Best Kept Secret 2025

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
135
165
Omdat de laatste jaren vier headliners op de poster staan:

Fontaines DC: Met de nadruk bij het 3voor12 interview, lijkt het me de grootste kanshebber.

Beach House: Trekt oud en nieuw aan met de nieuwe dreampop/shoegaze revival. Kunnen best wel tegen die tijd met een nieuw album komen.

Vampire Weekend: Om de millennials te pleasen.

Charli XCX: De elektronische/pop boeking. Heeft net een nieuw album uitgebracht.

Stiekem hoop ik op MGMT of whatever Thom York zich bezig mee houd.

De Goldband boeking is Roxanne Hazes die zo naar haar zin had dit jaar, dat ze volgend jaar een live performance gaat doen.
 
  • Leuk
  • Geweldig
  • On fire
Waarderingen: jopkins, snoep en noid

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.816
2.448
Omdat de laatste jaren vier headliners op de poster staan:

Fontaines DC: Met de nadruk bij het 3voor12 interview, lijkt het me de grootste kanshebber.

Beach House: Trekt oud en nieuw aan met de nieuwe dreampop/shoegaze revival. Kunnen best wel tegen die tijd met een nieuw album komen.
Om weer even advocaat van de duivel te spelen; heel goede acts, zeker. Maar wordt het dan niet een beetje herhalend?
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs

Marin

Dagopener
14 apr 2021
571
410
Zou TV-girl ook niet een kanshebber zijn? Tv-girl als sub + Cigarettes after sex als headliner (😴)
 
  • On fire
Waarderingen: snoep

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.414
2.540
Zou TV-girl ook niet een kanshebber zijn? Tv-girl als sub + Cigarettes after sex als headliner (😴)
TV-girl kan, want die worden ook geboekt door FF. Maar CAS zou wel een heel saaie headliner zijn...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Onne

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
135
165
Zijn Cigarettes after Sex nog een beetje veranderd qua live performance, of zijn ze hetzelfde als de vorige keer dat ze op BKS waren?
 

yumi

Randprogramma
27 jun 2019
108
213
Ik roep ieder jaar Daft Punk en doe het nu lekker weer. Ain't gonna happen maar het is mijn droomheadliner. Enfin, wat serieuzer:

Headliners:
  • Fontaines DC
  • Vampire Weekend
  • Sufjan Stevens
Subheadliners, bijv als afsluiter in de two:
  • Mitski
  • Little Simz
  • Phoebe Bridgers / Boygenius
Dan wat overige namen:
  • King Hannah moet ook écht een keer naar BKS. Vind hun een perfecte match met het festival. Tweede album is net uit en vind ik ook helemaal te gek.
  • Parannoul zou onwijs vet zijn. Koreaanse diy noise/shoegaze/emo sensatie.
  • Blake Mills. Vond zijn album vorig jaar een van de verrassingen en kan met zijn gekke psychedelic folk een mooi rustpunt zijn in de BKS-middag.
  • Jeff Rosenstock voor wat pop punk bangers met ska elementen.
  • Joel Culpepper. Waar blijft hij op de NL festivals?
  • Caribou. Gaat in 2025 weer touren.
  • Eefje de Visser. Gaat dit jaar touren, kan in 2025 naar de festivals?
  • Lemon Twigs. Als het weertje meezit past dit perfect overdag op de One.
  • Wine Lips. Vrolijk moshpitten.
  • Robin Kester. Robin bracht vorig jaar een sensationeel album uit. Mag BKS wel belonen met een boeking.
  • Stella Donnelly. Een hele fijne en eigenwijze Australische singer-songwriter.
  • The Chats. Australische punk.
  • Daniel Norgren. Is niet echt een festivalact, maar ik vind hem altijd goed uit de verf komen live.
  • Yves Tumor
  • 100 Gecs
  • Pitou
  • Geef Legowelt een mini-stage en laat hem elke dag of nacht aanklooien met wat vrienden en aanwaaiende artiesten op een of ander gek project.
  • De Ambassade
  • Turnstile
Goldband-boeking van het jaar wordt een 3 daagse residency van Bankzitters.
Zij gaan spelen op de One, voor de ingang van het festivalterrein en doen een laatste set in de Casbah.
 
Laatst bewerkt:

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.174
2.097
Even een reminder aan iedereen dat Sufjan Stevens vanwege Guillain-Barré had aangegeven niet te kunnen touren. Althans, dat was september vorig jaar. Denk niet dat die nu een festivaltour voor aankomend jaar gaat plannen. Zeker niet een festivaltour.
 
  • Leuk
Waarderingen: yumi

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
227
257
Jeff Rosenstock was in NL rond BKS en hebben ze dit jaar niet geboekt wat ik niet snapte, perfecte boeking ervoor.

King Hannah nieuwe is erg fijn en ze staan nog in Eindhoven en wat andere plaatsen later dit jaar zie ik ook wel echt gebeuren. Mooie middag act
 
  • Leuk
Waarderingen: yumi

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
227
257
Even een reminder aan iedereen dat Sufjan Stevens vanwege Guillain-Barré had aangegeven niet te kunnen touren. Althans, dat was september vorig jaar. Denk niet dat die nu een festivaltour voor aankomend jaar gaat plannen. Zeker niet een festivaltour.
Laatse keer dat hij in nederland speelde was 2015 ook al weer en sindsdien is hij amper buiten Amerika geweest en heeft hij ook sinds 2018 eigenlijk niet meer live gespeeld.

Zie het ook niet gebeuren maar dromen mag
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Sufjan Stevens kun je vergeten helaas. Hopelijk gaat hij ooit weer optreden maar hij is sowieso geen fan van optreden op festivals. Het zou een wonder zijn als hij ooit op BKS zal staan. Als zou hij de Two net zo stil kunnen krijgen als PJ Harvey.
 
  • Leuk
Waarderingen: yumi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken