Best Kept Secret 2025

Wolf Alice net aangekondigd voor Primavera... Zouden we hiermee een van onze TBA's hebben?
Wow, dat zou een verrassing zijn! Het zou BKS wel wat gaan kosten, na hun afwezigheid van zo'n 2,5 a 3 jaar zal hun agency aardig bedrag kunnen vragen. Ben benieuwd wat er nog in de BKS kas over is. En natuurlijk of het past in de planning van WA.

Wolf Alice net aangekondigd voor Primavera... Zouden we hiermee een van onze TBA's hebben?
Kwam hier om dit te zeggen! Het is wel specifiek om Clairo (die heeft afgezegd) te vervangen.. ik hoop dat BKS nog een plekje overheeft, dan koop ik meteen een dagkaart.

De enige TBA plek is op de Two. Mij lijkt dat Wolf Alice op de One zou staan als ze zouden komen. Op de One staat er geen TBA meer in het programma. In theorie is er nog plek om op vrijdagmiddag de One te openen, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren. Zou wel mooi zijn.

De enige TBA plek is op de Two. Mij lijkt dat Wolf Alice op de One zou staan als ze zouden komen. Op de One staat er geen TBA meer in het programma. In theorie is er nog plek om op vrijdagmiddag de One te openen, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren. Zou wel mooi zijn.
Zie die degradatie naar de Two ook niet gebeuren helaas. Wellicht als ze zouden mogen afsluiten maar als ik het me goed herinner is het de +/- 18.00 spot?

Scherm­afbeelding 2025-05-16 om 16.01.47.pngIn deze eerdere versie van de Timetable staat er nog een naam vroeg op de ONE op de vrijdag, dus in theorie zou dat heeeeeel misschien nog kunnen, acht de kans nog steeds klein maar zeg nooit nooit...

Zo groot is Wolf Alice toch ook niet? En de Two is toch best groot of valt dat wel mee? Sub-headliner in de Two?

Wie staat er in de Casbah 0030-0400? Is dat al bekend?

Zo groot is Wolf Alice toch ook niet? En de Two is toch best groot of valt dat wel mee?

Maken net een AFAS bekend, zou Wolf Alice op z'n minst tussen Glass Beams en L'Imperatrice zetten

Zo groot is Wolf Alice toch ook niet? En de Two is toch best groot of valt dat wel mee?

Wolf Alice is net aangekondigd voor AFAS Live en Vorst Nationaal. Dus groter dan gedacht precies.

Wolf Alice is net aangekondigd voor AFAS Live en Vorst Nationaal. Dus groter dan gedacht precies.
Nee hoor, AFAS had ik wel een beetje geschat, ik dacht eigenlijk dat de two groter zij zijn. Of het kaliber van bandjes op BKS.
Maar dit wordt mijn 1e keer dus ik zal het wel helemaal fout hebben.

Normaliter ga ik naar Rock Werchter, Pinkpop, Lowlands. Dus misschien moet ik wat afschalen wat ik op stage 1 of 2 verwacht. :)
De grote line-ups die ik mij van vroeger kan herinneren op BKS horen denk ik tot de gouden gloriejaren.

One = kaliber AFAS
TWO = Tivoli / Paradiso
Secret en Casbah = Melkweg / Bitterzoet?
Zit ik zo meer in de richting?

• Leuk
Waarderingen: Mimi
In 2022 stonden ze op de ONE om 17:00, dus die vroege spot op de vrijdagmiddag lijkt zo gek nog niet dan.

One = kaliber AFAS
TWO = Tivoli / Paradiso
Secret en Casbah = Melkweg / Bitterzoet?
Zit ik zo meer in de richting?
Denk het wel ja. En bij ONE = Afas denk ik alleen nog de headliner.

Volgens mij hebben in de TWO vrijwel nooit echte AFAS-namen gestaan.

Denk het wel ja. En bij ONE = Afas denk ik alleen nog de headliner.

Volgens mij hebben in de TWO vrijwel nooit echte AFAS-namen gestaan.
Tuurlijk wel. Interpol, Raconteurs, CAS, De Staat, Jamie XX. Slowdive en PJ Harvey zouden ook makkelijk AFAS kunnen doen ipv meerdere keren Paradiso. En dan ben ik slechts terug gegaan tot 2019.

Tuurlijk wel. Interpol, Raconteurs, CAS, De Staat, Jamie XX. Slowdive en PJ Harvey zouden ook makkelijk AFAS kunnen doen ipv meerdere keren Paradiso. En dan ben ik slechts terug gegaan tot 2019.
Jamie XX klopt ja. Interpol deed toch Paradiso? Raconteurs AFAS? Jack White stond zelf al (weliswaar twee keer uitverkocht) in de Ronda, Raconteurs zijn groter? Nederlandse en Vlaamse acts zijn een ander verhaal. CAS is inmiddels zelfs Ziggo, maar waren ze al zo groot toen ze in de TWO stonden? Naja, inderdaad toch iets grotere namen in de TWO dan ik dacht. Barry Can't Swim en Kneecap nu zouden wellicht de AFAS ook wel vol krijgen.

AFAS naam is soms ook een beetje breed. Caribou deed afgelopen jaar zowel de NDSM Scheepsbouwloods als de Ronda. Kan je dan AFAS aan? Op zich wel, alleen verkoop je 'm misschien niet uit.

Jack White verkocht twee keer de Ronda, kan je dan de AFAS aan?

Zelfde verhaal met Djo en Interpol. Twee keer Paradiso ben je nog niet op het aantal tickets van een uitverkochte AFAS, maar je bent redelijk op weg.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Vind het overigens alleen maar te prijzen dat deze artiesten dan eerder twee keer in een kleinere zaal staan. Is als fan meestal een stuk leuker ;)
Nog wel natuurlijk. Een Djo staat volgend jaar ook 'gewoon' in de AFAS, maar van mij mag dat inderdaad niet lang genoeg duren.

FTM heeft een artikel gepubliceerd over private equity fondsen die investeren in festivals in Nederland. dit naar aanleiding van de overname van Superstruct. Geeft een inkijk in festivals algemeen in Nederland en de prijsstijgingen en natuurlijk de zorgelijke ontwikkeling dat durfinvesteerder iets te zeggen krijgen over de feestjes. https://www.ftm.nl/artikelen/roofkapitaal-stort-zich-op-festivals

(Ik weet niet of er een betere andere plek is om dit te plaatsen?)

Users who are viewing this thread