Ook mee eens dat enkel Long Fling in de Casbah een groot fiasco gaat worden als daar niets tegenover staat. Voor velen gaat het niet boeiend genoeg zijn, zelfs als je wel het geluk hebt om het van binnenin de Casbah mee te mogen maken.
Verder moet ik helaas bekennen dat ik dit door de bank genomen toch wel een matige editie vond van London Calling, maar ik heb ook niet alles gezien. Vrijdag stak Fazi er met kop en schouders bovenuit. Die kan je gerust kwijt in de Casbah. University en The Deadlians hadden mij vermoedelijk nog wel kunnen bekoren, maar daarvoor al stond zo veel matigs, dat mijn energie op was en ik huiswaarts ben gekeerd.
Zatrdag was ik tegelijkertijd ook bbq'en in het oosterpark, dus heb vooraf een selectie gemaakt van wat ik graag wilde zien. The Orchestra (For Now) is echt ongekend, grote klasse wat deze jonkies hebben laten zien en horen. Laurie Wright kon mij ook goed bekoren. En toen was ik er vanaf Chloe Slater de rest van de avond. Snooper was hier het beste van vond ik. En Dummy heeft op BKS een prima plek gekregen zo aan het begin van de dag in de Secret, doen het leuk, maar verwacht niet dat je omver geblazen wordt.