Best Kept Secret 2025

Klopt. Ik denk de leegste tent die ik ooit heb meegemaakt op BKS (en ik ben vaak op het terrein vanaf de poortjes open gaan). Je kon tijdens het optreden gewoon naar de tweede rij stappen. Zonder dat je iemand ermee stoorde. Zeer jammer, want was muzikaal niets op aan te merken.
Leger dan bij Billy Woods tijdens Justice? haha

• Leuk
Waarderingen: Jelle
Ik was daar ook niet, maar qua leegste tent ooit denk ik al snel aan The Armed vorig jaar. Misschien vooral ook omdat de presentatie van die band (en ook het geluid) juist heel groots was en dat het dan best vreemd was om maar een vrij klein clubje mensen daarvoor te zien staan. Ben er zelf ook niet lang gebleven.
Ik zou daar dan stress van krijgen. Dan ben je al met een klein clubje en dan loop je ook nog weg. :')

Zou Brustalismus 3000 iets voor BKS zijn? Of is dat meer een Lowlands/DTRH-naam? Ze zijn in idere geval in de buurt rond BKS.

Vanochtend de plaat van jasmine 4t een eerste keer geluisterd. Elephant viel me gelijk al erg positief op. De plaat als geheel vind ik op het eerste gehoor nog wat minder overtuigend; iets te kabbelend en net als bij bijvoorbeeld Bon Iver gaat de op zich mooie stem mij op een gegeven moment een beetje tegenstaan. Ga hem nog wel vaker luisteren, wie weet groeit hij nog.

Spotify ging gelijk na die plaat over in Divorce en dat vind ik wel echt een leuk bandje met veel catchy powerpopliedjes.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en wessah
Zou Brustalismus 3000 iets voor BKS zijn? Of is dat meer een Lowlands/DTRH-naam? Ze zijn in idere geval in de buurt rond BKS.
Brutalismus is echt compleet ontploft de voorbije jaren, dus die vragen best veel geld & trekken een (volgens mij) pover publiek.
Zijn heel wat dj's, artiesten in dat genre die beter zijn en beter op BKS passen (en veel goedkoper zijn).

Denk aan Ancient Methods, Stanislav Tolkachev, Blush Response, Codex Empire, SHXCXCHCXSH, Rrose, Skee Mask, Andy Stott, Kangding Ray, Oake, Lucy, Vatican Shadow, Varg, Oprhx...
Maar vrees dat dat soort namen al een paar jaar niet meer geboekt worden.

Brutalismus is echt compleet ontploft de voorbije jaren, dus die vragen best veel geld & trekken een (volgens mij) pover publiek.
Zijn heel wat dj's, artiesten in dat genre die beter zijn en beter op BKS passen (en veel goedkoper zijn).

Denk aan Ancient Methods, Stanislav Tolkachev, Blush Response, Codex Empire, SHXCXCHCXSH, Rrose, Skee Mask, Andy Stott, Kangding Ray, Oake, Lucy, Vatican Shadow, Varg, Oprhx...
Maar vrees dat dat soort namen al een paar jaar niet meer geboekt worden.
Het feit dat er überhaupt nog nooit iemand van Ilian Tape op Best Kept Secret heeft gestaan is zo waanzinnig zonde.

Het feit dat er überhaupt nog nooit iemand van Ilian Tape op Best Kept Secret heeft gestaan is zo waanzinnig zonde.
Helemaal akkoord. Zou echt geweldig zijn moesten ze labels als Ilian Tape, Stroboscopic Artefacts of Northern Electronics eens de kans zouden geven om voor een dag het nachtprogramma te verzorgen, maar denk (jammer genoeg) dat de gemiddelde BKS bezoeker hier nu ook wel niet echt staat op te wachten.

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0 en JamesV

Users who are viewing this thread