Best Kept Secret 2026

Traditioneel komt BKS na ESNS met nieuwe namen maar deze editie is tot nu toe alles anders dus wellicht dit ook.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
Traditioneel komt BKS na ESNS met nieuwe namen maar deze editie is tot nu toe alles anders dus wellicht dit ook.
In 2024 was het inderdaad de week na ESNS, in 2025 moesten we geduld hebben tot 1e week maart. Ik heb met mezelf afgesproken dat k vanaf 20 januari iedere ochtend wakker wordt met het idee 'yes vandaag komen er nieuwe namen'. Meteen een instant geluksmoment! En als er die dag geen nieuws uit het BKS kamp komt, verheug ik me weer op de volgende ochtend.

Beetje raar bericht op de socials?

2026 → 2016 👀

Join us at Best Kept Secret 2026 — 12, 13 & 14 June
#BKS26 #ConnectedThroughMusic

Get your tickets → link in bio (www.bestkeptsecret.nl/tickets)

Beetje raar bericht op de socials?

2026 → 2016 👀

Join us at Best Kept Secret 2026 — 12, 13 & 14 June
#BKS26 #ConnectedThroughMusic

Get your tickets → link in bio (www.bestkeptsecret.nl/tickets)
Dat is om te laten weten dat ze alle artiesten van de 2016 lineup die ik terug wil zien komen. Dus we krijgen onder andere Dinosaur Jr., Mount Kimbie, Audacity, Explosions in the Sky en Oneohtrix Point Never.

• Haha
Waarderingen: Bubba en fred alweer..
Ik heb ook precies dat rijtje gedaan zoals elo (dus zonder Metronomy). Moet wel zeggen dat ik het vooral op voorhand een enorm sterk rijtje vond. In de praktijk was het ook zeker goed, maar ik denk dat hooguit die show van Big Thief in de buurt komt van mijn beste 10 BKS-shows aller tijden.

Ik heb ook precies dat rijtje gedaan zoals elo (dus zonder Metronomy). Moet wel zeggen dat ik het vooral op voorhand een enorm sterk rijtje vond. In de praktijk was het ook zeker goed, maar ik denk dat hooguit die show van Big Thief in de buurt komt van mijn beste 10 BKS-shows aller tijden.
Ja, die bleef wel het meest hangen. Die versie van 'Not' was legendarisch.

Met Stagger Lee en Jubilee Street zou ik al dik tevreden zijn. Van mijn lievelings album No More Shall We Part doet hij er helaas zelden wat van. Vervang Into my Arms eens met Love Letter bijvoorbeeld.
Heeft m in de Stadsschouwburg Antwerpen nog gespeeld!

• Geweldig
Waarderingen: Onibaba
Ook dit rijtje gedaan, maar dan wel vooraan staan dansen bij Metronomy! Geen idee wanneer ik gegeten heb ...
Hier hetzelfde rijtje, inclusief Metronomy. Volgens mij gegeten bij het wachten op the Strokes. Wat een dag was dat…. En toen moesten King Gizzard en Nick Cave nog komen!

Het Resale platform zou gisteren om 12:00 open gegaan moeten zijn, maar is nog steeds inactief. Zouden ze dat simpelweg vergeten zijn?

Users who are viewing this thread