Best Kept Secret 2025

FTM heeft een artikel gepubliceerd over private equity fondsen die investeren in festivals in Nederland. dit naar aanleiding van de overname van Superstruct. Geeft een inkijk in festivals algemeen in Nederland en de prijsstijgingen en natuurlijk de zorgelijke ontwikkeling dat durfinvesteerder iets te zeggen krijgen over de feestjes. https://www.ftm.nl/artikelen/roofkapitaal-stort-zich-op-festivals

(Ik weet niet of er een betere andere plek is om dit te plaatsen?)

Zo kan je het artikel lezen achter de betaalmuur ;)

Niet tof dit, journalisten moeten ook hun geld kunnen verdienen. Je linkt hier toch ook niet naar illegale torrent sites of iets dergelijks..

• Haha
Waarderingen: Timmetje
FTM heeft een artikel gepubliceerd over private equity fondsen die investeren in festivals in Nederland. dit naar aanleiding van de overname van Superstruct. Geeft een inkijk in festivals algemeen in Nederland en de prijsstijgingen en natuurlijk de zorgelijke ontwikkeling dat durfinvesteerder iets te zeggen krijgen over de feestjes. https://www.ftm.nl/artikelen/roofkapitaal-stort-zich-op-festivals

(Ik weet niet of er een betere andere plek is om dit te plaatsen?)
Wat een KKR investeringsmaatschappij

• Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel
Long Fling heeft net als vervanger van Soccer Mommy hun debuut gemaakt op London Calling. Ze (Pip en Willem, met twee andere leden van de band van Pip en Camiel Muiser van Petersburg Orderer op drums) speelden vooral nieuwe nummers en een cover van Arthur Russell.

Long Fling heeft net als vervanger van Soccer Mommy hun debuut gemaakt op London Calling. Ze (Pip en Willem, met twee andere leden van de band van Pip en Camiel Muiser van Petersburg Orderer op drums) speelden vooral nieuwe nummers en een cover van Arthur Russell.
Helaas waren ze - wat mij betreft - ook enorm oninteressant.... Iets teveel Pip-vibe, waardoor het de Personal Trainer energie mistte.
Mijn top drie van LC bestaat uit The orchestra for now, Dummy en Fazi. Dus twee namen die prima nog mogen worden toegevoegd aan BKS

Helaas waren ze - wat mij betreft - ook enorm oninteressant.... Iets teveel Pip-vibe, waardoor het de Personal Trainer energie mistte.
Mijn top drie van LC bestaat uit The orchestra for now, Dummy en Fazi. Dus twee namen die prima nog mogen worden toegevoegd aan BKS
Allebei kan ik goed hebben, dus ik vond het wel leuk. Maar inderdaad, Personal Trainer is nog leuker.

Ik was er alleen vandaag, dus Fazi niet gezien. The Orchestra For Now was geweldig. Dummy vond ik oké maar niet briljant. De grootste verrassing was Greg Freeman, dat was echt heel goed. Ik was verder erg enthousiast over Chloe Slater en Total Tommy.

• Leuk
Waarderingen: Mimi, Bubba en Elmer
Ook mee eens dat enkel Long Fling in de Casbah een groot fiasco gaat worden als daar niets tegenover staat. Voor velen gaat het niet boeiend genoeg zijn, zelfs als je wel het geluk hebt om het van binnenin de Casbah mee te mogen maken.

Verder moet ik helaas bekennen dat ik dit door de bank genomen toch wel een matige editie vond van London Calling, maar ik heb ook niet alles gezien. Vrijdag stak Fazi er met kop en schouders bovenuit. Die kan je gerust kwijt in de Casbah. University en The Deadlians hadden mij vermoedelijk nog wel kunnen bekoren, maar daarvoor al stond zo veel matigs, dat mijn energie op was en ik huiswaarts ben gekeerd.
Zatrdag was ik tegelijkertijd ook bbq'en in het oosterpark, dus heb vooraf een selectie gemaakt van wat ik graag wilde zien. The Orchestra (For Now) is echt ongekend, grote klasse wat deze jonkies hebben laten zien en horen. Laurie Wright kon mij ook goed bekoren. En toen was ik er vanaf Chloe Slater de rest van de avond. Snooper was hier het beste van vond ik. En Dummy heeft op BKS een prima plek gekregen zo aan het begin van de dag in de Secret, doen het leuk, maar verwacht niet dat je omver geblazen wordt.

Ook mee eens dat enkel Long Fling in de Casbah een groot fiasco gaat worden als daar niets tegenover staat. Voor velen gaat het niet boeiend genoeg zijn, zelfs als je wel het geluk hebt om het van binnenin de Casbah mee te mogen maken.
Ben hier wel benieuwd naar. Wij als liefhebbers weten dat het hier om Pip en Willem gaat, maar de rest van mijn groep (en ik denk ook een flink deel van de BKS bezoekers) heeft geen idee.

Ik denk eigenlijk dat als er niks op de ONE staat op dat tijdstip, het gros van de bezoekers alsnog niet dan ineens de Casbah in probeert te dringen. Denk eerder dat de meesten dan gewoon even aan halfuurtje geen live-act zien (zoals velen sowieso al aardige delen van de dag doen).

Ik denk eigenlijk dat als er niks op de ONE staat op dat tijdstip, het gros van de bezoekers alsnog niet dan ineens de Casbah in probeert te dringen. Denk eerder dat de meesten dan gewoon even aan halfuurtje geen live-act zien (zoals velen sowieso al aardige delen van de dag doen).
Het is natuurlijk wel begin van dag 1. Dan zijn veel mensen nog fris, de benen nog niet moe en de zin om bandjes te zien/ontdekken is dan nog groot....

Het is natuurlijk wel begin van dag 1. Dan zijn veel mensen nog fris, de benen nog niet moe en de zin om bandjes te zien/ontdekken is dan nog groot....
Maar ook: zin om even bij te praten met elkaar. Zie English Teacher vorig jaar rond die tijd, die hadden er voor velen net zo goed niet kunnen staan. ;)

• Leuk
Waarderingen: splinter013
Ben hier wel benieuwd naar. Wij als liefhebbers weten dat het hier om Pip en Willem gaat, maar de rest van mijn groep (en ik denk ook een flink deel van de BKS bezoekers) heeft geen idee.
Dat gaat in de laatste weken voor het festival nog wel bekend zijn onder een groot deel denk ik

Users who are viewing this thread