half uurtje korter, en van dat half uurtje zie ik 'm wel vooral knippen in de Wild God nummers. Hoewel ik hoop dat hij Red Right Hand, Mercy Seat, Tupelo en Jubilee Street nooit laat varen (vast niet), hoop ik toch op een paar 'nieuwe oudjes'.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Wel een half uurtje korter, en van dat half uurtje zie ik 'm wel vooral knippen in de Wild God nummers. Hoewel ik hoop dat hij Red Right Hand, Mercy Seat, Tupelo en Jubilee Street nooit laat varen (vast niet), hoop ik toch op een paar 'nieuwe oudjes'.
Volgens de eigen website horen de festivaldata niet meer bij de Wild God tour. Ik verwacht dat het eerder zal zijn als de vorige keer op BKS en DTRH. Op BKS speelde hij 3 nummers van Ghosteen; op DTRH 3 nummers van Skeleton Tree. Dus waarschijnlijk speelt hij dit keer 3 of 4 nummers van Wild God.

Laatst bewerkt:
Aan de ene kant: hoe meer Wild God hoe beter. Dan liever een keer geen Mercy Seat of RRH. Maar het liefst gewoon nog een complete nieuwe setlist.

Aan de ene kant: hoe meer Wild God hoe beter. Dan liever een keer geen Mercy Seat of RRH. Maar het liefst gewoon nog een complete nieuwe setlist.
Ja, maar op zich logisch dat een headliner (ook) zijn bekendste nummers speelt. Red Right Hand, Into My Arms, Mercy Seat gaan daar altijd wel inzitten. En terecht ook, veel mensen willen die nummers horen. Een The Cure gaat ook niet ineens Boys Don't Cry, A Forest, Just Like Heaven en Inbetween Days uit de set schrappen.

Hoop zelf dat hij Deanna, The Good Son of Straight To You nog eens afstoft, daar past dat gospelkoortje ook nog goed bij vind ik. (Stranger Than Kindness, Fifteen Feet of Pure White Snow of Sad Waters als ik echt mag dromen.)

Heeft nog nooit een Bad Seeds show gedaan zonder From Her To Eternity trouwens.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: teunajax
Vond live de nummers van het Wild God album er wel echt ijzersterk uitkomen. Daarnaast zijn nummers als Jubilee street, O Children, Straight to you, Bright Horses, People Ain't no Good ook altijd welkom. Red Right hand hoeft van mij niet perse:censored:

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ja, maar op zich logisch dat een headliner (ook) zijn bekendste nummers speelt. Red Right Hand, Into My Arms, Mercy Seat gaan daar altijd wel inzitten. En terecht ook, veel mensen willen die nummers horen. Een The Cure gaat ook niet ineens Boys Don't Cry, A Forest, Just Like Heaven en Inbetween Days uit de set schrappen.
Maar toch.... zou ik het niet heel erg vinden om een NC set te zien zonder RRH, Into my Arms en Mercy Seat.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Maar toch.... zou ik het niet heel erg vinden om een NC set te zien zonder RRH, Into my Arms en Mercy Seat.
Zou een raar experiment zijn, een headlineset zonder je bekendste nummers. Denk trouwens zowat de enige 3 nummers die m'n vriendin (die mee gaat) van 'm kent. Into My Arms vindt ze geweldig, dus hoop voor haar dat hij 'm toch doet.

''Push the sky away'' verdient sowieso wel meer nummers in de setlist van de band vind ik. Ik zou heel graag een keer ''We know who u R'' of ''Push the sky away'' (het nummer) live horen
Was een mooie afsluiter op DTRH iin 2018 :)

''Push the sky away'' verdient sowieso wel meer nummers in de setlist van de band vind ik. Ik zou heel graag een keer ''We know who u R'' of ''Push the sky away'' (het nummer) live horen
Of Mermaids! Speelden ze nog in 2013 in de Lotto Arena. Zalige show ook.

• Leuk
Waarderingen: Indiaantje89
Met Stagger Lee en Jubilee Street zou ik al dik tevreden zijn. Van mijn lievelings album No More Shall We Part doet hij er helaas zelden wat van. Vervang Into my Arms eens met Love Letter bijvoorbeeld.

• Geweldig
Waarderingen: Armadildo
Was even mustbejohn aan het luisteren, deze week te zien op Eurosonic. Chille nieuwe Engelse artiest, zou ik een topboeking vinden voor BKS.

Users who are viewing this thread