Best Kept Secret 2025

Musest96

Playlistbediener
11 dec 2013
29
3
Sam Fender komt in najaar met nieuw album. Zie ik ook wel headlinen op BKS. Tenzij PP of RW ze niet als sub pakt (volgens mij waren ze op RW in 2023 al subheadliner).

Verder nog kans voor Biffy Clyro? Spelen deze zomer al een handvol shows op Engelse festivals en hebben een nieuw album in de pijplijn zitten.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.012
168
Waarom zetten ze The Floor niet op de ONE ?

(Met dank aan AI)....De ware ster van Best Kept Secret staat echter op het strand, DJ St. Paul is elke dag het middelpunt met zijn legendarische set op The Floor. Hier worden de zintuigen geprikkeld door diepe bassen en etherische melodieën, begeleid door een hypnotiserende lichtshow die de lucht verlicht.
Jonge professionals, die normaal gesproken druk zijn met hun carrières en stedelijke levensstijl, vinden hier de saamhorigheid in het luidruchtig delen van hun werkervaringen.
In de schaduw van de grootse DJ, staan ze samen te lachen en te dansen, hun zorgen vergetend. Het sleuteltje, symbool van vertrouwen en verbondenheid, wordt telkens doorgegeven, een ritueel dat hun onderlinge band versterkt. De vreugde is oprecht en de sfeer is magisch.
Terwijl de zon langzaam ondergaat en de hemel zich vult met een schitterende sterrenpracht, begint DJ St. Paul aan het hoogtepunt van zijn set. De beats worden intenser, de lichten feller en de energie op de dansvloer bereikt een ongekend hoogtepunt. Iedereen voelt zich vrij, verbonden en levend.
Best Kept Secret is niet zomaar een festival; het is een symbool van wat mogelijk is als mensen samenkomen in een geest van vrede, vreugde en vrijheid, terwijl de glazen gin-tonic en kleurrijke cocktails vrolijk worden geheven.
Maurits kijkt er naar en ziet dat het goed is......
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
481
403
Ahh, ok. Ik dacht dat 250 de aanbieding vanaf vandaag was.
Nee, nu zijn de tickets in verkoop voor de prijs die het ook dit jaar was. Opzich wel gunstig als je sowieso wilt gaan, want die extra BTW erover gaat toch best wat met de prijs doen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.061
Sam Fender komt in najaar met nieuw album. Zie ik ook wel headlinen op BKS. Tenzij PP of RW ze niet als sub pakt (volgens mij waren ze op RW in 2023 al subheadliner).
Sam Fender vind ik eigenlijk nog een stukje minder spannend en meer beige dan Paolo Nutini. Laat die maar lekker aan Pinkpop ofzo. Stond trouwens niet als sub op RW, dat was Stormzy. Met daarna Stromae als headliner (en uiteindelijk Mumford).
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.585
4.329
Nee, nu zijn de tickets in verkoop voor de prijs die het ook dit jaar was. Opzich wel gunstig als je sowieso wilt gaan, want die extra BTW erover gaat toch best wat met de prijs doen...
Klopt. Nu tijdelijk voor 275 excl. 10 euro fee. Benieuwd wat het volgend jaar wordt. 295 excl. 10 euro fee?
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
481
403
Klopt. Nu tijdelijk voor 275 excl. 10 euro fee. Benieuwd wat het volgend jaar wordt. 295 excl. 10 euro fee?
Festivals worden elk jaar al duurder, ook zonder die BTW verhoging. Dus ik denk zeker dat je niet onder de 300 komt voor een reguliere ticket, hoor
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.061
In welke zin?
In de zin dat ik het heel brave, keurige muziek vind zonder enig randje. Flauwe nummertjes met veel 'ooohs' die -nogmaals: wat mij betreft- allemaal ook nog eens op elkaar lijken. Beetje wat Kings Of Leon ook maakt na die 3 eerste albums. Als er dan toch een nieuwe headliner mag aantreden, laat het dan eerder een Fontaines DC oid zijn. Maar goed, ik herhaal het voor de 4de keer in 2 berichten, dat is erg persoonlijk.

Vind het veel beter op een Pinkpop passen dan BKS.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.857
2.520
Nee, nu zijn de tickets in verkoop voor de prijs die het ook dit jaar was. Opzich wel gunstig als je sowieso wilt gaan, want die extra BTW erover gaat toch best wat met de prijs doen...
BTW-verhoging is wel pas per 2026 toch (is het plan). Dan zou dat dit jaar nog niet aan de orde zijn.
Volgens mij gaf Maurits aan dat alleen de BTW verhoging al zal leiden tot een prijs van 316 euro, dus verwacht maar 330 euro of meer als we ook inflatie en standaardverhogingen meerekenen.
Verwacht volgend jaar dan eerst een verhoging naar 300 euro ongeveer en dan het jaar erop naar +/- 340.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken