Best Kept Secret 2025

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.443
1.930
Fontaines DC lijkt mij ook niet te kunnen missen. Underworld of Massive Attack wellicht? En Tyler the Creator zou zeker gaaf zijn.

Als ik zou mogen kiezen (en ik wil echt een keertje naar BKS) dan zou ik FDC / Massive Attack / TTC echt dikke prima headliners vinden.

En in de categorie wishful thinking Portishead of Bjork.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.554
5.399
Ik hoor bijna niemand meer over Tame Impala. Zou me niet verbazen dat die volgend jaar ook met nieuw werk gaan komen?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Tame Impala bevestigde vorige week bezig te zijn aan LP 5 inderdaad.

ONE: Tame Impala - Steve Lacy
TWO: Nicolar Jaar

ONE: Fontaines DC - Caroline Polachek
TWO: Wilco

ONE: Bicep - Vampire Weekend
TWO: Phoebe Bridgers


Onder het motto shoot for the stars ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.780
6.524
Tame Impala bevestigde vorige week bezig te zijn aan LP 5 inderdaad.

ONE: Tame Impala - Steve Lacy
TWO: Nicolar Jaar

ONE: Fontaines DC - Caroline Polachek
TWO: Wilco

ONE: Bicep - Vampire Weekend
TWO: Phoebe Bridgers


Onder het motto shoot for the stars ;)
Mooi lijstje, maar je hebt op dag drie drie headliners staan haha.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.577
4.323
Ik verwacht dat Tame Impala (eigenlijk nu al) volgend jaar te groot is voor festivals als BKS en DTRH. Zeker als het volgende album goed aanslaat, wordt dat gewoon een headliner voor RW/PP/LL/PkP.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
252
225
Het boeit mij persoonlijk allemaal niet zo heel veel. Ik ging voorheen vrijwel alleen maar naar festivals met elektronische muziek (hardstyle, techno, drum & bass etc.), dus dat ze met sleutels recht voor je neus aan de gang zijn is haast de normaalste zaak van de wereld op festivals voor mij (mag je uiteraard wat van vinden). Ik ben alleen de zondag geweest en heb het alleen tijdens het wachten op Amyl & The Sniffers gezien, met een paar opmerkingen die op ''haha snuiven'' neerkwamen. Dus ook niet echt last van gehad eigenlijk.

Ik vind alleen wel dat de programmering van BKS zich daar (grotendeels) niet echt voor leent. Heeft natuurlijk te maken met de eeuwige 'feestpubliek' discussie hier. Meer 'feest' namen = meer van dat soort publiek. En daar ben ik het dan wel mee eens dat dit een jammere zaak is. En van mij mogen ze gerust elektronische namen boeken, zelfs als headliner. Justice en vooral Aphex Twin zijn twee hoogtepunten geweest voor mij. Als het maar interessante namen zijn die op een festival als BKS passen.

Edit: dit wou ik in het 2024 topic plaatsen. :oops:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: zworp3

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
224
255
Aphex trok ook gewoon gigantisch veel dagjes mensen, veel meer dan de andere headliners dat jaar had ik het idee. Iets als Underworld(ook al is dat een stuk minder exclusief) wordt hierdoor al genoemd en dat zal eigenlijk perfect zijn ook voor de oudere festival ganger maar de show is wel goed genoeg voor het jongere publiek.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
660
513
Tame Impala bevestigde vorige week bezig te zijn aan LP 5 inderdaad.

ONE: Tame Impala - Steve Lacy
TWO: Nicolar Jaar

ONE: Fontaines DC - Caroline Polachek
TWO: Wilco

ONE: Bicep - Vampire Weekend
TWO: Phoebe Bridgers


Onder het motto shoot for the stars ;)
Steve Lacy heeft deels een liefdesleven in Nederland weet ik toevallig, dus wellicht is dat een mooie motivatie richting Nederland te komen.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.577
4.323
Mooi he, want dit is ook mijn vermoeden.
Gewoon headliners als Radiohead, Arctic monkeys en Tame Impala afschrijven. Tja, waar wil je dan nog heen met je festival..
Bij Tame Impala zal het ook van hun nieuwe album afhangen. Die zou best wel 'ns nog meer pop georiënteerd kunnen zijn. In ieder geval zeer populair onder jongeren, die ze bij MOJO zo graag willen bereiken via Pinkpop.
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
158
353
Het viel me bij hun concert in AFAS twee jaar geleden inderdaad op hoeveel jong publiek daarop af kwam. Verbaasde me echt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken