Best Kept Secret 2025

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.414
2.540
In de zin dat ik het heel brave, keurige muziek vind zonder enig randje. Flauwe nummertjes met veel 'ooohs' die -nogmaals: wat mij betreft- allemaal ook nog eens op elkaar lijken. Beetje wat Kings Of Leon ook maakt na die 3 eerste albums. Als er dan toch een nieuwe headliner mag aantreden, laat het dan eerder een Fontaines DC oid zijn. Maar goed, ik herhaal het voor de 4de keer in 2 berichten, dat is erg persoonlijk.

Vind het veel beter op een Pinkpop passen dan BKS.
Sam Fender mag fijn een sub-plekje krijgen op Pinkpop.
Op de plek waar Paolo Nutini, met een kortere set, ook best had kunnen/moeten staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi en mattman

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
533
BTW-verhoging is wel pas per 2026 toch (is het plan). Dan zou dat dit jaar nog niet aan de orde zijn.

Verwacht volgend jaar dan eerst een verhoging naar 300 euro ongeveer en dan het jaar erop naar +/- 340.
Oh, daar heb je helemaal gelijk in. Klein, maar bepaald niet onbelangrijk, detail.
 

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
97
220
Een lijst waar ik zelf erg gelukkig van zou worden en niet geheel onrealistisch denk ik:

Headliners ONE:
Vampire Weekend
Fontaines D.C.
Underworld

Alternatieven: The xx, Bjork, Elbow, Tame Impala

Headliners TWO:
Beth Gibbons
IDLES
Big Thief

Alternatieven: King Gizzard, Khruangbin, Roisin Murphy, Sharon van Etten, Sigur Ros
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
148
96
In 2025 er ook weer bij.
Wensenlijst:
One: Fontaines DC/King Gizzard/Lorde
TWO: Idles/Eefje de Visser/Beth Gibbons
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
225
398
De hoop:
Fontaines D.C. - Vampire Weekend - King Gizzard & The Lizard Wizard

De gok:
Fontaines D.C. - Froukje - Charli XCX

De Goldband Award/Controversiële boeking van het jaar™: Joost, Pommelien Thijs en Sjaak. Helaas alledrie. (Begin zelf Prins S en De Geit ook al een beetje in dit rijtje te plaatsen, maar die zal ik voor nu dit label nog niet meegeven)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.049
Ook eens een gooi doen. :)

Headliners ONE:

The XX
Childish Gambino
Fontaines DC
Vampire Weekend
Phoebe Bridgers
The Smile
The Cure
(oké, dit is eerder onder 'hoop')

Headliners TWO (dus de plek voor de ONE head, niet per se het Ki/Ki slot):

Big Thief
Little Simz
Big Red Machine (ik roep maar wat)
Robyn (kan ook op ONE evt)
Godspeed You! Black Emperor
Elbow
Four Tet
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.049
Ervan uitgaande dat Nick Cave weer festivals gaat doen (na de twee Ziggo's dit najaar): die moet ook nog een plekje krijgen. Pinkpop ligt minder voor de hand (niet vrolijk genoeg), dus dan blijft DTRH en BKS over... Maar goed, BKS zal wel érg snel terug zijn, iets waar ik toch ook geen voorstander voor ben.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.780
6.524
Childish Gambino voelt gevoelswaardig wel vrij groot. The Smile is dan inmiddels ook zo vaak in Nederland geweest (DTRH, Afas, Lowlands) dat dat ook wel wat als ''teveel'' zou voelen imo.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
533
Ik lees hier de meest fantastische wensen als headliners, maar om al te grote teleurstellingen te voorkomen hierbij voor de zekerheid toch nog even de laatste twee jaar:
- The Chemical Brothers
- Oscar and the Wolf
- Aphex Twin
- Disclosure
- Paolo Nutini
- Justice

En verder nog een portie Merol, DJVT, Goldband, the 1975 en de jankbelg Tamino. Ik zou voorzichtig zijn meg de hoop.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.811
2.443
Ik lees hier de meest fantastische wensen als headliners, maar om al te grote teleurstellingen te voorkomen hierbij voor de zekerheid toch nog even de laatste twee jaar:
- The Chemical Brothers
- Oscar and the Wolf
- Aphex Twin
- Disclosure
- Paolo Nutini
- Justice

En verder nog een portie Merol, DJVT, Goldband, the 1975 en de jankbelg Tamino. Ik zou voorzichtig zijn meg de hoop.
Inderdaad misschien goed om wat meer teleurstelling realisme te verwerken in de voorspelling.

Fontaines DC(die blijft gewoon zeer aannemelijk) - Arcade Fire - The Prodigy
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
333
378
Tickets weer binnen.
mijn hoop op headliners nog een keer:
The XX, Fontaines DC, Fred again en Anohni

Verder uit de Friendly Fire stal: Morpheus, Beabadoobee, Big Special, Dermot Kennedy, Easy/hard life, Gabriels, Holy Humberstone, Julie Byrne, Jungstötter, Kae Tempest, Keep dancing inc, Nadine Shah, Orville Peck, Ry X, Sophie and the Giants, Youth Lagoon, Kovacs

ennnn: , Lynks, Fever Ray, Roisin Murphy, PIL, tba
 

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
162
83
Mijn ticket voor volgend jaar is binnen na dit jaar Primavera Porto te hebben gedaan.
Doe qua headliners er dan maar 3 uit het rijtje Fontaines DC, Tyler the Creator, Run the Jewels, Bicep, Childish Gambino, New Order. Vampire weekend en Nick Cave ook prima maar die ga ik sowieso al zien dit jaar. Nine Inch Nails zou een droom zijn maar daar durf ik niet op te hopen.

Edit: Eels zou ook tof zijn nu met hun nieuwe album.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.451
6.865
Gokje dan ook van mijn kant (maar er kan nog heel veel gebeuren tegen die tijd):

Fontaines D.C. - Underworld - Elbow
En dan het rijtje Anohni, Robyn en Pixies als 2 heads.

De discutabele boeking: Ronnie Flex
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken