Best Kept Secret 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.346
4.281
Nog even over de recensies van 3voor12: dit is het nieuwe format, lees ik zojuist. Meh.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
480
446
PJ kan BKS en DTRH niet uit elkaar houden :) (wel een knappe show neerzetten, die mij helaas minder raakt dan vele anderen)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.012
168
PJ kan BKS en DTRH niet uit elkaar houden :) (wel een knappe show neerzetten, die mij helaas minder raakt dan vele anderen)
Ik eigenlijk ook niet meer. Gurriers was top, heel erg top was het gastoptreden van Lukas Jansen op t laatst en hij surfte nog over t publiek heen.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.517
1.708
Bij filmpjes op de socials toch erg veel gepraat bij PJ precies…
Was ook wel zo, maar kon me er deze keer gelukkig goed van afschermen.

De show van Justice voelt na PJ Harvey als of je na een zevengangendiner bij een sterrenrestaurant nog een McFlurry gaat halen als dessert. Gave podiumopbouw, maar dit is muziek van 15 jaar geleden.
 

hanam0t0

Nieuw lid
9 jun 2024
2
1
Gisteren de hele dag geweest. Wát een geweldig festival is en blijft het toch! Vandaag nog aan het nagenieten en recensies gelezen. Sommigen bevestigen mijn ervaring, anderen totaal niet. Maar goed, kwestie van smaak. Wie opent de nieuwe BKS2025 topic?
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Afgesloten met Dorian Electra en Billy Woods. Allebei geen voor de hand liggende keuzes en het was er ook niet druk, maar ik heb er geen spijt van gehad. Heerlijke freak show bij Dorian die en Billy Woods was moeilijk behapbaar maar ontzettend indrukwekkend voor fans van het genre.
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
252
220
Stond rechtsmidden bij PJ Harvey en daar was het over het algemeen muisstil. Maar op een 2/3e van de set, bij een wat rustiger nummer, viel het me ook opeens op dat mensen achterin wel volop aan het praten waren. Beetje jammer, maar het heeft gelukkig niet veel impact gehad op mijn beleving.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mees

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.286
8.985
Afgesloten met Dorian Electra en Billy Woods. Allebei geen voor de hand liggende keuzes en het was er ook niet druk, maar ik heb er geen spijt van gehad. Heerlijke freak show bij Dorian die en Billy Woods was moeilijk behapbaar maar ontzettend indrukwekkend voor fans van het genre.
Billie! Ben ik best jaloers op! Fijn dat het indrukwekkend was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

gesp

Support act
11 jun 2018
1.125
375
Aardige dag vandaag! Vooral het weer viel mee, net zoals eigenlijk het hele weekend al. Veel in de secret geweest vandaag, daar Thandii, the Mysterines, Slow Pulp en een fantastische Paris Paloma gezien. Tussendoor nog Jockstrap, Gurriers, stukjes Warhaus, Amyl & Sniffers, Lola Edo, PJ Harvey en Parker Fans gezien. Erg veel gelopen, tussendoor ook nog spullen naar de auto gebracht met het oog op de verwachte regen. Afgesloten met Justice, vet geluid en dikke visuals maar muzikaal mwah.

1. Paris Paloma
2. Slow Pulp
3. Amyl & the Sniffers, helaas maar kort
4. The Mysterines
5. Justice
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
97
220
Misschien wel de beste festival dag die ik ooit gehad heb! Alles wat ik wilde zien was ontzettend raak!
  • Jockstrap
  • The Haunted Youth (inclusief collectieve euforie na afloop op Belgie van het Goede Doel, zeldzaam!)
  • Amyl & The Sniffers (Mayhem vooraan)
  • PJ Harvey (prachtig)
  • Justice (ontzettend vet!!)
Morgen wat uitgebreider verslag, moet het nog wat laten bezinken, maar WAT EEN DAG zeg. Weer was fantastisch, lekker gegeten ook nog...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken